De E-tjes hebben een heerlijk leven in deel 7
- nancy imka
Re: De E-tjes hebben een heerlijk leven in deel 7
Gecondoleerd Keandra
Hallo dames!
Het is denk ik wel een jaar geleden dat ik gereageerd heb, maar heb al die tijd mee gelezen!
Even een lang verhaal samenvatten;
Vorig jaar December samen met mijn vriend een supermarkt geopend in Nijmegen.
Op het punt gestaan om Emily te verkopen aangezien ik er al een half jaar niet geweest was.
GELUKKIG besloten om te wachten op een rustigere periode en haar, nu 2 maand geleden, uit Groningen opgehaald.
Inmiddels heb ik haar een stuk of 10 keer onder het zadel gehad en het gaat SUPER!
Ik rij haar nu 1 a 2 keer in de week en ze pakt het goed op.
Een bitje vindt ze nog niet fijn, dus de tandarts mag eerst langs komen.
Voorlopig rijd ik haar bitloos en boomloos, zal morgen eens een foto plaatsen van mijn cowboy merrie!
Ik hoop weer wat actiever te kunnen zijn, dus Anita ik zou het leuk vinden om in de beginpost te staan!
Keandra, sterkte in deze zware periode!
Het is denk ik wel een jaar geleden dat ik gereageerd heb, maar heb al die tijd mee gelezen!
Even een lang verhaal samenvatten;
Vorig jaar December samen met mijn vriend een supermarkt geopend in Nijmegen.
Op het punt gestaan om Emily te verkopen aangezien ik er al een half jaar niet geweest was.
GELUKKIG besloten om te wachten op een rustigere periode en haar, nu 2 maand geleden, uit Groningen opgehaald.
Inmiddels heb ik haar een stuk of 10 keer onder het zadel gehad en het gaat SUPER!
Ik rij haar nu 1 a 2 keer in de week en ze pakt het goed op.
Een bitje vindt ze nog niet fijn, dus de tandarts mag eerst langs komen.
Voorlopig rijd ik haar bitloos en boomloos, zal morgen eens een foto plaatsen van mijn cowboy merrie!
Ik hoop weer wat actiever te kunnen zijn, dus Anita ik zou het leuk vinden om in de beginpost te staan!
Keandra, sterkte in deze zware periode!
Emily (v. Balony, m. Justy)
Nou, dan zou ik zeggen 'maak een mooie foto van haar en ze komt er bij te staan'.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Keandra, gecondeleerd met je oma. Sterkte
Ik heb Emely volgens mij wel ergens op internet zien staan!
Wat leuk dat je haar toch hebt gehouden en lekker met dr bezig bent!
Ik ben benieuwd naar wat foto,s!
Ik heb Emely volgens mij wel ergens op internet zien staan!
Wat leuk dat je haar toch hebt gehouden en lekker met dr bezig bent!
Ik ben benieuwd naar wat foto,s!
Gecondoleerd Keandra...
Gister een behoorlijk stuk verder gereden dan anders,door het dorp,druk verkeer,zaterdag natuurlijk maar ze deden het super.
Wat werpt al dat wandelen in puppy tijd toch zijn vruchten af nu..
Welkom terug met Emily!
Gister een behoorlijk stuk verder gereden dan anders,door het dorp,druk verkeer,zaterdag natuurlijk maar ze deden het super.
Wat werpt al dat wandelen in puppy tijd toch zijn vruchten af nu..
Welkom terug met Emily!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Voor de geïnteresseerde, ik heb een topic gemaakt in Pic's Plaza.
Anita zou je deze willen plaatsen in de begin post?
Joyce, ik heb Emily gelukkig niet op internet gehad!
Heb het nooit kunnen doen, een advertentie maken en ook werkelijk plaatsen.
Anita zou je deze willen plaatsen in de begin post?

