Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
ik heb altijd zin in kaneel-ijs 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
En kaneelijs voor NathalieJilly schreef:Ik vind dat we deze zomer idd maar eens een meeting moeten doen, met of zonder C'tjes, als er maar een BBQ isnu al zin in!

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

en vega-burgers voor Nathalie.....(jaja een BBQ is helemaal mijn ding
)

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Oh, klinkt allemaal erg leuk en gezellig maar of het voor mij te realiseren is is een tweede. Zou wel graag willen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zal best bij mij mogen, maar ik woon niet echt centraal in het land.. Als we echt een C'tjes meeting met/of zonder C gaan organiseren moeten we maar even zien wat handig is. Drenthe is ook weer niet voor iedereen naast de deur. Nederland is niet super groot, maar toch altijd met zulk soort dingen groter dan handig is.
Oh maar Nathalie, ik zal dan zorgen voor een stukje vlees van koeien die alleen gras gegeten hebben oké? Da's dan toch ook vegetarisch?
Oh maar Nathalie, ik zal dan zorgen voor een stukje vlees van koeien die alleen gras gegeten hebben oké? Da's dan toch ook vegetarisch?

Castor

Als het koeien zijn die alleen buiten gelopen hebben zonder in kisten of stands te hebben gewoond heb ik er geen problemen mee
Maar ik vind het vegetarische spul ook nog eens heel lekker (ook op de BBQ) 
Dat is altijd de ellende met dit soort dingen he? Lijkt me ontzettend leuk om iets af te kunnen spreken met paard en al maar er komt zoveel bij kijken....Trailer huren (plus mijn vader lief aankijken of hij me wil brengen...hahaha...arme man dacht dat hij daar eindelijk mee klaar was, met z'n dochters brengen/halen
)

Dat is altijd de ellende met dit soort dingen he? Lijkt me ontzettend leuk om iets af te kunnen spreken met paard en al maar er komt zoveel bij kijken....Trailer huren (plus mijn vader lief aankijken of hij me wil brengen...hahaha...arme man dacht dat hij daar eindelijk mee klaar was, met z'n dochters brengen/halen

Tja, zo hebben we allemaal onze hindernissen waar we tegen aan lopen om te doen wat we wel graag zouden willen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Zal ik de zin maar niet aan peet laten lezenNathalie schreef:Jouw buikje is in ieder geval een goed buikje, jij hebt voorlopig overal een excuus voor (zelfs als je midden in de nacht zin zou hebben in kaneel-ijs)

Hier staat wel ijs in de koelkast,maar dan wel banaan royale

En voor de BBQ, Biddingcity is wel aardig centraal in het land

hebben alleen geen BBQ hier

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Biddinghuizen is wel te doen ja,moet paard mee komen?
He het gaat steeds lekkerder met rijden,ik begin me steeds meer thuis te voelen op Corner,
de knopjes beginnen langzaam te werken
He het gaat steeds lekkerder met rijden,ik begin me steeds meer thuis te voelen op Corner,
de knopjes beginnen langzaam te werken

Arme papaNathalie schreef:Dat is altijd de ellende met dit soort dingen he? Lijkt me ontzettend leuk om iets af te kunnen spreken met paard en al maar er komt zoveel bij kijken....Trailer huren (plus mijn vader lief aankijken of hij me wil brengen...hahaha...arme man dacht dat hij daar eindelijk mee klaar was, met z'n dochters brengen/halen)

Ik zou eerder voor een meeting zonder paarden gaan, dat lijkt me eerder haalbaar.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ooooeee een meeting
zie ik helemaal zitten! (hopelijk niet werken/ op reis zijn dan
papa die mij kan voeren ook nog
)
enne ben het eens met Nathalie: vege op de BBQ is lekker! Zeker met lekker sausje enz, mmm. Al vind ik jou koeien ook erg groen Ilona
En zwemmen als extra zie ik ook zitten, muziekje erbij, ooo zomer
Dat kanneel en banaan royal ijs klinkt zoooo lekker, ben op een suiker vrij dieet voor een vriendin die daar een werk over doet, als er iets zoets voorbij komt:
Nathalie: plan: op de bbq geef jij je showtje, filmen we, zetten het op youtube, word een grote hit = jij wereldster!
Janine, ik wist niet dat jij paardenfluisteraar bent!? Werkt dat goed, fluisteren?

enne ben het eens met Nathalie: vege op de BBQ is lekker! Zeker met lekker sausje enz, mmm. Al vind ik jou koeien ook erg groen Ilona

En zwemmen als extra zie ik ook zitten, muziekje erbij, ooo zomer

Dat kanneel en banaan royal ijs klinkt zoooo lekker, ben op een suiker vrij dieet voor een vriendin die daar een werk over doet, als er iets zoets voorbij komt:

Nathalie: plan: op de bbq geef jij je showtje, filmen we, zetten het op youtube, word een grote hit = jij wereldster!

