Met veel plezier naar het F-jes topic deel 4!
Re: Met veel plezier naar het F-jes topic deel 4!
Fayah is nooit echt vuil. Zij kan lekker naar binnen als ze wil maar ze staat ook graag buiten.
Alleen Alco is op het moment een varken, die gaat lang uit in de blubber liggen.
Alleen Alco is op het moment een varken, die gaat lang uit in de blubber liggen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Fjellko valt kwa viezigheid wel mee, gelukkig is het niet zo'n varkens als Kootje maar Urjan is echt erg die heeft vaak de modder in zijn oren zitten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Fjella was weer lomp vandaag, maar mijn vader had er dit keer last van, hihi.. Ik had Digai bij me. Ze kwamen uit de stal en mochten op het maisland naast ons huis, daar loopt nog een pad waar gras staat en daar mogen ze ook de bermen leeg eten.
Maar dat was dus wel even spannend, vond Fjella.. Die kleine sjokt er wel achteraan, hihi..
In de stal is Fjella ook een smeerzak, die verspreid het hooi door de hele box, dus we gaan even op zoek naar een ruif voor in die box..
Maar ik heb een paar foto's gemaakt..
Volgens mij, maar dat laat ik verder aan de experts over, heeft Fjella best een Manus hoofd, maar met kleine trekjes van Tea, de ogen vooral van Tea..
Samen met mams.. Qua body nog al een verschil, maar de hoogte begint er wel op te lijken..
Oh ja, Tea heeft een iets te dikke buik voor de deken, hihi..

Oke, hier lijken de koppies toch wel erg op elkaar!!

Hier weer helemaal geen Tea hoofd!!

Toch zit er werkelijk geen kwaad in hoor!! Ze is lief, maar een beetje onbeholpen en lomp.. Op zich beter want lomp kun je redelijk afleren..
Maar dat was dus wel even spannend, vond Fjella.. Die kleine sjokt er wel achteraan, hihi..
In de stal is Fjella ook een smeerzak, die verspreid het hooi door de hele box, dus we gaan even op zoek naar een ruif voor in die box..
Maar ik heb een paar foto's gemaakt..
Volgens mij, maar dat laat ik verder aan de experts over, heeft Fjella best een Manus hoofd, maar met kleine trekjes van Tea, de ogen vooral van Tea..
Samen met mams.. Qua body nog al een verschil, maar de hoogte begint er wel op te lijken..
Oh ja, Tea heeft een iets te dikke buik voor de deken, hihi..

Oke, hier lijken de koppies toch wel erg op elkaar!!

Hier weer helemaal geen Tea hoofd!!

Toch zit er werkelijk geen kwaad in hoor!! Ze is lief, maar een beetje onbeholpen en lomp.. Op zich beter want lomp kun je redelijk afleren..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik breek even in maar wat heeft Tea een mooie deken Esther *kwijl*.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Staat goe dhe, ik ben dol op ruitjes dekens en dan deze kleuren!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Staat onwijs goed die kleur, geld jeukt in mijn portemonnaie haha. Maar houd me nog in hihi..
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Prachtige deken Esther! Fjella wordt ook al groot zeg!! 

Ja een mooie deken Esther ben ook gek op ruitjes.
http://www.fjorkahoeve.nl
Potdorie ben hier alweer veelstelang niet geweest. Nieuw topic yeah! Nu nog een foto update...
Gisteren bij Freyr en Floranth geweest en de manen van Freyr geknipt; die begonnen al te hangen
. Staat er nu weer netjes bij. Als 't goed is, komen ze binnenkort echt weer "thuis". Het land waar ze nu lopen is wel erg blubserig; ik zat met m'n laarzen bijna vast. Verderop in het land is het wel beter, maar ik vind het ook wel fijn als ze allemaal weer bij elkaar lopen. Komt er gewoon niet van om elke week even naar hem toe te gaan. Was zo mak als een lammetje gelukkig. Woensdagmiddag weer heen voor z'n enting.
Ik heb Pasja en Freyr overigens ook niet verzekerd. Pasja zat al in het paardenfonds bij de vorige eigenaar en dat heb ik overgenomen. Dat is dus ook alleen een vergoeding als ze dood gaat. Aan de ene kant is het natuurlijk zo dat je met dat geld je paard niet terug hebt, maar tegen die tijd kan ik het misschien wel weer investeren in/voor Freyr of ... Uiteraard hoop ik dat dat nog heeeel lang duurt, begrijp me goed. Paardenfonds kost me iets van 70 euro per jaar. Freyr verzeker ik niet.
Wat fijn dat het met Fatoush steeds beter gaat; super!!
Gisteren bij Freyr en Floranth geweest en de manen van Freyr geknipt; die begonnen al te hangen

