Op buitenrit of in de bak, onze D-tjes doen het met gemak! V
Re: Op buitenrit of in de bak, onze D-tjes doen het met gema
Nou, ik zat even op Youtube net en na het kijken van het M2 debuut van Odin en Eef, kwam ik het volgende filmpje tegen. Dani loopt eigenlijk zoals dit paardje na de eerste keer van hand veranderen, bij 45 sec en dan de bochten linksom bij 1.15 ongeveer. En dan doet Dani het rechtuit ook, ook zo met dat koppie enzo. Zien jullie het of is het mijn eigen paranoide ik?
http://www.youtube.com/watch?v=ZzEKU-72 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZzEKU-72 ... re=related
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik zie het ook hoor Anna, lijkt net of het paardje op het filmpje op moment na 1.15 sec. niet regelmatig loopt.
Ik ga vandaag weer eens alleen proberen naar buiten te gaan met Dakoot.
De laatste weken zijn we alleen maar samen met een ander paard geweest of iemand op de fiets of achter een aanspanning aan,
ik wil eens kijken hoe hij het nu doet alleen.
Ik ga vandaag weer eens alleen proberen naar buiten te gaan met Dakoot.
De laatste weken zijn we alleen maar samen met een ander paard geweest of iemand op de fiets of achter een aanspanning aan,
ik wil eens kijken hoe hij het nu doet alleen.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Nou succes Dree, hoop dat het goed gaat!
Ik ken dat filmpje al, maar het viel mij toen ook op dat die fjord niet echt lekker loopt.
Hij loopt vrij vaak onregelmatig, ook in het appuyement van de voorkant gezien.
Succes Andrea!
Hij loopt vrij vaak onregelmatig, ook in het appuyement van de voorkant gezien.
Succes Andrea!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Helaas niet gereden vandaag, het was te mistig en vond het niet verantwoord om met dichte mist buiten te gaan rijden.
Morgen maar proberen dan.
Heb hem wel aan de longe gezet vandaag, ging goed op wat ondeugendheidjes na
Morgen maar proberen dan.
Heb hem wel aan de longe gezet vandaag, ging goed op wat ondeugendheidjes na

Ben ik de eerste die van haar D-tje is afgevallen eigenlijk? Gisteren zat ik ineens naast Dani ipv erop!
Ik kwam op stal in mijn joggingbroek (dat betekent dat ik niet ga rijden), maar mijn stalgenootje haalde me over om er toch even op te gaan. Ik vind rijden met een joggingbroek echt niet om aan te zien en het zit ook voor geen meter, dus mijn idee was dat ik dan even zonder zadel ging stappen en draven. Zo gezegd, zo gedaan. Ik zat lekker te ontspannen, Dani liep ook lekker ontspannen en ineens vanuit het niets zag ze blijkbaar iets en schiet opzij. Ik probeerde weer op te krabbelen, maar ze ging nog meer opzij en dribbelen, toen heb ik me maar laten vallen. Zat ik dan, ben op mijn stuitje gevallen en het is een beetje beurs nu. Uiteraard weer erop geklommen en ook nog even gedraafd, wat een superpaardje toch!
Vandaag ook weer gereden, met zadel. Er zijn foto's en een filmpje gemaakt, dus die zal ik binnenkort even plaatsen als het wat geworden is. Ik ga er vooralsnog vanuit dat de onregelmatigheid komt vanuit slechte bespiering. Vandaag heeft een ander stalgenootje even naar haar rug gekeken, maar ze kon niks afwijkend merken. Wel voelde zij ook strakke bilspieren.
Zo, heeft iemand al een startkaart aangevraagd? Hihi
Ik kwam op stal in mijn joggingbroek (dat betekent dat ik niet ga rijden), maar mijn stalgenootje haalde me over om er toch even op te gaan. Ik vind rijden met een joggingbroek echt niet om aan te zien en het zit ook voor geen meter, dus mijn idee was dat ik dan even zonder zadel ging stappen en draven. Zo gezegd, zo gedaan. Ik zat lekker te ontspannen, Dani liep ook lekker ontspannen en ineens vanuit het niets zag ze blijkbaar iets en schiet opzij. Ik probeerde weer op te krabbelen, maar ze ging nog meer opzij en dribbelen, toen heb ik me maar laten vallen. Zat ik dan, ben op mijn stuitje gevallen en het is een beetje beurs nu. Uiteraard weer erop geklommen en ook nog even gedraafd, wat een superpaardje toch!
Vandaag ook weer gereden, met zadel. Er zijn foto's en een filmpje gemaakt, dus die zal ik binnenkort even plaatsen als het wat geworden is. Ik ga er vooralsnog vanuit dat de onregelmatigheid komt vanuit slechte bespiering. Vandaag heeft een ander stalgenootje even naar haar rug gekeken, maar ze kon niks afwijkend merken. Wel voelde zij ook strakke bilspieren.
Zo, heeft iemand al een startkaart aangevraagd? Hihi
hihi nog niet geprobeerd op Dieter zonder zadel. Was ik ook nog niet van plan, die is nog teveel aan het zwieberen en zwabberen dat ik hem dan alleen maar in de weg zit. (en meneer is ook niet vies van een dolletje
, dus had ik het wel geprobeerd denk ik dat ik met je mee had kunnen praten hihi)
Maar hou het voorlopig nog maar even op safe..

