Als er een C'tje op de CBQ gaat, lust ik ook wel een stukje hoor (niet van Cos uiteraard

), maar meer scharreliger dan dat kun je het toch niet hebben? Dan moet het dus eigenlijk het C'tje zijn dat het minste werkt....

(vreest ineens dat Cos dan alsnog in de gevarenzone zit

)
Leuk is dat he Ilona, dat ze dan zo genieten van dat gepluk...P.C. is ook helemaal blij als hij geharkt wordt
Ehm....Aria...die show was wel een groeps-bonding-gebeuren he...dus Nathalie doet dat niet 'only the lonely' *schudt heftig het hoofd*
Wat een leuke foto's Janine en die arme Cindy die voor een ander aangezien werd

Daar kun je ook wel mooi rijden of niet?
En......*tromgeroffel* Edgar heeft besloten dat het hem toch wel leuk leek om de paardenhobby iets te delen. Wij zien echter allebei in hem niet een ruiter (dus foto's zoals die van Peter en Cindy zullen er niet komen)....maar een menner. En aangezien wij de perfecte men-leer-pony hebben in P.C. (en dat voor hem ook mooi overzichtelijk blijft met zo'n "kleintje" en nog weinig paardengevoel) ben ik gisteren met mijn arme vader en huur-aanhanger naar bovensmilde getogen om ons 'nieuwe' karretje te halen. Het is zo'n gaaf scheur-karretje..hahahaha..helemaal geweldig en die vering, wauw wat zit dat ding lekker!
Ik was wel heftig jaloers op de mensen waarvan we het kochten, die wonen aan een doodlopend straatje, vrijstaand..tussen de bomen en aan de uiterste kant zo hup het bos in...oooooh wat mooi!
En zomaar ontdekt dat er gewoon hele gave uitrij-mogelijkheden zijn bij de nieuwe stalling...voel me gewoon alsof ik de jackpot gewonnen heb, wat een heerlijke dag vandaag
Bij stal nog even uitproberen of de wagen netjes hangt (je ziet hier die heerlijke vering)
Kinderen passen er alledrie ruim op, dus we willen al lekker lange wandelingen gaan plannen en dan P.C. met kar mee als 'veredelde kinderwagen'
En tadaaaaa.....
Edgar is 1m90 maar hij past er super op!
Liam wilde het ook proberen en is nu ook al helemaal enthousiast
als het meezit dus 2 fanatieke en super-enthousiaste men-mannen erbij

.
edit: zie nu dat de broek nog niet goed zit :S