Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Viv

Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Bericht door Viv » do 24 mar 2011, 05:49

T was maar goed dat ik om 20,30 al lang te slapen lees ik al :D
Vandeweek nog spontaan gesprongen, zit een klein steil klimmetje in onze ruiterroute. is op dit moment best glad dus wilde daar wat voorzichtig naar boven. nou daar dacht mister Spekkie anders over en sprong uit draf even zo'n 1,5 meter omhoog := Stond meteen aan de weg, woepsie.... En dan die kop van hem echt zo van: Knap he mam? :')

Gister had hij lekker dagje vrij en heb ik lekker in het zonnetje zitten bakken, zaaaaaaaaliggggg. Vandaag weer even dresuurmatig aan de bak en morgenochtend weer even lekker het bos in (mits die kleine van mn dinnetje van plan is naar het KDV te gaan ~~}> ).
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » do 24 mar 2011, 07:45

O-M-G 8) Wat een geweeeeeldig idee!!

Ik moet de show wel met G doen hoor, die krijgt alle dagen een beetje sambal aan z'n kont, staat uiteraard standaard op de plank in het voerhok :+

*schrijft in agenda* 16 april: Nathalie en Ilona komen met pomponnetjes zwaaien (bregen jullie die zelf mee?) en Aria mag wel in bikini op Alm, die had nog geen ruiter :P

Ik ben trouwens nog een puber (jaja) van 20 en ik ben nu al zo stijf als wat, ik ga ook wat oefeningen doen zoals die bomma op de foto.
Gidar en Hay schelen volgens onze meettechniek precies 1 cm en toch heb ik het gevoel dat Hay huge is. Ik meet ook bijna iedere week om toch nog eens te controleren of hij wel écht 1.46 is, de stok klopt niet :n

In het bos is Hay trouwens méér dan voorwaarts (als hij alleen is toch), dan gaat hij op zo'n tempo draven dat ik als een botsbal er op zit want ik kan hem langs geen kanten meer uitzitten dan *sielugh*
Gisteren nog even gereden ik was eigenlijk heel tevreden over z'n inzet, maar wellicht kan peper toch wat verbetering brengen ja. B-)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nathalie

Bericht door Nathalie » do 24 mar 2011, 08:28

16 april al???? jemig dat geeft wel erg weinig tijd....*port en prikt in Ilona* word eens wakker, we moeten oefenen! "AlmAria" het klinkt bijna poetisch, zo zie je...alle puzzelstukjes vallen op hun plek :)

Maar Jilly, echt....serieus...als je 20 bent mag je niet meer het "ik ben een puber"-excuus gebruiken....werkelijk... :roll:

Ik heb trouwens wel serieus het gevoel dat Cos gegroeid is. Hij is voorjaar vorig jaar gemeten op 1m36,7 en op de een of andere manier lijkt hij toch groter.

Over 'sielugh' hoef je je geen zorgen te maken, je kunt Ilona toch niet overtreffen *fluistert* die heeft op een shet gereden!!

@Viv- 1,5 meter omhoog springen???? YIKES!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » do 24 mar 2011, 08:43

Nathalie schreef:Maar Jilly, echt....serieus...als je 20 bent mag je niet meer het "ik ben een puber"-excuus gebruiken....werkelijk... :roll:
Daarom wilde ik dus geen 20 worden, is ineens zo volwassen haha

Ik ga lekker door met m'n puber kuren hoor :#
Viv

Bericht door Viv » do 24 mar 2011, 13:45

Nathalie schreef:@Viv- 1,5 meter omhoog springen???? YIKES!
Zal ff kijken of ik er vanaaf een foto van kan maken, ga samen met manlief naar buiten met de Ctjes Cadiz en Clip (apaloosa) :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » do 24 mar 2011, 13:48

Volgens mij heeft Diesje een hele andere carriere in gedachten :D
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ilona

Bericht door Ilona » do 24 mar 2011, 16:41

NATHALIE! Klikspaan! Tssssss, vertel jou ook nooit meer wat!