Ik heb Pasja en Freyr overigens ook niet verzekerd. Pasja zat al in het paardenfonds bij de vorige eigenaar en dat heb ik overgenomen. Dat is dus ook alleen een vergoeding als ze dood gaat. Aan de ene kant is het natuurlijk zo dat je met dat geld je paard niet terug hebt, maar tegen die tijd kan ik het misschien wel weer investeren in/voor Freyr of ... Uiteraard hoop ik dat dat nog heeeel lang duurt, begrijp me goed. Paardenfonds kost me iets van 70 euro per jaar. Freyr verzeker ik niet.
Wat fijn dat het met Fatoush steeds beter gaat; super!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Fijn hoor, laat ik foto's van Fjella zien, steelt Tea de show met haar nieuwe deken, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
die 1 na laatste foto vind ik echt geweldig, wat een lief koppie zeg 
ik heb kootje gemarteld met 2 stalgenoten.. die bultwonddinges bij zn bips leek weer groter.. dus 1 stalgenoot met biks voor zn snoet, ik zn achterbeen vastgepakt en kordate andere stalgenoot fiks geknepen en er kwam toch wel weer pus uit
doorgegaan tot er niks meer uit kwam en weer gewassen met betadine.. hopelijk is nu alles eruit 

ik heb kootje gemarteld met 2 stalgenoten.. die bultwonddinges bij zn bips leek weer groter.. dus 1 stalgenoot met biks voor zn snoet, ik zn achterbeen vastgepakt en kordate andere stalgenoot fiks geknepen en er kwam toch wel weer pus uit

Wat vervelend nou dat het nog steeds niet over is, nu maar hopen dat het gewerkt heeft.Suzanne schreef:die 1 na laatste foto vind ik echt geweldig, wat een lief koppie zeg
ik heb kootje gemarteld met 2 stalgenoten.. die bultwonddinges bij zn bips leek weer groter.. dus 1 stalgenoot met biks voor zn snoet, ik zn achterbeen vastgepakt en kordate andere stalgenoot fiks geknepen en er kwam toch wel weer pus uitdoorgegaan tot er niks meer uit kwam en weer gewassen met betadine.. hopelijk is nu alles eruit

wat een prachtig koppie heeft Fjella
Ik zie er zeker wel Tea in, maar idd ook Manus. Goede mix van beide!
Met Fatoush gaat het nog steeds redelijk. 's Morgens echt super, later op de dga toch wat slechter. Ik ben met e Metacam aan het afbouwen. Ik ga zijn manen er dit weekend afhalen, het is een drame, ik zal eens een foto maken. Hier kan niemand meer iets van maken

Met Fatoush gaat het nog steeds redelijk. 's Morgens echt super, later op de dga toch wat slechter. Ik ben met e Metacam aan het afbouwen. Ik ga zijn manen er dit weekend afhalen, het is een drame, ik zal eens een foto maken. Hier kan niemand meer iets van maken
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
yvonne ben benieuwd hoe het zal gaan met het afbouwen 
en ben benieuwd naar de maantjes.
die van Kootje beginnen vooraan weer bij te groeien gelukkig!

en ben benieuwd naar de maantjes.
die van Kootje beginnen vooraan weer bij te groeien gelukkig!
fjella heeft een anca/anka/zanielle hoofd,hihi
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Fjella heeft wel een super lief koppie
.
Suze wat vervelend van kootje zeg
.
Hier gaat alles goed
. Vrijdag verhuizen 

Suze wat vervelend van kootje zeg

Hier gaat alles goed

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

ja arme man!
dat in de bak even loslaten vind ie wel geweldig!
sta best te glimmen hoe leuk hij begint te draven!
dat in de bak even loslaten vind ie wel geweldig!
sta best te glimmen hoe leuk hij begint te draven!
Nou ik wil het eerst wel eens met eigen ogen zien 
Jaaa van het weekend

Jaaa van het weekend

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

het komt niet vaak voor

ik vraag mn lief nog even of ik zn camera mag lenen.. kan ik misschien wat mooie fotos maken als ie gaat showen op het nieuwe terrein

ik vraag mn lief nog even of ik zn camera mag lenen.. kan ik misschien wat mooie fotos maken als ie gaat showen op het nieuwe terrein

Kei goed
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie