Zo ik heb weer heel wat bij te lezen gehad! C'tjes doen het weer allemaal flink!
Wij zijn sinds gisteren terug van het Fjordenweekend en ik ben zó trots op Hay! Vrijdagmiddag heb ik 'm bij Louis neergezet en zelf al vertrokken, zaterdagmorgen bracht Louis 'm dan. Direct vreten in z'n stalletje natuurlijk.
In de namiddag had ik eindelijk tijd voor hem, opgezadeld en wat op het erf gaan stappen. Hij had de turbo flink aan, vond alles heel spannend, maar was wel braaf!
's Avonds gingen we op in het menparcours (heuvel, tunnel,..) daar was hij het toch allemaal niet eens mee. Stond me daar flink te klieren, achteruit gaan, omhoog gaan! Zo heb ik 'm nog nooit gezien

schijter dat ik ben vond het allemaal zo eng dat ik 'm maar even heb laten uitrazen aan de longe. Daarna was hij weer de braafheid zelve!
Zondag stond er een groepswandeling op het programma, maar toen we hoorden dat die 25 km was zijn we afgehaakt en hebben we zelf een route uitgezocht. Het was daar een erg mooie omgeving en Hay was super braaf. Was de eerste keer echt in het bos en hij heeft hele stukken stoer voorop gelopen!
Toen we terug waren hebben we nog even in het water gespeeld en in het andere menparcours. Hay heeft weer veel nieuwe ervaringen opgedaan!
Hier alvast een foto van onze stoere poownies in het water

rest volgt nog wel eens in een fototopicje..