Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Ik heb Corner vandaag gemeten op net 1,40 hoop dat hij er het voorjaar nog een paar cm bijgroeit,hij oogt al wel groot was breder en is nu weer wat dunner.
Nou die dikke hier zit weer eens in een groeispurt, zn kont is weer eens de lucht in gegaan
Houdt het dan nooit op? Zal hem vandeweek eens meten en binnenkort moet de meetmeneer van de KNHS komen.
Hij lag vannacht iig heerlijk te slapen om half 12. Hij schrok zich een ongeluk toen we nog even kwamen tsjekken en plakje hooi kamen geven hihihi.

Hij lag vannacht iig heerlijk te slapen om half 12. Hij schrok zich een ongeluk toen we nog even kwamen tsjekken en plakje hooi kamen geven hihihi.
Ja dat zie ik dan ook vaak bij Corner,staat zijn achterste weer om hoog,nu is hij weer een beetje gelijk.
dus het zal nog wel even doorgaan.
dus het zal nog wel even doorgaan.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Mijn fjarabier heeft zich gister van haar beste kant laten zien
Lisa noemde haar een tuttebel, check....dan had ze de goeie ja
Sorry Lisa

Lisa noemde haar een tuttebel, check....dan had ze de goeie ja

Sorry Lisa

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Jippie ik heb vanmiddag weer even gereden,en afgestapt nadat ik zelf weer even een goed gevoel had.
Roy had hem eerst gereden,die houdt wel van jonge frisse paarden,monster wilde steeds weer draven,maar daar was de wei nog te glad voor.
Daarna ik nog even op mijn oh zo kalme tempo.
Morgen weer even,en daarna word er weer sneeuw voorspelt geloof ik
Anderen vandaag ook weer kunnen rijden?
Roy had hem eerst gereden,die houdt wel van jonge frisse paarden,monster wilde steeds weer draven,maar daar was de wei nog te glad voor.
Daarna ik nog even op mijn oh zo kalme tempo.
Morgen weer even,en daarna word er weer sneeuw voorspelt geloof ik

Anderen vandaag ook weer kunnen rijden?
Nee is 1 grote natte ijsplaat hier, dus nog steeds niet rijden
Ik hoop op volgend weekend
Ik hoop op volgend weekend

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Wij hebben zelfs besloten de paarden vandaag binnen te laten, bovenste laagje van het land is net een grote plas en direct daaronder is is het nog keihard. Ze hebben er dus helemaal niks te zoeken en kunnen de zode alleen maar kapotlopen. De verharde delen van de weide zijn nu een grote ijbaan. Hopelijk is dat morgen verdwenen zodat ze daar lekker op kunnen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dan is het in drente erger dan hier,de weilanden hier zijn vrijwel sneeuwvrij 

Ik heb vandaag geen tijd gehad om te rijden. Veel te korte nacht gehad en na zo'n party ben ik bijzonder weinig waard haha. Gauw even de stal gedaan, gedoucht en de verplichte familiebezoeken gedaan. Nu zit ik met een knoop in m'n maag al in bed, zal niet laat worden denk ik. 
Bij ons lopen ze wel een paar uur op de wei, kapot gelopen is die toch al... Hoe de bak er bij ligt weet ik niet, maar volgens mij is dat nog een sneeuw/ijsvlakte. Op het erf is het ook super glad.

Bij ons lopen ze wel een paar uur op de wei, kapot gelopen is die toch al... Hoe de bak er bij ligt weet ik niet, maar volgens mij is dat nog een sneeuw/ijsvlakte. Op het erf is het ook super glad.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hier ze vanmorgen (voor mij dan, het was eigenlijk al middag) de paarden uit hun stal, wat waren ze blij! Vlug even gelongeerd. Nu blijven ze lekker buiten zonder dat lawaai van het vuurwerk. Nat is het wel, maarja, in de zomer staan ze daar toch niet, kan het gras lekker groeien.
oja en hier een foto die ik nu al heb van de shoot:

het is erg fanatsy geworden
oja en hier een foto die ik nu al heb van de shoot:

het is erg fanatsy geworden

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Fanatsy? het ziet idd sprookjes achtig uit,je bent er ook echt zo,n typje voor.
haha ik, van uitzicht dan? (heb ook veel teveel fantasie hoor :p)
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Jeeeehhh gister weer even beetje kunnen rijden!! Achterin was het nog wel ijzig maar de rest van de bak was goed te doen. Kijken of ik vanmiddag nog een poging kan wagen.
Mijn bak is nu een ijsbaan. Door de smeltende sneeuw(en er lag echt heul veul) en de bevroren grond en de nachtvorst van vanacht is het nu echt knudde.
Nu maar hopen dat de dooi goed doorzet dan kan ik ook weer wat gaan doen.
Ga straks maar eens aan William vragen of de waterleiding wil maken. Ben het gezeul met water wel weer zat.
Nu maar hopen dat de dooi goed doorzet dan kan ik ook weer wat gaan doen.
Ga straks maar eens aan William vragen of de waterleiding wil maken. Ben het gezeul met water wel weer zat.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Gelukkig wordt het vandeweek 7 graden boven 0, kunnen we het gewone leven weer even oppakken.
Viv schreef:Gelukkig wordt het vandeweek 7 graden boven 0, kunnen we het gewone leven weer even oppakken.
Ik kan niet wachten

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hier is vannacht alweer wat sneeuw gevallen, ik ben het zo zat. Ben al weken bijna niet de deur uit geweest.
Edit: En nu begint het weer te sneeuwen, ik word gek!
Edit: En nu begint het weer te sneeuwen, ik word gek!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik word ook knetter van die sneeuw. Normaal kan ik elke vrije dag aan oma ontsnappen door iets met de paarden te gaan doen maar ik kan hier nieteens de oprit afkomen om de benen te nemen want dan bambi ik. Woensdag komt de smid, gelijk maar is vragen voor paar stiftgaten voor wat antiglij.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Hier schijnt het zonnetje en is het heerlijk weer.
Nog geen sneeuw gezien gelukkig.
Dinsdag maar even naar de peerdjes.
Hoorde van Lisa dat Cindy's oog een beetje dik was
Zat verder geen etter ofzo, alleen traande het wel veel.
Lisa houd het elke dag in de gaten.
Als ik het dinsdag niet vertrouw,bel ik de da.
Nog geen sneeuw gezien gelukkig.
Dinsdag maar even naar de peerdjes.
Hoorde van Lisa dat Cindy's oog een beetje dik was

Zat verder geen etter ofzo, alleen traande het wel veel.
Lisa houd het elke dag in de gaten.
Als ik het dinsdag niet vertrouw,bel ik de da.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Leuke foto Aria. Jammer dat de kwaliteit zo slecht is, maar dat komt van het uploaden zeker? Krijgen we nog meer te zien?
Hier is de boel aardig ijs en sneeuwvrij. Wat betekend dat je weer tot je enkels in de drek wegzakt....
Water mag nog een beetje zakken, maar dan weer vorst graag! (sneeuw hoeft van mij ook niet perse meer hoor!).
Hier is de boel aardig ijs en sneeuwvrij. Wat betekend dat je weer tot je enkels in de drek wegzakt....
Water mag nog een beetje zakken, maar dan weer vorst graag! (sneeuw hoeft van mij ook niet perse meer hoor!).
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.