Maar hou het voorlopig nog maar even op safe..

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
- Cindy+Uniek
zo ik ben lekker 2 weken naar egypte geweest 
zag gister bij dj dat er weer een wondje zat op de plek van zijn wond, dus dat ga ik vandaag eens verder onderzoeken en anders zal hij toch met alleen de mini's mogen staan, want met die grote maakt hij allemaal ruzie hahaha (hij is de baas)
leuk filmpje http://www.youtube.com/watch?v=FlJyIwbxQTc van gister
@ An, heb je er ook een goede instructeur bij? dat kantelen en onregelmatig lopen kan natuurlijk ook komen wanneer jij er net niet helemaal lekker op zit?!
wat heb je er nu bij gehad buiten de dierenarts om? was er al een fysio geweest?
ben het even kwijt

zag gister bij dj dat er weer een wondje zat op de plek van zijn wond, dus dat ga ik vandaag eens verder onderzoeken en anders zal hij toch met alleen de mini's mogen staan, want met die grote maakt hij allemaal ruzie hahaha (hij is de baas)
leuk filmpje http://www.youtube.com/watch?v=FlJyIwbxQTc van gister
@ An, heb je er ook een goede instructeur bij? dat kantelen en onregelmatig lopen kan natuurlijk ook komen wanneer jij er net niet helemaal lekker op zit?!
wat heb je er nu bij gehad buiten de dierenarts om? was er al een fysio geweest?
ben het even kwijt
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Het zou zomaar kunnen dat je de eerste zandruiter bent Anna! Ik heb wel meegemaakt dat het zadel tijdens het hangen begon te glijden maar toen kon ik er gewoon afspringen dus ik vind dat dat niet telt
Als ik nu op Daan zou willen zitten zou het trouwens ook zonder zadel moeten want mevrouw is nu echt wel redelijk uit model. Zolang het veulen braaf in het midden ligt valt het nog wel mee, vergeleken met de doorgewinterde fokdames maar zo af en toe verschijnt er aan de zijkant een enorme bult. Daan kan er zelf ook een beetje verbaasd naar kijken.... dan draait ze haar hoofd naar haar buik met een blik van....heb IK dat???!!!!
@Cindy: Lekker zeg, Egypte!! Geen slecht idee om de winter even te ontvluchten.
@ Dreeke: Heb je al weer een poging gedaan om buiten te rijden? Ben benieuwd of meneer zijn streken thuis laat.