Joyce, ik heb Emily gelukkig niet op internet gehad!
Heb het nooit kunnen doen, een advertentie maken en ook werkelijk plaatsen.
Emily (v. Balony, m. Justy)
Ze staat er tussen Tamara.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oke dan heb ik vast verward met een andere fjord.. Sorry
Ik raak met Edgard aan deen ander bit toe.
Heb nu een enkel gebroken watertrens aurigan bit in.
Ik weet bij god niet wat ik nu moet aanschaffen. Vind het zo moeilijk...
Ik raak met Edgard aan deen ander bit toe.
Heb nu een enkel gebroken watertrens aurigan bit in.
Ik weet bij god niet wat ik nu moet aanschaffen. Vind het zo moeilijk...
Aan een ander bit toe?
Gister met de vierwieler wezen rijden en Elvis..Heerlijk was het,onderweg nog even takken op de kar geladen zodat we die over het hek konden gooien zodat ze wat te knabbelen hebben en ze zich niet hoeven te vervelen..
Werd wel nog even vuurwerk afgestoken waar hij van schrok,had me leidsels ook te lang waardoor hij de kans had om een stuk vooruit te schieten,maar ging nog goed.Nancy heeft er een stukje naast gelopen voor de zekerheid omdat we langs het kanaal ook reden en ik daar niet in wil belanden..
Hij was de terug weg wel erg alert en wat dribbelig maar goed te houden..
Ben zo happy met hem
Gister met de vierwieler wezen rijden en Elvis..Heerlijk was het,onderweg nog even takken op de kar geladen zodat we die over het hek konden gooien zodat ze wat te knabbelen hebben en ze zich niet hoeven te vervelen..
Werd wel nog even vuurwerk afgestoken waar hij van schrok,had me leidsels ook te lang waardoor hij de kans had om een stuk vooruit te schieten,maar ging nog goed.Nancy heeft er een stukje naast gelopen voor de zekerheid omdat we langs het kanaal ook reden en ik daar niet in wil belanden..

Hij was de terug weg wel erg alert en wat dribbelig maar goed te houden..
Ben zo happy met hem

Ja, ben echt aan een ander bitje toe. Hij wordt nu te smal.
Maar wat moet ik dan aanschaffen..... GEEEEEEEEN idee..
Maar wat moet ik dan aanschaffen..... GEEEEEEEEN idee..
gwenny, hoe gaat het met Eran?
Hey,
Omdat ik hier en op Bokt word afgemaakt door de Bart-fans voel ik mij niet echt geroepen om nog informatie over Eran openbaar te maken.
Ik heb alles voor hem over en geef hem de beste zorg die er is. Ik vind het leuk en ook zinvol om informatie te geven over zijn gesteldheid en de weg die ik met hem ga. Maar als ik zo hard word afgebrand, voor leugenaar word uitgemaakt, mij word gezegd dat ik Eran ziek zou maken en wat al niet meer, dan houd ik liever alles voor mijzelf.
Wie nog iets over Eran wil weten kan mij een PB sturen. Voorlopig heb ik er genoeg van om volkomen ten onrechte zo behandeld te worden als op Bokt en op Fjordenwereld is voorgevallen.
De mensen die wel betrokken zijn en ons steunen waardeer ik echt enorm, maar mij door een andere groep volledig af laten branden gaat mij veel te ver.
Ik hoop dat jullie mijn keuze om niet meer in het openbaar te treden over Eran zullen respecteren.
Gwen
Omdat ik hier en op Bokt word afgemaakt door de Bart-fans voel ik mij niet echt geroepen om nog informatie over Eran openbaar te maken.
Ik heb alles voor hem over en geef hem de beste zorg die er is. Ik vind het leuk en ook zinvol om informatie te geven over zijn gesteldheid en de weg die ik met hem ga. Maar als ik zo hard word afgebrand, voor leugenaar word uitgemaakt, mij word gezegd dat ik Eran ziek zou maken en wat al niet meer, dan houd ik liever alles voor mijzelf.
Wie nog iets over Eran wil weten kan mij een PB sturen. Voorlopig heb ik er genoeg van om volkomen ten onrechte zo behandeld te worden als op Bokt en op Fjordenwereld is voorgevallen.
De mensen die wel betrokken zijn en ons steunen waardeer ik echt enorm, maar mij door een andere groep volledig af laten branden gaat mij veel te ver.
Ik hoop dat jullie mijn keuze om niet meer in het openbaar te treden over Eran zullen respecteren.
Gwen
@ Dees, is hij voor de wagen makkelijker buiten dan onder het zadel??
Ben blij dat je nog steeds happy met hem bent!!
Ben blij dat je nog steeds happy met hem bent!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
oei Gwenny, ik kan even niet volgen
ik vind het trouwens super wat je voor hem doet, en een Bart-fan ben ik niet, ken hem enkel van foto, dus heb eigenlijk geen mening over hem.
Ik ken het gehele verhaal niet (of ben ik alweer vergeten), maar wij hebben denk ik met elk paard al iets voorgehad. En dat is iets dat je voordien nooit kunt voorzien, jammer genoeg.
veel sterkte met hem in elk geval.

