Gevlucht voor reclame

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Dennis

Re: Gevlucht voor reclame

Bericht door Dennis » ma 12 mar 2012, 09:30

Mmmm ik zal hier in deze topic niet actief worden, plaats alles van Geke in het G-topic en om hier nu alles dubbel te posten op het forum heeft weinig nut vind ik
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Irma

Bericht door Irma » ma 12 mar 2012, 16:02

Dan ga ik jammer genoeg bendes van G-ke missen, ga niet alle topics gaan uitsnuffelen. Het meeste van mijn mormels gaat hier staan. Wel jammer dat je niet veel gaat posten Dennis, aangezien ff toch over meer ging dan enkel paardjes.
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » ma 12 mar 2012, 16:09

Dat zou ik ook jammer vinden!

Hier net weer supertrots op mijn 2 paardjes. Ze stonden vast op de poetsplaats, 4 kindjes er omheen (en mijn jongste heeft net zo'n irritant stemgeluid als Fran "the nanny" Drescher) en ze staan er rustig en laten het zich allemaal aanleunen.... Ik weet weer waarom ik fjordjes heb!
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Irma

Bericht door Irma » ma 12 mar 2012, 19:35

Omdat je graag poetst, oplossing voor ontsnappende paardjes bedenkt en houdt van een uitdaging?

Hier komt zondagochtend iemand kennismaken met de paardjes. Ben benieuwd wat er van gaat komen.
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » ma 12 mar 2012, 20:05

Ohh je vergeet nog dat ik het heel leuk vind om in de regen helemaal alleen pakken hooi van een aanhanger te halen en in het voerhok te sjouwen en ehhh ik me vast verveel als ik niet alle dagen de stal en wei mestvrij moet maken.

Spannend zondag iemand kennismaken! Hoop dat het klikt.
Ik mag zorgen voor
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » ma 12 mar 2012, 20:47

Ik heb een nieuwe bijrijder voor Zorba een meisje van 17 genaamd Eveline Het klikt echt tussen die twee en het is een heel aardige meid die ook wat voor mij doet zonder dat ik er om vraag geweldig fijn zo iemand
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » di 13 mar 2012, 09:00

Goedemorgen!

Zet koffie, thee, vlaai en cakejes neer... we hebben een jarige!
Onze jongste zoon is 4 geworden vandaag.... zucht... de tijd vliegt!
Ik mag zorgen voor
rowenna

Bericht door rowenna » di 13 mar 2012, 09:22

Gefeliciteerd bloemetje.
Ja de tijd gaat snel he.
De koffie is lekker, je gebak sla ik even over haha.

Hey leuk Truus dat er een nieuwe verzorger komt Zorba, ben benieuwd.
Hier weing nieuws, lekker een week vrij, even bij tanken en wachten op de dieren arts.
James word deze week gecastreerd, arm dier.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » di 13 mar 2012, 09:25

Wanneer is James aan de beurt?

Ik wil foto;s maken of filmen als Mette gecastreerd wordt.... sadistisch he...
Ik mag zorgen voor
rowenna

Bericht door rowenna » di 13 mar 2012, 09:29

is nog niet zeker welke dag, hij zou me van te voren even bellen.
Denk niet dat ik foto's maak, want ben alleen thuis en is ook wel erg sadistisch :D
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » di 13 mar 2012, 09:41

Tja, ik vind het wel interessant.... ben ook alleen thuis (kindjes netjes op school die moet ik er echt niet bij hebben). Weet iemand hoelang de dierenarts ongeveer bezig is? Anders moet ik de zwemles afzeggen of mijn moeder regelen.
Ik mag zorgen voor
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » di 13 mar 2012, 09:49

Langleve Google, 10-20 min werk... dan kan ik prima zelf kindjes halen en naar de zwemles gaan. Lees alleen her en der toch wel andere prijzen.
Nouja mijn eigen da zal ook wel goedkoper zijn dan degene die nu komt, maar die nu komt wordt speciaal aangeraden door o.a. de manegehoudster.
Ik mag zorgen voor
rowenna

Bericht door rowenna » di 13 mar 2012, 10:04

De shet van mijn vader heeft toen wel langer geduurt, meneer was aan het vechten tegen de verdoving en wilde ook echt niet gaan liggen.
Maar inderdaad een min of 20 zijn ze wel bezig.
Wat moet jij betalen voor de castratie, voor james betaal ik 90 euro, maar ja die is dan ook een ukkie en scheeld dan ook weer met de verdoving.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » di 13 mar 2012, 11:17

175-200 euro incl voorrijkosten en alle medicatie (ab etc etc)..... Maar dat is tarief voor paard, hoop dat ik donderdag een verrassing krijg dat het minder is (omdat het een pony formaat is). Andere dierenarts rekende al snel 195-250 euro....
Volgens mij rekent mijn eigen da voor een shetlander rond de 100euro en zou het dan voor Mette tegen de 150 zijn ofzo. Nouja als je persé een bekend staande da wil, dan zal ik daar ook voor moeten betalen. Maar als ik dan in een keer klaar ben zonder complicaties etc.....
Ik mag zorgen voor
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » di 13 mar 2012, 19:26

Even moed verzamelen... moet nog beginnen met de stallen. Als ik eenmaal buiten ben, vind ik het heerlijk maar nu roept de bank.....