@Cindy: Lekker zeg, Egypte!! Geen slecht idee om de winter even te ontvluchten.
@ Dreeke: Heb je al weer een poging gedaan om buiten te rijden? Ben benieuwd of meneer zijn streken thuis laat.
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Ik meld me ook weer!
Ik denk dat je de eerste zandruiter bent Ann, maar aangezien er nog maar een aantal echt al onder het zadel zijn is dat ook niet zo gek. Wij volgen vast wel! Heb voor de sneeuw nog een paar staprondjes door de bak gemaakt zonder zadel en dat ging wel goed, maar weet zeker dat als ze dan was gaan dribbelen, ik er ook naast had gelegen!
Dree, alweer geprobeerd een buitenritje te maken?
En wanneer komt Dieter weer naar huis? Of heb ik daar overheen gelezen.. (heb vanaf pagina 17 gelezen
)
Met Djint gaat het super! Lekker moddervarkentje, maar is niet gek. Ze staat weer even een winter in de "opfok" groep met andere jonge paarden en drachtige merries. Ze was in de zomer erg dominant geworden, ze had de hele zomer tussen de ruinen gestaan en daar stond zij bovenaan. Inmiddels kent ze haar plek weer en is ze ook weer stukken fijner om mee te werken. Ze heeft deze winter in principe vrij, op af en toe (los)longeren na. Vond haar na de zomer nog te rank gebouwd om met haar verder te gaan. Gelukkig heeft deze winter haar erg goed gedaan! Ze werd begin winter een beetje schraal, en dat kwam (waarschijnlijk) omdat ze nu ontzettend aan het uitdijen is. Ze is echt al een stuk breder geworden, maar niet veel groter. Zal haar eens precies meten binnenkort. Vanaf eind februari/maart gaan we weer aan de slag zodat ze dit jaar goed in conditie op de keuring kan verschijnen.
Oja, ik heb een foto! Geen mooie, en jullie moeten even door de modder heenkijken. Al die kriebelharen in combinatie met modderpoelen zijn niet zo'n succes!

Edit: Let vooral op de coupe orkaan
Djinty met lange manen (aan de andere kant dan
)
Ik denk dat je de eerste zandruiter bent Ann, maar aangezien er nog maar een aantal echt al onder het zadel zijn is dat ook niet zo gek. Wij volgen vast wel! Heb voor de sneeuw nog een paar staprondjes door de bak gemaakt zonder zadel en dat ging wel goed, maar weet zeker dat als ze dan was gaan dribbelen, ik er ook naast had gelegen!
Dree, alweer geprobeerd een buitenritje te maken?
En wanneer komt Dieter weer naar huis? Of heb ik daar overheen gelezen.. (heb vanaf pagina 17 gelezen

Met Djint gaat het super! Lekker moddervarkentje, maar is niet gek. Ze staat weer even een winter in de "opfok" groep met andere jonge paarden en drachtige merries. Ze was in de zomer erg dominant geworden, ze had de hele zomer tussen de ruinen gestaan en daar stond zij bovenaan. Inmiddels kent ze haar plek weer en is ze ook weer stukken fijner om mee te werken. Ze heeft deze winter in principe vrij, op af en toe (los)longeren na. Vond haar na de zomer nog te rank gebouwd om met haar verder te gaan. Gelukkig heeft deze winter haar erg goed gedaan! Ze werd begin winter een beetje schraal, en dat kwam (waarschijnlijk) omdat ze nu ontzettend aan het uitdijen is. Ze is echt al een stuk breder geworden, maar niet veel groter. Zal haar eens precies meten binnenkort. Vanaf eind februari/maart gaan we weer aan de slag zodat ze dit jaar goed in conditie op de keuring kan verschijnen.
Oja, ik heb een foto! Geen mooie, en jullie moeten even door de modder heenkijken. Al die kriebelharen in combinatie met modderpoelen zijn niet zo'n succes!

