Het is echt dat hij het 'beu' is hoor...
Ik geef mijn warmbloed oa de sportsfit van Pavo. En toen ik hem daar een piepklein handje van gaf, smulde hij het meteen op. Het is dus niet dat hij niet wil/ kan eten...
Ik kan echt gewoon niet telkens van merk/smaak blijven wisselen. Lijkt me toch ook niet goed!?
En laat staan dat het op de duur wel een tamelijk dure bedoeling word

Ik heb nu een 1/2 zak Podo grow staan, een 1/2 zak Cerevit en dan nu de iets minder dan een halve zak juniormix...
Hoe gaf je dan de appelmoes/stroop?
Zal ik dan gewoon het ganse zakje hierin mengen en in zijn voerbak doen? Misschien best wel eens n keer testen of hij werkelijk zoiets lust, het is wel nogal n kieskeurige...bijvoorbeeld paardensnoepjes, eet meneer ook niet

. En zo zijn er nog wel dingen: ik merk gewoon dat hij pakken moeilijker is in zijn voeding dan mijn warmbloed. Die eet echt alles en echt met smaak. Zijn favoriet op dit moment zijn bananen

. Als ik zijn eten maak, en ik kom met de emmertjes door de gang, likt hij echt zn lippen af...da's echt geweldig om te zien! En ik die dacht dat fjordjes zo gek op eten waren...
Want in zijn eten lijkt me nu inderdaad niet goed aangezien hij er amper van eet.
Dat idee met de slobber lijkt me wel goed, alleen als hij dat laat liggen, wordt het wel een smeerboel...
Of ik kan muesli gaan mengen. Een een andere zak halen, een ander smaakje, en dat door de juniormix doen. Maar ja heeft hij dan niet van iets (voedingsstoffen) te veel binnen?
Welke slobber geven jullie je fjordjes? Is er veel verschil in? Ik geef die van Pavo, gewoon omdat ik niet weet of er nog andere op de markt is en omdat ik eigenlijk alleen maar Pavo voer. Ik ben heel tevreden van dit merk. Maar misschien raden jullie me andere aan?
Die Pavo voedingswijzer heb ik al ns gedaan...maar vind hem nu niet meer terug op de site?
De Havens site zal ik zo meteen even bekijken! Bedankt voor de tip. Anders moet ik de DA toch even bellen, eens zien wat hij zegt.
Die kent mijn nummer ondertussen ook vanbuiten denk