Pasja schreef: Speaking off: hoe gaat 't eigenlijk met Fjella bij Bart?
Heuh.. Erg rustig.... hihi..
Ben zo druk geweest de laatste tijd en nog op vakantie, het is er gewoon niet van gekomen.
Flam toont niet klein ofzo, vind het ook een mooie maat die ze heeft. Ze is ook echt mooi als drie jarige. Fjella is op het moment gewoon uit verhouding, die heeft nog een jaar of twee nodig voor ze er weer top bij staat.
Heb Fjel vandaag vast geknipt, ik ken mijn ongeduldige dame dus wilde daar wel de tijd voor nemen..
Ik geloof niet dat ze ook maar 1 seconde stil heeft gestaan, de muts!! Maar ben wel tevreden over het resultaat, al is het nog niet helemaal af. Er werd gevoerd en toen was het helemaal een ramp, dus huppekee, weer de wei in, morgen weer verder hoor. We gaan er ook geen drama van maken..
Heb met Bart afgesproken dat Fjella met Pauliena of Gerdie in de trailer komt zodat ze niet zeiknat van de trailer komt in Hardenberg, ze is nog niet zo gewend om alleen te zijn, vind ze ook erg moeilijk. Ja we hebben nog wel wat punten om aan te werken.
Fjella is op het moment ook niet echt mooi te noemen, maar heeft wel potentie. Ze is vrij groot en lang en nog lang niet uitgegroeid, daar zijn we het wel over eens. Maar ze is erg onbespierd op haar rug en dat ziet er gewoon niet zo mooi uit.
Dus moet er niet te veel van verwachten.
Kon haar vandaag wel weer verkopen, hihi..