Het V-tjes topic
Re: Het V-tjes topic
Ow bah dat verwacht je niet inderdaad Hopenlijk valt het mee en kan het tandje mooi blijven zitten!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Vandaag alleen met Vlin gewandeld. Ik durfde het toch niet zo goed aan te gaan rijden met dit onstuimige weer. En wandelen op zijn tijd is ook leuk. Weer even het één en ander geoefend tijdens het lopen. Van te voren heb ik hem goed geborsteld en nu pas kan ik zeggen dat er een deken van af is gekomen. Het was nu wel erg veel...eindelijk!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
zo dat is zeker ff schrikken Janneke, ik heb mijn paardjes afgelopen week nauwelijks gezien, omdat ik met mijn buurvrouwen met mijn auto bezig ben geweest
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Nou ik zal mij ook maar even melden met 2 v-tjes
Mijn trouwe Viktor oftewel viko en zijn lieve vriendin Virana. Allebei Lengards. Virana heeft bijna 10 jaar vrij gehad maar moet er nu aan geloven: Ze is/gaat onder het zadel....
Nu 4x een half uurtje in de bak aan de gang geweest waarvan al 2 x los! Echter zag ze gisteren allemaal enge kabouters in de hoek van de bak en wilde daar echt niet in.
Jammer genoeg is Viko kreupel aan zijn voorbeen . Onverklaarbaar maar wel lastig nu ik 2 dagen de tijd had om lekker te rijden omdat de kinders uit zijn logeren. Hopelijk gaat het gauw weer goed.
Mijn trouwe Viktor oftewel viko en zijn lieve vriendin Virana. Allebei Lengards. Virana heeft bijna 10 jaar vrij gehad maar moet er nu aan geloven: Ze is/gaat onder het zadel....
Nu 4x een half uurtje in de bak aan de gang geweest waarvan al 2 x los! Echter zag ze gisteren allemaal enge kabouters in de hoek van de bak en wilde daar echt niet in.
Jammer genoeg is Viko kreupel aan zijn voorbeen . Onverklaarbaar maar wel lastig nu ik 2 dagen de tijd had om lekker te rijden omdat de kinders uit zijn logeren. Hopelijk gaat het gauw weer goed.
He wat leuk, Vera is ook een Lenngard. Suc6 met het inrijden van Virana en sterkte met Vikoviko schreef:Nou ik zal mij ook maar even melden met 2 v-tjes

Hee hallo! Ik ben net terug van vakantie en heb Vlin in de stromende regen een blikembezoekje gebracht. Maar hij zag mij niet staan maar wel mijn kruiwagen vol hooi. Lekker ding. Liefde gaat echt door zijn maag.
Misschien morgen weer een klein tochtje proberen, mijn rug gaat nu weer stukken beter dussssss.....
Misschien morgen weer een klein tochtje proberen, mijn rug gaat nu weer stukken beter dussssss.....
All that we see
All that we seem
All that we seem
Heerlijk paard is Vlin toch!!!!!!!
All that we see
All that we seem
All that we seem
hij is dan geen hengst meer, maar nog steeds een echte fjord!Jankeke schreef:Maar hij zag mij niet staan maar wel mijn kruiwagen vol hooi. Lekker ding. Liefde gaat echt door zijn maag.

Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
ja inderdaad
Vera is nog steeds aan het aclamatiseren in haar nieuwe wei, ik ben continue in het huis bezig, dus ze is gewoon vakantie aan het vieren met Exel

Vera is nog steeds aan het aclamatiseren in haar nieuwe wei, ik ben continue in het huis bezig, dus ze is gewoon vakantie aan het vieren met Exel

Vera@ Zeg dat wél, te voelen aan de spierpijn in mijn schouders!!! Gisteren vond hij het bos één grote snackbar en heb ik hem voortdurend bij elk groen blaadje of grasje weg moeten trekken.
(Is mijn eigen schuld natuurlijk want ik zat meer te suffen dan op te letten)

(Is mijn eigen schuld natuurlijk want ik zat meer te suffen dan op te letten)

All that we see
All that we seem
All that we seem
Ziggy@ Hoe is het nu met vera haar hoefjes?
De paardjes zullen er ook wel aan moeten wennen dat jouw bijrijdster niet meer kan komen. Zij was er toch ook altijd wel veel mee bezig. Jammer dat je dan zo'n goede achter moet laten. Kon je haar niet meenemen
De paardjes zullen er ook wel aan moeten wennen dat jouw bijrijdster niet meer kan komen. Zij was er toch ook altijd wel veel mee bezig. Jammer dat je dan zo'n goede achter moet laten. Kon je haar niet meenemen

All that we see
All that we seem
All that we seem
Vera staat weer op ijzers, maar dat gaat hartstikke goed nou.Jankeke schreef:Ziggy@ Hoe is het nu met vera haar hoefjes?
Het is zeker jammer dat Cathy niet mee kon, maar als ze komt logeren kan ze hele dagen met ze tutten

Vlin komt maar niet uit zijn wintervacht. Hij verliest erg veel haar maar is nog steeds niet gladjes.
All that we see
All that we seem
All that we seem
is bij Exel ook, maarja ze staan bij mij natuurlijk 24/7 buiten en het wil momenteel nog weleens frisjes zijn

ik kan helaas niet aan vera's staat van dienst toevoegen dat we L2 fjordsport mennen zijn, we hebben het net niet gehaald. Maar toch ben ik dik tevreden, ze had ruim een jaar niet voor de wagen gelopen. en ik heb 1 keer een paar rondjes in het land gereden om te kijken of ze het nog wist en 1 week van te voren heb ik een keer het proefje geoefend (en evengoed nog een keer de verkeerde kant op in de proef en nog een paar foutjes door mij en niet door Vera) dus ja ik ben dik tevreden met onze 176 punten.
Muis Keurmerrie!
nou ik vind het zeker super gedaan hoor Sandrien, zeker als je weet dat jullie amper geoefend hebben, complimenten voor jullie
Mijn Vera was vandaag nog steeds hengstig en liep zich weer continue aan te bieden aan de heren in de wei, het is echt een sl*t dan

Mijn Vera was vandaag nog steeds hengstig en liep zich weer continue aan te bieden aan de heren in de wei, het is echt een sl*t dan

Nou Sandrien, ik vond het er indrukwekkend uitzien hoor en tegelijkertijd ontspannen. Vera is een mooi paard en ik ben blij haar nu eens te hebben gezien!
All that we see
All that we seem
All that we seem
Daarom ga ik ook vaak naar evenementen wat verder op, zo leer je tenminste steeds nieuwe mensen kennen, die je al lang via FW kent.
Het was zo grappig: Mijn bijrijdstertje die mij voorlas zei later in de auto, nou zijn we ruim 2 uur onderweg en jij kent daar nog iedereen. Ken je alle mensen met een fjord ofzo? Geweldig toch zo;n opmerking!
Het was zo grappig: Mijn bijrijdstertje die mij voorlas zei later in de auto, nou zijn we ruim 2 uur onderweg en jij kent daar nog iedereen. Ken je alle mensen met een fjord ofzo? Geweldig toch zo;n opmerking!
Muis Keurmerrie!
hahaha ja dat is zeker hartstikke leuk 

Vlinnie heeft zich Vandaag weer Voorbeeldig gedragen. Hij wilde hard werken Voor mij Vanmorgen bij Rien!
All that we see
All that we seem
All that we seem