Swingend en lekker los in het lijf, het A-tjes topic deel 5!
-
Re: Swingend en lekker los in het lijf, het A-tjes topic dee
daar heb je helemaal gelijk in!
was het gepland?
was het gepland?
Azalie :: Isabeau
Nee, was niet gepland, maar wel gewenst zeg maar. Maar nu na dit ben ik helemaal klaar en wil ik voorlopig of misschien wel helemaal geen kinderen meer. Onvoorstelbaar hoe je kan veranderen tijdens/van zo'n zwangerschap 

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
Jeutje Caro, dat is wel ff heftig zegmaar! sterkte ermee, zal je wel even een knauw gegeven hebben natuurlijk!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Jeetje Carolien wat heftig. Ik vind je wel dapper!
Mijn laarzen kreeg ik ook bijna niet dicht en heel stug, maar dat verloop je toch wel?
Mijn laarzen kreeg ik ook bijna niet dicht en heel stug, maar dat verloop je toch wel?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Jeetje Carolien, wat schrikken zeg! Voel je je verder wel weer wat beter?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ja hoor, voel me verder heel goed. Alleen 's avonds op bed begint t af en toe wat te spoken. Maar ik lees heel veel en dat is goede afleiding.
Ik heb nu 2x met mijn laarzen gereden en heb enorme bloeduitstortingen in mijn knieholtes en die doen heeeel zeer. jezus..
Vanmiddag even een bijpassende rijbroek gekocht
Jose heeft vanmiddag foto's gemaakt dus die zal ik vandaag of morgen even plaatsen. Het rijden gaat niet oke. Ik ga die marleen Noordhof nog een keer laten komen. Mijn gevoel zegt dat dat echt nodig is. Linksom nog steeds super en rechtsom verschrikkelijk. Het oude liedje weer..bleh. Zo jammer.
Hoe gaat het met het nieuwe huis Suzanne?
Ik heb nu 2x met mijn laarzen gereden en heb enorme bloeduitstortingen in mijn knieholtes en die doen heeeel zeer. jezus..

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Ik ben met mijn laarzen zo weg gereden. Voor het allereerst aangedaan met een wedstrijd en niks geen last gehad. Ze zaten wel heel hoog in de knieholtes maar zijn zoals voorspeld genoeg ingezakt.
Anka lopt echt als een speer. Instructirce van dinsdag zei dat ze met heel veel afdruk gaat lopen. Swingt ook heel lekker als je erop zit.
Anka lopt echt als een speer. Instructirce van dinsdag zei dat ze met heel veel afdruk gaat lopen. Swingt ook heel lekker als je erop zit.
Laatst gewijzigd door Annemarie op wo 04 mei 2011, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
-
Haha, zo nieuw is het huis nog niet.... We hebben het bijna helemaal gestript. Het moet zo zijn, dat we overal tegen de bouwstenen aan gaan kijken, op het aanbouw na. Boven kijken we bijna tegen de metselstenen aan, beneden nog niet helemaal.adanco schreef:
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
-
jee carolien, wat een verhaal!
kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!
eerst schrikken en dan mag het ook niet zo zijn!
als het je tijd niet is... komt wel toch! nu lekker van je paardje genieten!
bij mij spookt het ook hoor! toch gek wat een zwangerschap met je doet!
suus! FOTO'S!!! ben zo benieuwd naar alles, had de foto's op funda gezien, maar ben echt super benieuwd!
(en stik jaloers! hahaha)
laarzen... breek me de bek niet open, ik heb petrie's de alllllerduurste, heb er een jaar op gewacht, maar nu kom ik er niet meer in!
rits is al een keer stuk gegaan. mn voet kan ik niet bewegen... grrrrr
ik hoop dat na mn zwangerschap mn benen weer een beetje bijtrekken. maar ondertussen liggen mn laarzen thuis....
zalie mag morgen weer naar huis! heb haar zo gemist!
er staan foto's van ons en van mn bijrijdster in het picsplaza!
we zijn lekker bezig! mn beste vriendinnetje rijdt haar en mama ook en ik doe veel aan de hand werken met zalie!
nou hopen dat zalie ook zwanger is!
kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!
eerst schrikken en dan mag het ook niet zo zijn!
als het je tijd niet is... komt wel toch! nu lekker van je paardje genieten!
bij mij spookt het ook hoor! toch gek wat een zwangerschap met je doet!
suus! FOTO'S!!! ben zo benieuwd naar alles, had de foto's op funda gezien, maar ben echt super benieuwd!
(en stik jaloers! hahaha)
laarzen... breek me de bek niet open, ik heb petrie's de alllllerduurste, heb er een jaar op gewacht, maar nu kom ik er niet meer in!
rits is al een keer stuk gegaan. mn voet kan ik niet bewegen... grrrrr
ik hoop dat na mn zwangerschap mn benen weer een beetje bijtrekken. maar ondertussen liggen mn laarzen thuis....
zalie mag morgen weer naar huis! heb haar zo gemist!
er staan foto's van ons en van mn bijrijdster in het picsplaza!
we zijn lekker bezig! mn beste vriendinnetje rijdt haar en mama ook en ik doe veel aan de hand werken met zalie!
nou hopen dat zalie ook zwanger is!
Nu hopen dat ze drachtig is Fabienne. Gefeliciteerd overigens met je eigen zwangerschap 
Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en een startkaart voor Alies aangevraagd.. Blijf het spannend vinden.
Wat is de wachttijd eigenlijk weet iemand dat? Met Jouke was het nog schriftelijk en dat duurde toen even.

Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en een startkaart voor Alies aangevraagd.. Blijf het spannend vinden.
Wat is de wachttijd eigenlijk weet iemand dat? Met Jouke was het nog schriftelijk en dat duurde toen even.
Goed zo Charret
. Gaat vast goed starten met Alies.
Wij hebben vandaag winstpunt 6 en 7 verzameld in het L1. Anka liep niet met heel veel impuls, maar ja, als de temperatuur boven de 20 graden komt vindt Anka het al warm zat.
Bennieuwd naar jullie huis Suzanne. Gaat het goed met klussen?

Wij hebben vandaag winstpunt 6 en 7 verzameld in het L1. Anka liep niet met heel veel impuls, maar ja, als de temperatuur boven de 20 graden komt vindt Anka het al warm zat.
Bennieuwd naar jullie huis Suzanne. Gaat het goed met klussen?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
-
dankjewel charret!
mijn startkaart duurde bijna een jaar...
ze waren hem kwijt, en toen de bijlage en toen weer dit toen weer dat..... zucht....
mijn startkaart duurde bijna een jaar...
ze waren hem kwijt, en toen de bijlage en toen weer dit toen weer dat..... zucht....
Een jaar?!? Wat absurd! Hoe ver ben je met Azalia in de dressuur?
Ik zag trouwens dat er wat mis is gegaan er staat bij haar ouders "rijpaarden". Nou sorry, ik heb alles ingevuld van haar ouders [wist alleen de precieze geboorte datum van Briggen niet er staat alleen 1985] en het woord rijpaard is er nooit in voorgekomen. Het was ook niet aan te passen. Dus ik wacht het even af en anders ga ik er gelijk achteraan. Zoiets heb ik weer
Wat goed Annemarie! Jullie gaan zo lekker. Jammer dat we zo ver van elkaar wonen. Ik had graag eens samen een rit gemaakt
Ik zag trouwens dat er wat mis is gegaan er staat bij haar ouders "rijpaarden". Nou sorry, ik heb alles ingevuld van haar ouders [wist alleen de precieze geboorte datum van Briggen niet er staat alleen 1985] en het woord rijpaard is er nooit in voorgekomen. Het was ook niet aan te passen. Dus ik wacht het even af en anders ga ik er gelijk achteraan. Zoiets heb ik weer

Wat goed Annemarie! Jullie gaan zo lekker. Jammer dat we zo ver van elkaar wonen. Ik had graag eens samen een rit gemaakt

Je gaat goed Annemarie!
lang leve de dressuurfjordjes hihi..

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
nou,haha, lang leve de boscrosser karev. Gister weer zaaaalig gereden, ondanks de rupsen... Lekker zonder zadel het bos door gedraafd en gegallopeerd, heerlijk!
Toch niet weer zadelproblemen hè?!Tamara schreef:nou,haha, lang leve de boscrosser karev. Gister weer zaaaalig gereden, ondanks de rupsen... Lekker zonder zadel het bos door gedraafd en gegallopeerd, heerlijk!

Ik heb steeds twee ruziënde fjordenjongens in de stal/wei staan.
Van het weekend hebben ze in elkaars neuzen gebeten. Hadden ze allebei wondjes aan de binnenkant zitten. Het zijn net van die zwerfkaters om te zien. Helemaal onder de schrammen

En stoffig ...................... Dorinn wordt wel lekker extra grijs zo

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Daarom ben ik ook zo blij met Anka, geschikt voor binnen en buiten de bakTamara schreef:nou,haha, lang leve de boscrosser karev.

Alies idemAnnemarie schreef:Daarom ben ik ook zo blij met Anka, geschikt voor binnen en buiten de bakTamara schreef:nou,haha, lang leve de boscrosser karev.![]()

haha, ja maar jullie hebben het alleen maar over dressuur
@megan: nee en ja,hihi. Karev is een beetje te rond momenteel, dus het dressuurzadel ligt niet super momenteel, maar weet hoe het kan. Maar ik rij nog best vaak even onder zadel hoor, vind dat zo heerlijk. dat geeft zo'n heerlijk samenzijn gevoel. Hoe leg ik dat uit zonder zweverig over te komen. Lekker op de (bijna) blote rug van je paard, meevaren in de gangen, heerlijk genietend van mijn peerdje, die relaxt en kalm onder me beweegt.

@megan: nee en ja,hihi. Karev is een beetje te rond momenteel, dus het dressuurzadel ligt niet super momenteel, maar weet hoe het kan. Maar ik rij nog best vaak even onder zadel hoor, vind dat zo heerlijk. dat geeft zo'n heerlijk samenzijn gevoel. Hoe leg ik dat uit zonder zweverig over te komen. Lekker op de (bijna) blote rug van je paard, meevaren in de gangen, heerlijk genietend van mijn peerdje, die relaxt en kalm onder me beweegt.

Volgens mij gaat dat nu heel snel, jij bent er zelf namelijk al bekend dus het is alleen een paard toevoegen.Charret schreef:Nu hopen dat ze drachtig is Fabienne. Gefeliciteerd overigens met je eigen zwangerschap
Super hoor dat je gaat starten.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.