Ilona schreef:En Jilly, 20 klinkt opeens heel wat ja.. Moet je nagaan hoe ik me afgelopen zomer voelde toen ik die 2 voor en 3 verruilde
en moet je nagaan hoe Viv zich moet voelen... Die verruild dit jaar de 3 voor een 4 als ik het goed heb
Op zich ben je nooit te oud om te puberen, alleen rond je 14de wordt het nog geaccepteerd...

OMG arme Viv haha, zoals je het er nu zet is het net alsof haar leven bijna afgelopen is
@Aria: hij is goed in naar een hoek racen, dan een kant kiezen om 180° om te draaien en in een andere hoek hetzelfde te doen

leuk he?
Haha nee, zo deed hij toen ik er net mee ging rijden (4/5 jaar geleden). Nu laat hij zich heel netjes rondsturen en vindt alles heel gezellig en leuk, vooral springen en buitenrijden! Voor de koets lopen vindt hij ook geweldig, zeker als hij achter hengstige merries mag lopen

geweldig hoe braaf hij dan blijft hihi
't Is echt een geweldig paard, als ik de tijd en het geld had mocht hij bij ook bij mij op het weitje komen (dat is nummer ??) nu staat hij maar wat te niksen helaas. 't Is ook alweer een jaar of 2 geleden dat ik hem nog actief reed, denk niet dat daar iemand nog mee gaat beginnen, hij wordt ook alweer 17...
Pff Hay onder de bijtwonden part 56524

Hij is niet vies van wat knokken, maar zo erg als nu heb ik 'm nog niet aangetroffen. De wonden zitten over heel z'n lijf bah... Heb aan de stalbaas gevraagd of hij morgen met 1 vriendje en wat hooi in de buitenbak mag en dan maar eens verder kijken wat de opties zijn. Nu is het echt om de paar maanden dat hij zo van de wei komt en ik ben het grondig beu dat ik altijd met een gehavend paard zit, straks loopt het eens helemaal mis, mag er niet aan denken!
Om dan toch maar even positief af te sluiten: Les met G'tje ging best goed. Hij was eerst nogal boos omdat ik zo streng was en zo kent hij me niet

maar hij is zo lekker werkwillig, heerlijk!
En nu ga ik maar eens slapen, heb volgens mij nog geen enkele avond voor 11u geslapen deze week en da's toch echt een uur te laat voor mij..