ik vind het trouwens super wat je voor hem doet, en een Bart-fan ben ik niet, ken hem enkel van foto, dus heb eigenlijk geen mening over hem.
Ik ken het gehele verhaal niet (of ben ik alweer vergeten), maar wij hebben denk ik met elk paard al iets voorgehad. En dat is iets dat je voordien nooit kunt voorzien, jammer genoeg.
veel sterkte met hem in elk geval.

@Keandra: Het is zeker niet tegen jou bedoelt hoor. De personen die ik bedoel weten dat hopelijk van zichzelf.
Voorlopig reageer ik alleen via een PB op vragen over de gesteldheid van Eran en blijf ik uit de openbaarheid met hem. Nog steeds weet ik niet of hij het gaat redden en de beschuldigingen ben ik gewoon zat. Ik blijf wel meelezen en zal advies geven als het gewenst is, maar over Eran komt voorlopig geen informatie openbaar.
Voorlopig reageer ik alleen via een PB op vragen over de gesteldheid van Eran en blijf ik uit de openbaarheid met hem. Nog steeds weet ik niet of hij het gaat redden en de beschuldigingen ben ik gewoon zat. Ik blijf wel meelezen en zal advies geven als het gewenst is, maar over Eran komt voorlopig geen informatie openbaar.
Ik snap je reactie helemaal hoor Gwenny.
Ik lees overal gemengde antwoorden op jou verhalen. Zowel hier op bokt als Fjordenwereld.
Ik ken het verhaal van beide kanten ook niet. en dit wil ik graag zo houden.
Maar ik heb zeer veel bewondering voor jou dat je zoveel zorg bied aan Eran. Maargoed, dat heb ik al vaker gemeld aan je...
Veel sterkte met hem en als je je hart wilt luchten, dan staat mijn PB altijd open!
Ik lees overal gemengde antwoorden op jou verhalen. Zowel hier op bokt als Fjordenwereld.
Ik ken het verhaal van beide kanten ook niet. en dit wil ik graag zo houden.
Maar ik heb zeer veel bewondering voor jou dat je zoveel zorg bied aan Eran. Maargoed, dat heb ik al vaker gemeld aan je...
Veel sterkte met hem en als je je hart wilt luchten, dan staat mijn PB altijd open!
Esther,hij loopt voor de wagen zeker veel fijner dan onder het zadel 

Zou nog best kunnen dat hij straks ook makkelijker wordt onder het zadel als hij genoeg bij de weg heeft gelopen..
Zou dat kunnen komen omdat hij met oogkleppen minder ziet?
Zou dat kunnen komen omdat hij met oogkleppen minder ziet?
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Met of zonder oogkleppen is zeker een wereld van verschil bij hem,zou ook echt niet zonder rijden voor de wagen.Veel meer rust in ze koppie..
Wil daar alleen niet mee gaan rijden onder het zadel...Dat kijkerige is dan wel veel erger maar daar wen je ook wel aan.
Je zou zeggen we hebben al heel wat op de weg gereden en gelopen maar hij blijft gewoon kijkerig dat is ze karakter denk ook een beetje.Dat had Hosta ook en is ook nooit echt minder geworden.Je moet het alleen wel zien op te vangen en te zien onderscheiden van een beetje stum en uitproberen haha...
Wil daar alleen niet mee gaan rijden onder het zadel...Dat kijkerige is dan wel veel erger maar daar wen je ook wel aan.
Je zou zeggen we hebben al heel wat op de weg gereden en gelopen maar hij blijft gewoon kijkerig dat is ze karakter denk ook een beetje.Dat had Hosta ook en is ook nooit echt minder geworden.Je moet het alleen wel zien op te vangen en te zien onderscheiden van een beetje stum en uitproberen haha...

- nancy imka
Nou wennen wennen... Ik kan er niet aan wennen hoor zelfs niet als ik er alleen maar achter rij
Schrik me iedere keer een broerte. Van de week lag er een plastic mesje in de kant van de bosjes hij schrok zich rot en zo ik ook pff hart zat in mn keel.