Op de wei of in de leer, onze D-tjes gaan als een speer! IV
Re: Op de wei of in de leer, onze D-tjes gaan als een speer! IV
Jammer dat Dessa zo ver weg staat op de foto, lijkt een leuke merrie.
Dasha ziet er ook goed uit Eef. Ze lijkt idd al erg volwassen op de 2e foto.
Djimm hoeft dus alleen maar een herhaalcursusje te volgen, fijn dat er nog wat is blijven hangen.
Het wil mij maar niet lukken om hier een foto geplaatst te krijgen van Djambo met zijn nieuwe tuig op. Krijg steeds de melding dat de foto niet meer dan 640 pixels hoog en breed mag zijn maar dat is hij ook niet. Het tuig paste overigens redelijk goed. Alleen in de staartriem moeten nog een paar gaatjes bijgemaakt worden, die swabberde wat te veel.
Dasha ziet er ook goed uit Eef. Ze lijkt idd al erg volwassen op de 2e foto.
Djimm hoeft dus alleen maar een herhaalcursusje te volgen, fijn dat er nog wat is blijven hangen.
Het wil mij maar niet lukken om hier een foto geplaatst te krijgen van Djambo met zijn nieuwe tuig op. Krijg steeds de melding dat de foto niet meer dan 640 pixels hoog en breed mag zijn maar dat is hij ook niet. Het tuig paste overigens redelijk goed. Alleen in de staartriem moeten nog een paar gaatjes bijgemaakt worden, die swabberde wat te veel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Cindy+Uniek
wat een leukie dessa!!
dasha ziet er ook al zo 'af' uit, knappe merrie
ik heb weer een foto-update van dj
dasha ziet er ook al zo 'af' uit, knappe merrie
ik heb weer een foto-update van dj
Ze vonden het met z'n allen ontzettend interessant, hier een paar "samen staan we sterk" foto's.
* Beautiessss:D
Ze moesten dat andere vlekken beest natuurlijk ook even van dichtbij bekijken, waarbij Dj natuurlijk de leiding had. Hij is toch voor niets en niemand bang:P
![]()
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wat heeft Dj trouwens aparte mooie ogen en een leuk gevormd hoofdje, was me nog niet eerder opgevallen!
Djinty staat met haar nieuwe liefde "Renzo" op het land.. Renzo is 17 en ze zijn helemaal verknocht aan elkaar!
Djinty staat met haar nieuwe liefde "Renzo" op het land.. Renzo is 17 en ze zijn helemaal verknocht aan elkaar!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

Katinka: Foto's graag!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Als ik er weer ben. Ik ben nog steeds ziek en het ziet er niet best voor me uit..
Ik hou jullie op de hoogte!

Djinty

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Wat heb je dan Katink?
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Je hebt pb Dree
Djinty

Weer een nieuwe poging om de foto van Djambo met zijn nieuwe tuig te plaatsen. En dat is gelukt deze keer.
Hier en daar moeten er nog wat gaatjes bijgemaakt worden maar verder past het prima.

Hier en daar moeten er nog wat gaatjes bijgemaakt worden maar verder past het prima.

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

het staat hem goed!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Cindy+Uniek
wauwie staat hem zeker goed 

Blijft toch stoer een fjord in het tuig. Hij ziet er goed uit Anita! Wordt vast een succes op de keuring!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Dani is ook stoer! Na een half uur geduld stapte madam het water in!

Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
wat stoer zeg!
Muis Keurmerrie!
Wat goed joh!!
Dani doet het wel fijn hè?
Anita; Dat tuig dat Djambo goed zeg, hij ziet er dan meteen al volwassen uit.
Vandaag ging ik met Dasha weer voor op het erf wandelen, dit keer liet ik het touw wat langer zodat ze met haar neus over de grond kon gaan. Dit werkt blijkbaar rustgevend voor haar, want ze was echt braaf!!