Edit: Let vooral op de coupe orkaan

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Anna: gelukkig niet al te veel pijn gedaan?
Cin: welkom terug, vroeg me al af waar je bleef
Katink: leuke foto, lekker moddervarkentje zo te zien geniet te ze er wel van om zo vies te zijn haha.
Gisteren dus sinds maanden weer een poging tot 'alleen naar buiten' gedaan.
We hadden flink wat opstart probleempjes meneer wilde dus niet mee, het terrein af ging nog wel maar toen....
Draaien en keren langs de sloot, even een veilig stukje opgezocht en flink boos geworden en tot mijn volle verbazing
draafde hij zo de weg uit zonder te stoppen, zonder te aarzelen, niks nada hij deed het gewoon!!
Normaal als ik boos word en een lel met de zweep gaf dan ging hij nog meer in de staak en over de zeik maar nu ging
hij zonder pardon toch die kant op die ik wilde. We hebben dus weer een ritje alleen gedaan, onderweg liep hij alsmaar te hinniken,
mafketel, was dus weer super trots op Dakoot! Vandaag ook een rondje gedaan met iemand mee op de fiets, we bouwen het alleen rijden
rustig op, dus niet gelijk iedere keer alleen rijden, vandaar dat er vandaag weer iemand mee ging.
Zonder zadel rijden doe ik regelmatig met Dakoot, als mn stalgenootje en ik even snel een rondje willen doen voor het donker springen we er zo op, zit heerlijk lekker breed
Cin: welkom terug, vroeg me al af waar je bleef

Katink: leuke foto, lekker moddervarkentje zo te zien geniet te ze er wel van om zo vies te zijn haha.
Gisteren dus sinds maanden weer een poging tot 'alleen naar buiten' gedaan.
We hadden flink wat opstart probleempjes meneer wilde dus niet mee, het terrein af ging nog wel maar toen....
Draaien en keren langs de sloot, even een veilig stukje opgezocht en flink boos geworden en tot mijn volle verbazing
draafde hij zo de weg uit zonder te stoppen, zonder te aarzelen, niks nada hij deed het gewoon!!
Normaal als ik boos word en een lel met de zweep gaf dan ging hij nog meer in de staak en over de zeik maar nu ging
hij zonder pardon toch die kant op die ik wilde. We hebben dus weer een ritje alleen gedaan, onderweg liep hij alsmaar te hinniken,
mafketel, was dus weer super trots op Dakoot! Vandaag ook een rondje gedaan met iemand mee op de fiets, we bouwen het alleen rijden
rustig op, dus niet gelijk iedere keer alleen rijden, vandaar dat er vandaag weer iemand mee ging.
Zonder zadel rijden doe ik regelmatig met Dakoot, als mn stalgenootje en ik even snel een rondje willen doen voor het donker springen we er zo op, zit heerlijk lekker breed

Anna: Ik denk idd ook dat je de eerste bent. Ach, het kan iedereen overkomen. Gelukkig heb je je niet al te veel bezeerd.
Katinka: Welkom terug in het topic. Ze ziet er goed uit, in haar vrije-tijds-outfit
Cindy: Aah, wat lekker zeg, 2 weken Egypte! Hebben jullie het leuk gehad?
Andrea: Zo!
Goed dat je Dakota nu kreeg waar je hem wilde hebben!
Sandra: En heb je alweer nieuwe foto's gemaakt van Daantje? We willen wel haar buik bewonderen
Afgelopen zaterdag had ik met Dasha onze 4de NH les. De dingen die we geoefend hadden gingen heel goed.
Met de nieuwe dingen aanleren probeerde ze ons eerst lekker uit, maar zodra je aangeeft wat nu werkelijk de bedoeling is deed ze het wel meteen goed
En ze heeft haar eerste sprongetje gesprongen 
Katinka: Welkom terug in het topic. Ze ziet er goed uit, in haar vrije-tijds-outfit

Cindy: Aah, wat lekker zeg, 2 weken Egypte! Hebben jullie het leuk gehad?
Andrea: Zo!

Sandra: En heb je alweer nieuwe foto's gemaakt van Daantje? We willen wel haar buik bewonderen

Afgelopen zaterdag had ik met Dasha onze 4de NH les. De dingen die we geoefend hadden gingen heel goed.
Met de nieuwe dingen aanleren probeerde ze ons eerst lekker uit, maar zodra je aangeeft wat nu werkelijk de bedoeling is deed ze het wel meteen goed

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Gaaf Eef, heb je die eerste sprong niet vastgelegd?
Heeey Katink, welkom terug!? Had je ff geen zin meer in FW?
Dreeke, fijn dat Dakoot het uiteindelijk toch deed! Geeft je toch weer wat moed! En ook goed dat je het rustig aan doet.
En ik ben ook benieuwd naar het buikje van Daantje! Lijkt me toch wel raar als je D-tje dan ineens een kleintje naast zich heeft lopen. Dani gaat eerst carriere maken voordat ze moeder wordt.
Eef, fijn dat het zo lekker gaat! Ik ben groot voorstander van NH!
Cindy, lekker gehad daar? Bruin geworden enzo? Dani heeft al een fysio gehad en ik ga, wanneer het zeker is dat het niet meer gaat sneeuwen en vriezen, weer beginnen met lessen. Ze liep gisteren namelijk weer een stukje beter dan de dag ervoor, dus hoop dat het gewoon met bespiering en balans te maken heeft. Ze wisselt ook erg in tempo en loopt soms zo snel dat ze haar passen niet kan afmaken, wat misschien ook de onregelmatigheid kan verklaren.
Ik wil haar niet teveel aan het werk zetten, maar ze zal de aankomende tijd wel vaak licht aan het werk moeten, in de vorm van rijden of longeren.
Dreeke, fijn dat Dakoot het uiteindelijk toch deed! Geeft je toch weer wat moed! En ook goed dat je het rustig aan doet.
En ik ben ook benieuwd naar het buikje van Daantje! Lijkt me toch wel raar als je D-tje dan ineens een kleintje naast zich heeft lopen. Dani gaat eerst carriere maken voordat ze moeder wordt.
Eef, fijn dat het zo lekker gaat! Ik ben groot voorstander van NH!
Cindy, lekker gehad daar? Bruin geworden enzo? Dani heeft al een fysio gehad en ik ga, wanneer het zeker is dat het niet meer gaat sneeuwen en vriezen, weer beginnen met lessen. Ze liep gisteren namelijk weer een stukje beter dan de dag ervoor, dus hoop dat het gewoon met bespiering en balans te maken heeft. Ze wisselt ook erg in tempo en loopt soms zo snel dat ze haar passen niet kan afmaken, wat misschien ook de onregelmatigheid kan verklaren.
Ik wil haar niet teveel aan het werk zetten, maar ze zal de aankomende tijd wel vaak licht aan het werk moeten, in de vorm van rijden of longeren.
@ Katinka: Dieter komt naar huis als het gras op het land waar hij nu staat echt op is. Ligt dus een beetje aan de boer waar het land van is. Als die ze zat is dat moeten ze terug naar huis... Kan dus over twee weken zijn maar ook over 2 maand. (met andere woorden, geen idee
)
Hihi en wat een moddermonster is Djinty, laat je de manen lang groeien?
@ Eef: Fijn dat Dasha het NH zo goed op pakt, wel een slimme dame denk ik of niet?
@ Andrea: Mooi dat het laatst zo goed ging! Nu lekker doorpakken, hopelijk dat hij het zo blijft doen.
@ Cindy: lekkere vakantie gehad?
@ Anna: dat ze haar eigen tempo nog niet constant genoeg kan houden, kan idd een veroorzaker zijn van het wat onregelmatiger lopen.

Hihi en wat een moddermonster is Djinty, laat je de manen lang groeien?
@ Eef: Fijn dat Dasha het NH zo goed op pakt, wel een slimme dame denk ik of niet?
@ Andrea: Mooi dat het laatst zo goed ging! Nu lekker doorpakken, hopelijk dat hij het zo blijft doen.
@ Cindy: lekkere vakantie gehad?
@ Anna: dat ze haar eigen tempo nog niet constant genoeg kan houden, kan idd een veroorzaker zijn van het wat onregelmatiger lopen.
Giel
Norvyn
Norvyn
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Janna: ik hoop het ook, zou wel fijn zijn, ben ook niet meer angstig dus dat scheelt een hoop denk ik.
- Cindy+Uniek
ja dames ik heb het heerlijk gehad, lekker bruin geworden echt lekker! wil zo weer terug 
Eef, wat leuk van die NH lessen en je sprongetje!!!!! gaat goed dus
An, okee ja dat weer maakt het er niet beter op
je kan natuurlijk ook rustig aan doen met een instructrice, als ik met uniek weer begin zal het ook alleen wat basiswerk zijn (voor haar én mij
)
Dree, kleine stapjes vooruit lijkt aardig te gaan dus?
wanneer gaat hij ook alweer?
ik heb besloten echt niet op dj te gaan rijden, hij is echt te kort en te klein
dus nu denken we erover om hem voor de kar te beleren en dat ik daar ook wat lessen in ga nemen om te kijken of ik het wat vind
dat ik dat met hem kan gaan doen, want hij wil wel graag
ik heb vandaag voor het eerst weer 'gelongeerd' sinds zijn been
hij doet het zoooo ontzettend goed
ik heb hem voor zijn been (dus pakweg half jaar geleden) 1 x aan de longe gehad, verder alleen wat 'los' longeren in een afgezette bak zeg maar
nu deed ik hem eerst even los, daarna vast, hij pakt het super op
hij blijft ook zo blij kijken
ook daarna, toen hij weer in de paddock stond, hij blijft vrolijk en blij en je merkt dat het hem goed doet, wat bewegen en geestelijk bezig zijn
(komt de rust in de groep ook ten goede, want meneer is nogal een oproerkraaier)
zal zo ff wat foto's van vandaag plaatsen
edit: ik heb een topicje in pics plaza
hier iig vast een vergelijkingsfoto met uniek

Eef, wat leuk van die NH lessen en je sprongetje!!!!! gaat goed dus
An, okee ja dat weer maakt het er niet beter op
je kan natuurlijk ook rustig aan doen met een instructrice, als ik met uniek weer begin zal het ook alleen wat basiswerk zijn (voor haar én mij

Dree, kleine stapjes vooruit lijkt aardig te gaan dus?
wanneer gaat hij ook alweer?
ik heb besloten echt niet op dj te gaan rijden, hij is echt te kort en te klein
dus nu denken we erover om hem voor de kar te beleren en dat ik daar ook wat lessen in ga nemen om te kijken of ik het wat vind
dat ik dat met hem kan gaan doen, want hij wil wel graag
ik heb vandaag voor het eerst weer 'gelongeerd' sinds zijn been
hij doet het zoooo ontzettend goed
ik heb hem voor zijn been (dus pakweg half jaar geleden) 1 x aan de longe gehad, verder alleen wat 'los' longeren in een afgezette bak zeg maar
nu deed ik hem eerst even los, daarna vast, hij pakt het super op
hij blijft ook zo blij kijken

zal zo ff wat foto's van vandaag plaatsen
edit: ik heb een topicje in pics plaza
hier iig vast een vergelijkingsfoto met uniek

op de foto lijkt DJ helemaal niet zo klein.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind hem ook niet klein ogen hoor Cin, hoe groot is hij nu?
Hij zou wel wat meer lengte kunnen hebben, zn rug is vrij kort maar is dat
een reden om niet rustig aan te beginnen met inrijden?
Hij zou wel wat meer lengte kunnen hebben, zn rug is vrij kort maar is dat
een reden om niet rustig aan te beginnen met inrijden?
- Cindy+Uniek
ja ik weet niet...
zo op de foto lijkt het idd mee te vallen, maar als ik ernaast sta lijkt het allemaal zo klein en kort?!
hij heeft ook best wel een afhangend kruis wat ook niet mee werkt
in het fototopic vinden er al een paar juist wel dat hij te kort is...
moeilijk moeilijk
het liefst ga ik natuurlijk gewoon rijden....
zo op de foto lijkt het idd mee te vallen, maar als ik ernaast sta lijkt het allemaal zo klein en kort?!
hij heeft ook best wel een afhangend kruis wat ook niet mee werkt
in het fototopic vinden er al een paar juist wel dat hij te kort is...
moeilijk moeilijk
het liefst ga ik natuurlijk gewoon rijden....