Hej hej
Als jullie het goed vinden meld ik me hier ook weer als baasje van Feline (Ansgar Skellerød x Manus).
Leuk om te lezen dat het goed gaat met alle F'jes en dat verschillende van jullie ook al begonnen zijn met inrijden en alles wat daarbij komt kijken.
Feline is 18 maart 3 geworden, maar ik ben al vanaf ongeveer december/januari begonnen met longeren. Ze is erg gemakkelijk en braaf, trekt zich eigenlijk nergens wat van aan en alles wat nieuw is, is de gewoonste zaak van de wereld. Doordat het hier de afgelopen 6/7 weken prutweer is geweest (sneeuw, dooi, vriezen, sneeuw, dooi, regen, vriezen etc.) heb ik even een stop ingelast. Mijn ouders ga nu twee weken naar Noorwegen en begin mei een week naar Nederland, maar als die weer thuis zijn is het de bedoeling dat ik erop ga. Ik verwacht geen spektakel eerlijk gezegd.
We hebben Feline gemeten op de wasplaats en daar komen we op 149cm uit, maar ze stond niet echt stil en zo'n rolmaat is dan ook niet helemaal betrouwbaar natuurlijk

, feit is en blijft dat het een reus is
Met mijn mams samen afgelopen weekend:
Ik las ook iets over voer: wij voeren hier in principe alleen goed hooi (voordroog) en een vitaminekorrel, maar Feline was erg mat met longeren en snel moe, dus die voeren we nu Marstall Isi-Robust, een erg fijn voer. Merk meteen een groot verschil, ze glanst en heeft overal appeltjes en een stuk betere conditie).
Gentle krijgt nu tijdelijk Pavo Grow erbij, omdat ze wel wat meer spekjes mag krijgen en dat is tevens goed voor de botontwikkeling.