Dochterlief moest weer op een A ponytje rijden tijdens de les, ze liggen elkaar niet zo... haha, leert ze van! Zodra ze duidelijk en streng is, loopt de kleine boef perfect, maar als ze niet doorpakt, sloft meneertje rustig verder. Instructrice nog tegen dochterlief dat ze wel moest vasthouden in draf. Of eigenwijs moest zijn en dan ernaast zou liggen. Maar mijn lieve eigenwijze dochter kan beter rijden dan ze daar alsmaar laat zien en blijft dus netjes zitten in draf (hoewel het er niet geweldig uitziet als ik het vergelijk met hoe ze hier zonder beugels enzo op Lajke rijdt en doorzit....). Morgen rijdt ze weer bij iemand thuis en daar gaat ze op een groot paard (priveles) en dus ook in galop. Nu is die wel veel braver dan die kleine boef op de manege.
Ik mag zorgen voor
Irma

Bericht door Irma » di 13 mar 2012, 20:19

Leuk, verjaardag.
Hier wordt Ayla binnenkort ook al 1 jaar. Tijd vliegt.
Nu is ze druk bezig met het oefenen op stappen. Ze vindt het gewoon fantastisch als ze aan je handen gewoon het hele huis kan rondcrossen, en dan zit er snelheid achter, amai!

Daarnet op sneltreinvaart paardjes gevoerd en nog op tijd op de creche. Morgen is Lisa weer terug, mag zij weer voeren :-). Zal het ook net iets makkelijker maken. En donderdagavond is m'n grote schat ook weer thuis, dan wordt er weer gesnurkt in de kamer...

Ja, zondag, wel spannend :-). Wilde dat ik ook iemand had zoals jij Truus. Gewoon doen zonder vragen, lijkt me zalig (toch als het doen is wat jij graag gedaan ziet).
Zaterdag hengstenkeuring met een armoedig aantal van 12 hengsten (in totaal, dus ook de vrijgestelde). Ben wel héél nieuwsgierig om Tempo is te zien zonder overgewicht (of hoop toch dat hij op gewicht is na z'n 30-dagen test, andere jaren hingen er altijd een stevig aantal kilo's te veel aan).
En nadien nog naar een jaarling fries gaan kijken voor een vriendin van me.
Irma

Bericht door Irma » di 13 mar 2012, 20:19

Enne, Dagmar is een héél klein beetje uier aan het maken. Nog 3 weken wachten normaal...
Bloemetje75

Bericht door Bloemetje75 » di 13 mar 2012, 20:24

Ik baal, kan zaterdag niet naar de hengstenkeuring gaan aangezien we dan voor de familie de verjaardag van de jongste vieren. Allerergste is nog wel dat de helft heeft afgebeld. Maarja kan moeilijk tegen klein ventje zeggen "we vieren het niet want mama wil leuke paardenmannen kijken".

Marjolein, ben wel benieuwd hoe Haukaren is dit jaar..... Als je Freddy spreekt, doe hem maar de groeten van me en zeg maar dat het heel goed gaat met ons Mette.
Ik mag zorgen voor
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » di 13 mar 2012, 21:15

Jee is Ayla al weer zowat een jaar wat vliegt de tijd zeg maar ja alle leeftijden heeft wat leuks toch..

Zorba is volgens mij helemaal gelukkig met zijn nieuwe verzorgster ze staat hem lekker te poetsen en hij staat dan lekker te genieten, dat had hij bij Michel niet die was niet zo knuffelig en was meer van het rijden dit is wel zo prettig voor hem en met rijden gaat het ook goed dus wat wil ik nog meer. Kwam van de week thuis was Eveline er ook de stal was uitgemest de kast opgeruimd en zadel was gepoetst geweldig toch om iemand te hebben die ook iets anders doet als alleen rijden.

Met Sven is alles ook goed anouk heeft veel plezier met rijden en over drie weken heeft ze haar eerste wedstrijd.

Met mij zelf is het nog niet zo Ik moet volgende week geopereerd worden aan mijn menicus en voet het ziekenhuis heeft algelopen jaar al genoeg aan mij verdient.
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
rowenna

Bericht door rowenna » wo 14 mar 2012, 09:16

Kun je niet gezellig op verjaardags uitje gaan bloemetje, dan ga je gezellig naar de hengstekeuring, lekker paardjes kijken, vind de kleine vast leuk :P
Oh ja en er kan ook frietjes gegeten worden hihi.

MIsschien krijg je hier nog wel foto's van Haukaren te zien.

Super Truus dat het goed met de nieuwe verzorgster.
De muniscus operatie stelt niet zo heel veel voor en een week later loop je weer gewoon.Je bent wel meteen van die pijn af die de muniscus veroorzaakt heerlijk.
Ja je voet dat weet ik niet nooit een operatie aan gehad[gelukkig], maar komt hopelijk vast goed, maar blijft toch altijd spannend he, een operatie.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

Plaats reactie