Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Peertje

Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9

Bericht door Peertje » zo 02 jan 2011, 11:25

Leuke foto Aria! Ben zelf ook een grote fantasy fan!

Hier is alle sneeuw en ijs weg, de zon schijnt en het is een graad of 6! *o/*
Zo dus lekker naar de paarden toe!

Voor Bol blijkt twee keer in de week recreatief rijden toch te zwaar, hij loopt weer niet helemaal rad.
Was al een beetje aan het kijken naar een nieuw rijpaard na het afscheid van Wit maar nu gaan we daar dan
toch maar meer vaart achter zetten. Vrijdag gaan we naar een handelsstal om eens te kijken wat ze allemaal
hebben staan. We hebben voorheen altijd particulier gekocht, dus dit voelt echt als 'shoppen' :D Ben benieuwd!
Bol gaat voorlopig weer met pensioen, hij lijkt geen pijn te hebben en blaakt verder van gezondheid.

Peer doet het goed! Rijden (met Robbert) gaat steeds beter en er zitten nu echt hele mooie stukken tussen.
Hij lijkt ook weer te groeien overigens! Groeien die van jullie ook nog?
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » zo 02 jan 2011, 12:27

Ilona; normaal wel, of ik open een topic ofzo. Idd bij het uploaden. Maar normaal hebben we hele mooie foto's van die camera, en sommige zijn heel mooi zo wazig, maar er mochten scherpere bij. Geen idee wat er mis ging. Maar dit is een proef schoot, nu de deken verbeteren en in het voorjaar komt de echte :D

Peertje, bedankt, enne hier lijken ze ook te groeien, heel raar. Bij Hil is dat het borstkas gedeelte, bij de haf de schoft, rare dieren :P
En wat leuk dat het beter gaat! Kan alleen maar vooruit gaan he dan.

Geen sneeuw hier, alles weg, buiten hier en daar een vuil plekje wit. Het lijkt hier lente te worden, zo warm, kon zelf met mijn trui over straat, echt vreemd. het weer is een beetje 8)7
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Mieke

Bericht door Mieke » zo 02 jan 2011, 13:04

Cindys oog was niks meer van te zien hoor Janine.

Celinde was vandaag een beetje baldadig, is er toch wel een paar keer vandoor geschoten hihi.
Ctje :)
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » zo 02 jan 2011, 13:18

Oke, da's een hele opluchting begon gelijk al aan de ergste dingen te denken
dank je.
Mss zat er dan iets van een vuiltje in ofzo?
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Lisa

Bericht door Lisa » zo 02 jan 2011, 13:48

Nee hoor dr oog was weer prima!!
Ze heeft er 2 dagen last van gehad, maar het is weer goed. Ik denk dat er wat ingezeten heeft of hard gestoten tegen de water bak ofzo. In ieder geval zag het er super uit!!

En gekke celinde!! Ze blijft leuk mieke!! En dr buikje is idd al boller!! Ik heb in de wei toen ik alinde weg bracht nog een tijdje staan kijken, maar is toch wel duidelijk een big mama in wording!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
dees1980

Bericht door dees1980 » zo 02 jan 2011, 13:56

Aria wat een super mooie foto !!!!

We hebben de uitslag vrijdag gekregen van Hummer en hij was helaas nog hetzelfde alleen de wormwaardes waren nu wel goed , dit betekend dus dat Hummer een leverprobleem heeft en hij moet nu levercompositum hebben en hij gaat voortaan een suplement krijgen van de DA erbij .
Morgen ga ik de DA nog even bellen want hij was eigenlijk niet meer aan het werk wat ik moet gaan veranderen aan zijn voer en ik wil graag weten of ik hem gewoon door kan blijven trainen of dat dat ook aangepast moet worden.

Vanmorgen hebben we hem weer geschoren , zijn hoofd en benen niet maar de rest wel . Door zijn lever gaat hij best snel zweten dus de DA vond het een goed idee het nu nog een keer te doen want hij word weer een teddy, en het dan gewoon zo te laten en in maart gaat zijn deken eraf.
Afbeelding
Fjorden zijn niet eigenwijs , ze doen gewoon alles graag op hun eigen manier !
Jilly

Bericht door Jilly » zo 02 jan 2011, 14:41

Hopelijk slagen de supplementen aan Dees!

Oh wat leuk ML!! Ik zou ook graag een keer gaan paard shoppen, lijkt me echt leuk om te selecteren, proberen enz.
Mijn paard bood zich gewoon aan (of een soort van) dus ik had niks te kiezen haha

Hier is het op sommige stukken sneeuwvrij, maar wei/bak nog niet helemaal. Vanmorgen wel een heerlijk zonnetje gehad en een dikke 5km gewandeld met Hay. Het was op sommige stukken wel verrassend glad, maar Hay staat veel stabieler dan ik want die schoof niks.

Wat is het warm trouwens! Het is hier nu zo'n 4° en ik loop al in een minder dikke jas, zonder sjaal (wel kolletje), handschoenen en muts en thermoboots waren eigenlijk te warm. Zo maar m'n bikini aan doen denk 8)7
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
ing-1970

Bericht door ing-1970 » zo 02 jan 2011, 17:46

Morgen tandartsje bellen,Corner lijkt er weer last van te hebben,bij het aandraven gooit hij met zijn hooft en is niet te ontspannen.
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » di 04 jan 2011, 08:02

OMG Kdies heeft het verschijnsel vrouw ontdekt. Heeft er nu een sport van gemaakt om alle merries asap hengstig te krijgen. Tilt heel subtiel dekentjes op aan de achterkant, neemt rustig de tijd. Et voila zelfs de grootste frøken zwicht voor zijn charmes.

