Waarom kan er geen foto van Tjo naast?
Ik bedoel, Tjo is FW fjord dus die hoort er ook te staan.
Ik vind dat Maaike ook haar plekje verdiend.
Dus als ze er beide staan is dat imo de beste oplossing.
Miekjuh, je schreef in het topic van Maaike: "Wat ik alleen niet snap is dat als er een paard dood gaat, die een maand lang op de voorpagina komt te staan hier, maar komt er een medeFWer te overlijden word hier niks aan gedaan. "Miekjuh schreef:Ik zeg helemaal niet dat ik niet met Viv overweg kan, zij valt mij aan in het topic over Maaike. Zij voelt zich aangesproken ik heb het woord Tjody niet genoemd, vervolgens krijg ik een tirade van haar over me heen. Maar wat ik dan jammer vind is dat ze nu ineens Tjo ook weer op de voorpagina wil hebben, terwijl ik die plaats nu geschikter vind voor Maaike.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.Dreeke schreef:Hohoho Tjody komt ook op die plaats omdat ze de titel FW fjord heeft gewonnen, en ook verdiend! Het is al erg genoeg om zo plotseling je paard te moeten verliezen. Overigens is die keus om Tjody toen op de voorpagina te zetten van de beheerders geweest en niet van Viv zelf.
Hoe erg het ook is van Maaike, met alle respect, begrijp me niet verkeerd, maar meer dan de helft van FW kent haar niet, ze heeft hier amper 100 post staan. Naar mijn idee hebben ze op Bokt, het forum waar ze het meest kwam en waar de meesten haar wel kende, al genoeg gedaan.
Je schrijft anders vrij duidelijk dat Tjo al genoeg aandacht heeft gehad volgens jou. Als je dan als Viv je paard op zo'n rotte manier zo plotseling bent verloren, kan zo'n opmerking wel verkeerd vallen. Ik lees dan vast ook niet wat er bedoeld word.Miekjuh schreef:ik zeg ook niet dat ze daar niet thuis hoort, maar je hoort viv er tijden niet over, maar nu ik een ideetje opgooi om misschien maaike op de voorplaat te zetten, gaat ze ineens actie ondernemen.
Er word ineens gesuggereerd dat ik Tjo niks gun en dat ik nu over de rug van Maaike Tjo probeer zwart te maken, dat slaat toch nergens op? Vivian leest wat ze wil lezen, niet wat er bedoeld word..
Ik vind Tjo niet minder dan Maaike en andersom. Vivian suggereerd hier dat ik Tjo niet mag, alleen omdat ik me afvraag waarom Tjody wel op de voorplaat kom en Maaike niet. Voor mij is een mensenleven meer waard dan een paardenleven, maar dat terzijde wat ik kan me heel goed voorstellen dat Tjody voor Viv net zo belangrijk was.Viv schreef: Tjo heeft er niet voor gekozen om dood te gaan.
Zovaak kwam Maaik hier nou ook weer niet en heb het gevoel of Tjo dr titel door jou niet gegund wordt en nu de dood van Maaike als excuus gebruikt.
Reinou heeft aangegeven dat de foto van Tjody straks een maand lang op FW komt te staan.Krista schreef:Janna het gaat hier over de FW fjord. En de meningen die over de ereplaats daarvan bestaan. Geen idee waarom dat per pb zou moeten. misschien kun je dat verduidelijken?