@Bella, ja dat heb ik ook wel
Maar ze groeien ook zo snel,de ene week zijn ze netjes recht gegroeid en de andere week weer overbouwd.Op dit moment ziet Ciara er redelijk recht uit,wel gunstig voor de keuing.
@Ydel, Caya is mooi en hij lijkt sprekend op zijn moeder.Wel leuk om te zien lijkt mij.Een beetje een dubbelganger
@MC, stoute Cunna dus,echte jaarling streken
@Else,wat is Celeste mooi geworden zeg en wat heeft ze al een lange staart.
@Orion, mooie foto van Cyra,die oortjes zo naar voor.
@Claudje, ik denk niet dat het een afgang wordt hoor met Caylinn,ze ziet er erg mooi uit en heeft prachtige gangen.Wie weet valt het mee.Ons eerste fjordje(skreia) had een b als veulen en was als jaarling eerste in haar rubriek.Zegt niks hoor,gewoon gaan.Maar ik kan je voorstellen dat je zenuwachtig bent,ben ik ook al
@Yvette,Cosimo ziet er elke keer weer mooier en sterker(breeder) uit.Ik vind hem erg gaaf.
Ciara had al een paar weken last van mok,ik smeerde het elke keer in met Sudocreme en Bepanthen,het werd wel minder, maar over ging het niet.
Nu las een vriendin ergens dat je een half kopje zonnebloemolie en 20 druppels tea trea olie moest mengen en dit moest smeren op de mok.Bij erge mok elke dag.En ja hoor,het is nu 2 keer smeren gewoon al een heel eind weg.1 been helemaal over en op de andere nog een heel klein restje.Werkt erg goed dus
Zaterdag gaan we met Ciara naar de keuring,ben erg benieuwd,omdat ze als veulen natuurlijk niet is geweest.En hoe zal ze al die fjorden vinden.Op dit moment is ze namelijk een echte jaarling aan het worden met echte jaarling streken

We hebben de juiste boog al geknipt,nu alleen vrijdag avond wassen.