Anita; Dat tuig dat Djambo goed zeg, hij ziet er dan meteen al volwassen uit.
Vandaag ging ik met Dasha weer voor op het erf wandelen, dit keer liet ik het touw wat langer zodat ze met haar neus over de grond kon gaan. Dit werkt blijkbaar rustgevend voor haar, want ze was echt braaf!!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

- Cindy+Uniek
stoere foto anna 
@ evy, fijn dat ze zo braaf was met wandelen! soms houden mensen heel kort en zijn ze niet te handelen, terwijl langer soms idd beter werkt

@ evy, fijn dat ze zo braaf was met wandelen! soms houden mensen heel kort en zijn ze niet te handelen, terwijl langer soms idd beter werkt
Ja idd, hoewel ik haar af en toe ook wel echt kort moet houden omdat ze dan ontzettend aan het drammen is. Maar dan vergeet je op rustige momenten om het touw weer lang te laten.
Wat ook wel goed helpt is dat ik haar stil zet zodra ze vervelend gaat doen en dan net zo lang wachten totdat ze rustig is en dan mag ze weer verder lopen
Moet je wel veel geduld voor hebben, maar het werkt wel!
Wat ook wel goed helpt is dat ik haar stil zet zodra ze vervelend gaat doen en dan net zo lang wachten totdat ze rustig is en dan mag ze weer verder lopen

Moet je wel veel geduld voor hebben, maar het werkt wel!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 

Re: Op de wei of in de leer, onze D-tjes gaan als een speer!
Dasha is dus echt een beetje aan het puberen. Heeft Djambo ook last van. Die vindt opeens alles eng. Afgelopen weekend was de meetstok ook ineens eng terwijl we dat al diverse keren gedaan hadden. Jeroen kon hem bijna niet houden. Rare vent.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dewi is juist erg makkelijk de laatste tijd. Eerder was ze nogal sterk en druk en wilde ze slecht even alleen, maar nu gaat het eigenlijk heel makkelijk.
Muis Keurmerrie!
Dani is heel makkelijk, gelukkig maar! Vandaag voor het eerst met transportbeschermers op de trailer gegaan, daar werd ze wel ff heet van, draven aan de hand en trappen! Maar natuurlijk weer voorbeeldig de trailer op daarna. Ze is vandaag samen met Yara verhuisd naar een andere pensionstal. Daar hebben we ze voor het eerst samen los gezet en ze gingen helemaal door het dolle samen! Echt leuk om te zien! Zit nu ff thuis om te eten, maar ga straks weer ff terug, dan mogen ze nog ff rennen.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
- sweetwendy
Hier ook even een update
Daisy had afgelopen zaterdag een vleeswond op haar achterbeen gehad. Waarschijnlijk ergens achter blijven haken of een ander paard had haar gebeten..Geen idee, en nee we hebben geen prikkeldraad of dat soort enge dingen in de wei. De DA is erbij geweest en heeft een antibiotica spuit gegeven en ik moest elke dag wondspray erop doen. Het is nu weer erg mooi dicht gegaan!
Maar ik was er net geweest en wou ik longeren, ging ze in de bak stuiteren!! Galloperen en bokken en hinken met haar voorbeen..ik denk onee niet weer.. Waarschijnlijk heeft ze zich verstapt ofzo met haar voorbeen, het was niet dik en zaten geen wondjes aan. Dus toen gelijk maar weer in het weiland gezet. Hopen gaat het snel over, want ik heb vrijdag weer les met haar..
Daisy had afgelopen zaterdag een vleeswond op haar achterbeen gehad. Waarschijnlijk ergens achter blijven haken of een ander paard had haar gebeten..Geen idee, en nee we hebben geen prikkeldraad of dat soort enge dingen in de wei. De DA is erbij geweest en heeft een antibiotica spuit gegeven en ik moest elke dag wondspray erop doen. Het is nu weer erg mooi dicht gegaan!
Maar ik was er net geweest en wou ik longeren, ging ze in de bak stuiteren!! Galloperen en bokken en hinken met haar voorbeen..ik denk onee niet weer.. Waarschijnlijk heeft ze zich verstapt ofzo met haar voorbeen, het was niet dik en zaten geen wondjes aan. Dus toen gelijk maar weer in het weiland gezet. Hopen gaat het snel over, want ik heb vrijdag weer les met haar..
R.I.P. mijn lieve meisje Daisy (L)