Janine, ik wist niet dat jij paardenfluisteraar bent!? Werkt dat goed, fluisteren?
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Nou dan moet ik jullie teleurstellen, ik blijf nog steeds een dertiger hoorJilly schreef:OMG arme Viv haha, zoals je het er nu zet is het net alsof haar leven bijna afgelopen isIlona schreef:En Jilly, 20 klinkt opeens heel wat ja.. Moet je nagaan hoe ik me afgelopen zomer voelde toen ik die 2 voor en 3 verruilde en moet je nagaan hoe Viv zich moet voelen... Die verruild dit jaar de 3 voor een 4 als ik het goed hebOp zich ben je nooit te oud om te puberen, alleen rond je 14de wordt het nog geaccepteerd...

Meld zich vast aan voor de CBQ
Eneeehhh ik heb een portable BBQ dus dat is alvast geen probleem. maakt mij niet uit waar het is, als ik maar op tijd een datum weet anders zit ik alweer volgepland 

oh oeps haha. Dacht dat ik ergens iets over een jubileum jaar gelezen had
Dacht dat jij degene was die 40 werd of ging dat toen voor over een paar jaar?
Ach elke leeftijd is een feestje waard
Oh ja en Jilly en ik waren er over uit dat wij allemaal penny-meisjes zijn en dat pennymeisjes mogen puberen. Ongeacht welke leeftijd je hebt, hoort iedereen er gewoon helemaal bij.
CBQ is een goeie! Gewoon de naam he, niet dat we onze C'tjes dan gaan roosteren... Toch?

Dacht dat jij degene was die 40 werd of ging dat toen voor over een paar jaar?
Ach elke leeftijd is een feestje waard

Oh ja en Jilly en ik waren er over uit dat wij allemaal penny-meisjes zijn en dat pennymeisjes mogen puberen. Ongeacht welke leeftijd je hebt, hoort iedereen er gewoon helemaal bij.
CBQ is een goeie! Gewoon de naam he, niet dat we onze C'tjes dan gaan roosteren... Toch?

Castor

Als we C'tjes gaan roosteren komt m'n vriend ook mee denk ik. Die blijft stug volhouden dat het zo mooi zou zijn als we Hay kunnen opdienen op ons trouwfeest
Denk dat ik vriendje zelf eens op de BBQ ga gooien

Denk dat ik vriendje zelf eens op de BBQ ga gooien

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Whahaha
de C-tjes roosteren!
Het bespaard wel geld aan BBQ vlees natuurlijk
een lekker stukje Hay, met een stukje van dat spekvet van Celony, beetje Cindyborstje, .... mmm 

Het bespaard wel geld aan BBQ vlees natuurlijk

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Hmmm nee dat was ik niet iig Iloon, volgend jaar pas
En ik is überpenny watdataangaat 
Kdies past niet op de CBQ, die moet gewoon an het spit, een heul groot spit
Jongens ik heb zin in de HK!!

Kdies past niet op de CBQ, die moet gewoon an het spit, een heul groot spit

Jongens ik heb zin in de HK!!
Naaahh zo praat je toch niet over je diertjes?
Vandaag Corner weer in de wei gelaten en voor opa (DHr Wijlhuizen) wat paarden gepoetst,
ik ben er maar tot 2 gekomen,wat een haar komt er nu vanaf.
Tevens het 1 jarige shetje Jeroentje even uit zijn stalletje geplukt en even mee wezen wandelen,
oooh wat een droppie echt een mooi shetje.
Vandaag Corner weer in de wei gelaten en voor opa (DHr Wijlhuizen) wat paarden gepoetst,
ik ben er maar tot 2 gekomen,wat een haar komt er nu vanaf.
Tevens het 1 jarige shetje Jeroentje even uit zijn stalletje geplukt en even mee wezen wandelen,
oooh wat een droppie echt een mooi shetje.
Ach in het dagelijks leven gaat hij gebukt onder de schuilnaam Speklap of Spekkie