Bak is bij ons op sommige stukken nog steeds 1 grote ijsbaan helaas. Wel beetje kunnen freubelen maar werd continu gestoord door mensen die wat kwamen vragen of belden. Dus ben maar weer afgestapt, vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Peertje

Bericht door Peertje » di 04 jan 2011, 13:22

Wat een verleider is die Kdies! :D

Vrijdag en zaterdag wordt het 7 - 11 graden! Dan is vast al het ijs in de bakken echt weg!
Viv

Bericht door Viv » di 04 jan 2011, 13:42

Ik hoop het want wil toch echt wel even goed doorrijden nu.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » di 04 jan 2011, 18:49

Kdies ontdekt de vrouwtjes hihi. Toen ik met Hay bij Marloes ging logeren, begonnen alle merries daar ook spontaan te piesen :+ maar hij snapte zelf niet zo goed wat dat was geloof ik, in Hay zit echt 0,0 sexualiteit meer haha

Ik denk zo maar dat ik er dit weekend nog eens op uit ga! Bak zal dan wel onder water liggen (is ook altijd wat haha), maar stalgenootje vroeg zondag al of ik mee wilde gaan rijden, maar uiteindelijk niet gedaan omdat haar paard rondom op ijzers staat. Misschien dit weekend een herkansing dan!
En over 2 weken is het alweer paardenwijding/boerenkermis, ook leuk!
ing-1970

Bericht door ing-1970 » wo 05 jan 2011, 02:59

Er is idd ook altijd wat,smorgen,s nog kern gezond en in de middag voel ik mn hele lijf zeer doen en erg zwakjes ineens.
Na het werk gelijk bedje in :O .
Gatsie en we zouden rijles hebben vanmiddag,dus maar weer afgezegd,en uitgesteld tot zaterdag,hopelijk dan weer opgeknapt
Afbeelding
Peertje

Bericht door Peertje » wo 05 jan 2011, 11:25

Beterschap!
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » do 06 jan 2011, 00:57

beterschap ing, het doet nogal de ronde de laatste tijd.

vandaag lekker gaan springen, in het begin alles goed, tot meneer het te hoog in zen bol kreeg en maar bleef drammen. Heb hem dan maar wat laten, galopperen, was ook leuk :D
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
ing-1970

Bericht door ing-1970 » do 06 jan 2011, 02:35

Zo snel als het kwam,zo is het ook weer weg,voel me weer beter :)ddd
gistermiddag nog maag krampjes,maar dat is ook over gelukkig.
vreemd.
Tandarts is gisteren geweest,en m,n ventje had een keurig gebitje,wel iets scherpe hoekjes,maar zag er prima uit .

Ik raad wel een ieder aan deze man teminste 1 maal per jaar te laten komen,
die verhalen die hij vertelde brrr.
liever 1 keer per jaar 50,00 kwijt dan een hele gebits renovatie.
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » do 06 jan 2011, 06:56

TA heeft bij die van mij vorig jaar wolfstanden getrokken en wat losse doppen er uit getikt. Dit jaar controle gehad omdat hij nog gewisseld had, maar z'n gebit is perfect. Een perfect gebit gaat in een jaar niet naar iets wat niet meer te 'repareren' valt dus hij gaf aan over 4 jaar nog eens een controle, tenzij ik problemen tegen kwam met rijden of eten.

Blegh, was ik gisteren eens lekker vroeg thuis en 't was mooi weer, was de bak nog stééds een grote sneeuw/ijsvlakte bah. Ik zou er echt wat voor geven om nu lekker in de buitenbak te kunnen rijden!
Heb dan maar even binnen gereden, maar da's zoals gewoonlijk drama pff...
Viv

Bericht door Viv » do 06 jan 2011, 07:19

Nou zo'n vaart loop het niet hoor ing, vroeger bestonden er ook geen paardentandartsen en werden de paarden ook gewoon 30 zonder gebitsproblemen.
Af en toe een check bij opgroeiende paarden kan geen kwaad of als je problemen vermoed. Maar horrorverhalen vinden altijd wel ene luisterend oor en een duit in de portomonai.
Afbeelding
claudia

Bericht door claudia » do 06 jan 2011, 07:27

Viv schreef:Nou zo'n vaart loop het niet hoor ing, vroeger bestonden er ook geen paardentandartsen en werden de paarden ook gewoon 30 zonder gebitsproblemen.
Af en toe een check bij opgroeiende paarden kan geen kwaad of als je problemen vermoed. Maar horrorverhalen vinden altijd wel ene luisterend oor en een duit in de portomonai.

_/-o_ _/-o_

Hier ga ik ook in mee.
Bij mij komt mijn baas alleen maar voor de tanden als ik iets verdachts aan mijn paarden zie. ik laat ze nooit standaard controleren.
Ik heb nooit gedaan en ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad.
Je kent je paard en je ziet als ze problemen krijgen.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat zijn er echt maar een paar.

Ik kan ook bergen horrorverhalen bij ons uit de praktijk vertellen, dan laat je elke week je DA komen :+

Niet gek laten maken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Viv

Bericht door Viv » do 06 jan 2011, 08:21

Zou de bak dan nú eindelijk ontdooit zijn. Al voel ik me megabrak na een nacht spoken. Kon gewoon niet slapen vannacht. En nu regent het ook nog ;(
Afbeelding
Plaats reactie