Anderhalve meter omhoog springen? Dan bedoel je 1,5 meter heuvel opwaarts toch wel zeker en niet 1,5 m recht omhoog? Hmm Amber moet hem misschien echt maar eens meenemen naar een oefencross :P

En Jilly, 20 klinkt opeens heel wat ja.. Moet je nagaan hoe ik me afgelopen zomer voelde toen ik die 2 voor en 3 verruilde en moet je nagaan hoe Viv zich moet voelen... Die verruild dit jaar de 3 voor een 4 als ik het goed heb 8)
Op zich ben je nooit te oud om te puberen, alleen rond je 14de wordt het nog geaccepteerd... ~~}>
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » do 24 mar 2011, 16:42

*checkt agenda* 16 april.... He nee, wat erg... Volgens mij heb ik dan al wat O:)
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » do 24 mar 2011, 19:54

Jilly, je bent zo oud als je je voelt, ik ben van plan om door te puberen tot ik in een rolstoel ga (en zelfs dan ... die bomma lijkt me wel wat:P )
Enne wat kan die Alm? Ik zie dat wel zitten hoor :)) zolang dat ons aanmoedigings team groot genoeg is ;)

Nathalie, ga je de poëtische kant op ja? :P

Viv, 1,5m, dan heb je een super springer te pakken :))
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Jilly

Bericht door Jilly » do 24 mar 2011, 21:30

Ilona schreef:En Jilly, 20 klinkt opeens heel wat ja.. Moet je nagaan hoe ik me afgelopen zomer voelde toen ik die 2 voor en 3 verruilde en moet je nagaan hoe Viv zich moet voelen... Die verruild dit jaar de 3 voor een 4 als ik het goed heb 8) Op zich ben je nooit te oud om te puberen, alleen rond je 14de wordt het nog geaccepteerd... ~~}>
OMG arme Viv haha, zoals je het er nu zet is het net alsof haar leven bijna afgelopen is _O-

@Aria: hij is goed in naar een hoek racen, dan een kant kiezen om 180° om te draaien en in een andere hoek hetzelfde te doen :+ leuk he?
Haha nee, zo deed hij toen ik er net mee ging rijden (4/5 jaar geleden). Nu laat hij zich heel netjes rondsturen en vindt alles heel gezellig en leuk, vooral springen en buitenrijden! Voor de koets lopen vindt hij ook geweldig, zeker als hij achter hengstige merries mag lopen 8)7 geweldig hoe braaf hij dan blijft hihi
't Is echt een geweldig paard, als ik de tijd en het geld had mocht hij bij ook bij mij op het weitje komen (dat is nummer ??) nu staat hij maar wat te niksen helaas. 't Is ook alweer een jaar of 2 geleden dat ik hem nog actief reed, denk niet dat daar iemand nog mee gaat beginnen, hij wordt ook alweer 17...

Pff Hay onder de bijtwonden part 56524 :( Hij is niet vies van wat knokken, maar zo erg als nu heb ik 'm nog niet aangetroffen. De wonden zitten over heel z'n lijf bah... Heb aan de stalbaas gevraagd of hij morgen met 1 vriendje en wat hooi in de buitenbak mag en dan maar eens verder kijken wat de opties zijn. Nu is het echt om de paar maanden dat hij zo van de wei komt en ik ben het grondig beu dat ik altijd met een gehavend paard zit, straks loopt het eens helemaal mis, mag er niet aan denken!

Om dan toch maar even positief af te sluiten: Les met G'tje ging best goed. Hij was eerst nogal boos omdat ik zo streng was en zo kent hij me niet }-) maar hij is zo lekker werkwillig, heerlijk!

En nu ga ik maar eens slapen, heb volgens mij nog geen enkele avond voor 11u geslapen deze week en da's toch echt een uur te laat voor mij..
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 25 mar 2011, 06:56

Ilona schreef:*checkt agenda* 16 april.... He nee, wat erg... Volgens mij heb ik dan al wat O:)
*leest over schouder mee*...jeeeee leugenbeest, daar staat nog helemaal niks!

In die oma die in de split langs de bushalte staat, zie ik ook nog wel een echte puber idd. Maar ik denk dat het cliche "je bent zo oud als je je voelt" nog steeds opgaat. En was het niet ook zo dat jonge mensen om je heen je jong houden? Ik breng het grootste deel van de dag door met een 9, 6 en 4 jarige..dus dat maakt mij een jaar of 14 :D :D

Alm klinkt wel erg leuk ohz :+ , ik zou het niet kunnen weerstaan als ik jou was Aria. Zijn jullie trouwens al voor matching bikini's aan het shoppen?

