Heb vanochtend nog een sms gehad,dean is weer helemaal de oude!!Anna_Dani schreef:Hoe is het nu met Dean?
Jaarlingen topic 2008!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Yep fotograaf is geregeldLot schreef:Ja, ik heb er zin in!
Als het goed is komt er een fotgraaf...
Toch Dree??

Wat fijn dat Dean weer helemaal de oude is.akci schreef:Heb vanochtend nog een sms gehad,dean is weer helemaal de oude!!Anna_Dani schreef:Hoe is het nu met Dean?
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik loop met je mee in dezelfde rubriekAnna_Dani schreef:Hoe is het nu met Dean?
Ik ben vandaag bij de keuring in Oldeberkoop geweest. Ik ga Dani zelf voorbrengen! Spannend. Ik neem inderdaad ook iemand mee die haar een beetje attent houdt...
Ben maandagavond bij Jan en Jose wezen buurten en een heleboel foto's gemaakt, dus die plaats ik binnenkort.
Ik heb zin in zaterdag, wie komen er nog meer?

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
- Cindy+Uniek
update dj:
vanochtend weer even geweest! hij lijkt goed te groeien nu! zijn kont staat errug hoog
alleen zijn ogen blijven tranen, niet heel erg maar wel wat dus daar moet ik toch echt nog een keer voor naar de kliniek! hopelijk niks ergs dan lijkt hij nu eindelijk toch een beetje gezond te worden
vanochtend weer even geweest! hij lijkt goed te groeien nu! zijn kont staat errug hoog

alleen zijn ogen blijven tranen, niet heel erg maar wel wat dus daar moet ik toch echt nog een keer voor naar de kliniek! hopelijk niks ergs dan lijkt hij nu eindelijk toch een beetje gezond te worden

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dakota is inmiddels alweer gemeten op 1.39.
Hij groeit nu niet meer zo hard als in het begin gelukkig want het gaat behoorlijk hard.
Hij is lekker overbouwd want zn kont is tenopzichte van zn schoft een stuk hoger
Hij groeit nu niet meer zo hard als in het begin gelukkig want het gaat behoorlijk hard.
Hij is lekker overbouwd want zn kont is tenopzichte van zn schoft een stuk hoger

Nu ik aangemeld ben zal ik hier ook even aanmelden met mijn D-tje Djambo.
Zijn gegevens:
- Djambo
- Geb. 20-06-2007
- v. Balony I-88
- m. Meline M-76
Ik zal even snel een foto van hem plaatsen, de rest komt later want ik moet hier thuis ook nog wat doen.

Djambo afgelopen juni
Zijn gegevens:
- Djambo
- Geb. 20-06-2007
- v. Balony I-88
- m. Meline M-76
Ik zal even snel een foto van hem plaatsen, de rest komt later want ik moet hier thuis ook nog wat doen.

Djambo afgelopen juni
Laatst gewijzigd door Anita op wo 27 aug 2008, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hier het leven van Djambo tot nu toe in foto's.
De dag van zijn geboorte
1 week oud
3 weken oud
4 weken oud
6 weken oud
Ruim 2 maanden oud
Bijna 3 maanden oud
Op de keuring in Roden, net 3 maanden oud
4 maanden oud
8 maanden oud
9 maanden oud
10 maanden oud (links is Djambo, rechts Celony)
10,5 maand oud
Op 5 dagen na een jaar oud

Laatst gewijzigd door Anita op do 13 nov 2008, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Cindy+Uniek
ik ben helemaal geen balony-fan maar vind djambo er wel errug leuk uitzien 
alleen zijn kont/rug vind ik niet zo, beetje holle rug, of hoge kont (want ik zie het op alle foto's door het jaar heen dus overbouwd is het niet echt denk ik)

alleen zijn kont/rug vind ik niet zo, beetje holle rug, of hoge kont (want ik zie het op alle foto's door het jaar heen dus overbouwd is het niet echt denk ik)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Wat een leukerd is Djambo! Ben ook geen Balony fan maar dit is wel een leukje 
Dakota is ziek, 39.1 graden koorts, hoesten en gele snottebellen, dus DA gebeld en hij heeft nu een antibioticakuurtje gekregen.

Dakota is ziek, 39.1 graden koorts, hoesten en gele snottebellen, dus DA gebeld en hij heeft nu een antibioticakuurtje gekregen.
Het zit jou ook niet echt mee Andrea. Nu je kleine man weer ziek. Hopelijk knapt hij snel weer op.
Ik ben zelf ook geen Balony fan. Alleen zijn kleur vind ik prachtig. Ik zou willen dat mijn eigen paarden zo'n kleur hadden. Maar verder, nee Balony is niet mijn hengst, zou zelf nooit met mijn merrie bij hem gaan dekken. Maar het was nu eenmaal zo dat toen ik Meline kocht Celony bij de prijs inbegrepen was (hadden we trouwens gelijk het gezelschapsprobleem opgelost want een paard hoort niet alleen te zijn vind ik) en Djambo was nog onderweg. Die kon ik niet meer terugsturen. Ach en nu, het zijn allebei lieve kereltjes, vooral Celony is een ongelooflijke knuffelkont. Ze lopen ons beslist niet in de weg en we hebben veel te veel gras voor 1 paard.
Ik ben zelf ook geen Balony fan. Alleen zijn kleur vind ik prachtig. Ik zou willen dat mijn eigen paarden zo'n kleur hadden. Maar verder, nee Balony is niet mijn hengst, zou zelf nooit met mijn merrie bij hem gaan dekken. Maar het was nu eenmaal zo dat toen ik Meline kocht Celony bij de prijs inbegrepen was (hadden we trouwens gelijk het gezelschapsprobleem opgelost want een paard hoort niet alleen te zijn vind ik) en Djambo was nog onderweg. Die kon ik niet meer terugsturen. Ach en nu, het zijn allebei lieve kereltjes, vooral Celony is een ongelooflijke knuffelkont. Ze lopen ons beslist niet in de weg en we hebben veel te veel gras voor 1 paard.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco