STEMMEN FW-Fjord 2008
- Thessa Keizer
Had gepland om Alies in mijn lijstje te planten. Maarja he als er iemand vergeet die op te geven.
(Alies heeft zich gewoon super bewezen tijdens de ABOP, glibberende grond onder haar voetjes maar toch een super proef neerzetten)
dus hierbij mijn lijstje nu:
1. Binkie, ben natuurlijk helemaal weg van deze man. zowel karakter als uiterlijk. Een paard uit duizenden, zo zou je er veel meer moeten hebben.
2. Fjordy: Tja wat moet je daar nou van zeggen. Vind het prachtig om te zien hoe ver hij en Amber gekomen zijn en super veel plezier hebben in wat ze samen doen.
3. Cyra: Omdat ik toch vind dat die ook een stem verdiend.
Ze stond maar mooi even vooraan met behendigheid en jeugdkampioen op de keuring. Daarnaast is het ook gewoon een schat van een dier.

dus hierbij mijn lijstje nu:
1. Binkie, ben natuurlijk helemaal weg van deze man. zowel karakter als uiterlijk. Een paard uit duizenden, zo zou je er veel meer moeten hebben.

2. Fjordy: Tja wat moet je daar nou van zeggen. Vind het prachtig om te zien hoe ver hij en Amber gekomen zijn en super veel plezier hebben in wat ze samen doen.
3. Cyra: Omdat ik toch vind dat die ook een stem verdiend.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
1. Taco (omdat hij al zo vaak als 2e is geeindigd en het gewoon verdiend na al die jaren super reclame voor het fjordenras)
2. Pablo (mijn hart gestolen als oppas-oom van Cosimo in Lisse, gewoon een heerlijk dier...karakterpaard)
3. Zortin (stoer, lief, zacht en super prestaties afgelopen jaar)
2. Pablo (mijn hart gestolen als oppas-oom van Cosimo in Lisse, gewoon een heerlijk dier...karakterpaard)
3. Zortin (stoer, lief, zacht en super prestaties afgelopen jaar)
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Senna&Cajra
Na wederom lang dubben...ga je voor het paard die dit jaar het meest betekend heeft voor zijn eigenaar? Die de beste resultaten behaald heeft dit jaar? Degene die je het meest aanspreekt of degene die de eer verdiend om dit jaar eens positief te beginnen in plaats in de negatieve spiraal te blijven? Ze hebben allemaal een goede reden...
Maar voor mij is dit jaar de keuze gevallen op:
1. Bas - Hoeveel pech kun je hebben? Eerst blijkt hij ouder dan gedacht, opzich geen probleem, want hij was beregezond, zag er tip top uit en maakte zijn eigenaren superblij. Maar zo ineens traden de ouderdomsverschijnselen in...heb het echt met ze te doen, Bas, Anne en Wendie.
2. Taco - Samen met Kelly een combinatie voor het leven en dan ook met Fieke hard zijn best doen. Ondanks kritiek van diverse kanten, gaan ze toch de geschiedenisboeken in als een bekende combinatie met goede prestaties. En daar waar vele 'dressuurmiepjes' blijven hangen in hun discipline staan Kelly en Taco open voor veel meer dan dat.
3. Iza - Deze keuze kan ik niet anders verwoorden dan: Zij heeft iets bijzonders...
Maar voor mij is dit jaar de keuze gevallen op:
1. Bas - Hoeveel pech kun je hebben? Eerst blijkt hij ouder dan gedacht, opzich geen probleem, want hij was beregezond, zag er tip top uit en maakte zijn eigenaren superblij. Maar zo ineens traden de ouderdomsverschijnselen in...heb het echt met ze te doen, Bas, Anne en Wendie.
2. Taco - Samen met Kelly een combinatie voor het leven en dan ook met Fieke hard zijn best doen. Ondanks kritiek van diverse kanten, gaan ze toch de geschiedenisboeken in als een bekende combinatie met goede prestaties. En daar waar vele 'dressuurmiepjes' blijven hangen in hun discipline staan Kelly en Taco open voor veel meer dan dat.
3. Iza - Deze keuze kan ik niet anders verwoorden dan: Zij heeft iets bijzonders...
Geluk is de vrucht van intens werk
- Petra_Laros
moeilijk maar :
1: Haakon
2:bas
3: Sarissa
waarom deze drie werkelijk na het lezen van de verhaaltjes vond ik hun ook gewoon goed !
maar ik vond ze allemaal goed
Dj vind ik ook super ! caylinn en Cyra ook maar ik vind ze allemaal zo stoer !
diego allemaal gewoon toppers ! ze verdienen het stuk voor stuk
1: Haakon
2:bas
3: Sarissa
waarom deze drie werkelijk na het lezen van de verhaaltjes vond ik hun ook gewoon goed !
maar ik vond ze allemaal goed
Dj vind ik ook super ! caylinn en Cyra ook maar ik vind ze allemaal zo stoer !
diego allemaal gewoon toppers ! ze verdienen het stuk voor stuk
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
1. Taco
2. Zortin
3. Ozar
2. Zortin
3. Ozar
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011