Arme Hay, is er 1 specifiek ander paard waar hij zo heftig mee bezig gaat?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » vr 25 mar 2011, 07:31

Tot voor een paar maanden stond er een jonge hengst in de groep en daar had hij zo'n haat-liefde verhouding mee. Als ik een kwartier in de wei stond zag ik ze én kroelen én spelen én ruzie maken := maar die loopt nu apart, dus dat kan het niet meer zijn.
Toen ik er kwam was het al donker en de kleine pony's blijven al buiten 's nachts dus kon niet meer zien of daar ook een wonden had.
Ik heb wel een vermoeden welke pony het is. Hij is echt een wolf in schaapsjasje. Ontzettend schattig en lief naar mensen, maar eens bij paarden veranderd hij echt in een monster. Hele dag pony's opjagen en van geen ophouden weten. Normaal beperkt hij zich tot de kleine pony's en Hay vindt zich groot genoeg om bij de paarden te horen ( :+ ) en trekt zich er niet zoveel van aan, maar als hij wat te dicht in zijn buurt (of van zijn eten) lastig staat te doen...

Ohja, ik mocht van m'n instructrice geen show in bikini doen, dan keek niemand meer naar de hengst _O- zal ik toch maar netjes in tenue gaan dan haha
Ilona

Bericht door Ilona » vr 25 mar 2011, 08:56

Jilly schreef: Ohja, ik mocht van m'n instructrice geen show in bikini doen, dan keek niemand meer naar de hengst _O- zal ik toch maar netjes in tenue gaan dan haha
Ohw -O-
Nou Nathalie... dan hoeven wij ook niet meer ons uit te sloven...
Leuk :\ We zullen nog eens meedenken...

Hayco de vechtersbaas :o
Bij ons is laatst een paard (Fabio) weggegaan. Denk dat Castor daardoor vanaf nu ook wat beter in zijn vacht blijft zitten. Was best een leuk paard hoor, maar kon zooo strond vervelend doen in de wei. Castor had ook regelmatig de happen uit zijn lichaam door hem. Niet leuk :n
Ben benieuwd of jij de dader nog te pakken gaat krijgen Jilly.
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » vr 25 mar 2011, 11:00

Ben benieuwd of Natalie nog op tijd thuis is :=

Wat zei je ook alweer...zonneallergie...depressief..
Ik heb alleen een chagerijnige Cos gezien die niet op de foto wou :=
Ben benieuwd of er nog wat leuks uit is gekomen :+

Tis wel een leuk stel bij elkaar :))
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ilona

Bericht door Ilona » vr 25 mar 2011, 13:10

Depressief dan toch die Cos? Och arme.. :D

Wisten jullie trouwens dat... Castor ook een kolletje heeft??
Ik heb dat volgens mij nog nooit verteld hier op het forum terwijl hij hem toch echt al van beebie af aan heeft.

......................Niet hier:
Afbeelding

...............................................................Maar hier!
Afbeelding

Maakt hem toch weer net wat anders dan anders :D

Op deze foto zie je hem ook nog net. (keek Cos ook zó vrolijk vandaag?)
Afbeelding
Castor was in ieder geval niet in een poseer bui vandaag 8-) Maar zelfs dan is hij gewoon nog knap (bevooroordeeld??) :Y)
Laatst gewijzigd door Ilona op vr 25 mar 2011, 13:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Jilly

Bericht door Jilly » vr 25 mar 2011, 13:13

Ilona heeft een bonte fjord :o

Heb je zijn plukkie zo plat gekamt of ligt die altijd zo plat? :P
Ilona

Bericht door Ilona » vr 25 mar 2011, 13:16

Ja het is ook stiekum een kruising >;)
Plukkie is iets aan de kant geschoven voor de eerste foto (laat mij nou gewoon in de waan dat ik deze echt opzij moest schuiven voor een duidelijke foto := )
En verder valt zijn mega voorpluk, waarschijnlijk door het gewicht van al dat haar :') , gewoon zo plat op zijn koppie.
Jilly

Bericht door Jilly » vr 25 mar 2011, 13:18

Ik zou er dan toch maar een beetje elsève volume mousse op doen :P

Is hij gekruist met een witte pony dan? Papa is P.C.?
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 25 mar 2011, 13:20

Je maakt me wel nieuwsgierig Ilona maar de foto's doen het niet hier.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » vr 25 mar 2011, 13:22

Anita45 schreef:Je maakt me wel nieuwsgierig Ilona maar de foto's doen het niet hier.
Hij heeft een witte hoef :x :D

Haha nee, mopje. Wat gek dat de foto's het niet doen, ik kan ze wel gewoon zien.
Plaats reactie