Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Viv

Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Bericht door Viv » di 22 mar 2011, 16:14

Weet je dat er meer zijn die dat meteen zeiden? Naja we gaan gewoon verder zoeken.
ML: ik PB je fkes
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » di 22 mar 2011, 19:41

Ilona schreef:
*zingt* Hay gaat naar de club, met Jilly in d'r bikini erbovenup la,la,la,la :=
:= :')

Jee ML wat een vervelend bericht. Wat moeilijk is dat altijd dat die keuze dan bij ons als mens komt. Het is overduidelijk dat jullie echt kijken naar wat het beste voor hem is, maar dat maakt het niet minder moeilijk om je temidden van dit soort dingen te bevinden. Ik weet zeker dat jullie de juiste beslissing gaan nemen omdat jullie zo puur vanuit Bolle kijken... Kan de arts zeggen of hij ook pijn lijdt als hij op de wei staat?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » wo 23 mar 2011, 07:31

Nathalie schreef:
Ilona schreef:
*zingt* Hay gaat naar de club, met Jilly in d'r bikini erbovenup la,la,la,la :=
:= :')
Misschien kan Ilona dat liedje even inzingen zodat ik het kan gebruiken voor mijn show? :)*

Gisteren voor 't eerst weer les gehad met de andere gele :D m'n juffie heeft (voor mij dan) echt wonderen verricht hihi. Hij loopt al hele stukken net in de aanleuning, het wijken zit er redelijk in en SB ook. Nu is het nog aan mij om het er uit te krijgen, echt moeilijk haha
't Is echt zo'n heeerlijk paard. Vind lessen met hem veel fijner dan met Hay, deze wil tenminste werken :x
Morgen mogen we weer!

Als ik vanavond op tijd terug ben even rondje buiten met Hay, is al veel te lang geleden...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 23 mar 2011, 09:47

Fijn dat het zo lekker ging Jilly. Is Hay zo'n slowpook?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 mar 2011, 10:12

Hmm als ik mag inzingen met allerlei omvormers die het nog een beetje te verdragen om naar te luisteren maken dan vind ik het best hoor. Ik kan jouw dromen toch niet in de weg staan door mijn valse gezang. Komt goed!

Wat een weekje logeren al niet kan doen he. Mooi dat Louis ermee ingestemd heeft dus. Was niet voor niets.
Hayco wordt gewoon je boscrosspony :D
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » wo 23 mar 2011, 10:31

Ilona schreef:Hmm als ik mag inzingen met allerlei omvormers die het nog een beetje te verdragen om naar te luisteren maken dan vind ik het best hoor. Ik kan jouw dromen toch niet in de weg staan door mijn valse gezang. Komt goed!
_O- :))

@Nathalie: Hay is niet bepaald werkwillig te noemen nee :+ hij ziet gewoon echt het nut niet in van al die moeilijke oefeningen doen als je ook gewoon kan eten en wat buitenrijden hihi. Als de drukte van de show weer achter de rug is ga ik met hem de lessen ook wel weer opnemen. Er staat geen druk achter, we zien wel waar we komen, maar ik heb niet echt een doel behalve leren wat we kunnen en willen leren. Verder wil ik deze zomer veel op vreemde plaatsen gaan rijden zodat hij wat relaxter wordt op vreemd terrein en in het bijzonder met andere paarden! (dan heeft hij ineens wel peper in z'n reet en kronkel in z'n kop hihi)

@Ilona: ik had er al aan gedacht om bv. G gewoon te blijven rijden en Hay puur als buitenrijpoownie houden, maar dat is voor mij echt niet haalbaar. Vooral in deze periode niet. De hengsten kunnen pas weer vanaf augustus ofzo op de wei dus nu moeten ze het stellen met even paddock om de beurt, niet mijn keuze maar het is nu eenmaal niet anders. Dat houdt dan weer in dat ik me verplicht voel om hem ook eens wat anders te bieden dan alleen rijden (langer buiten, buitenrijden) en daar heb ik echt de tijd niet voor :n
Bovendien staat hij nog steeds te koop dus ik wil me ook weer niet té hard gaan hechten (als is dat al te laat vrees ik *zucht zwijmel*)

Had ik maar heel veel geld en land, dan mocht hij meteen bij mij in het weitje komen :D
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » wo 23 mar 2011, 18:54

Nathalie: nee hoor, vind van mezelf niet dat ik veel lef heb! Is maar zo'n 50cm, beesie kan makkelijk 70cm, maar ik wil dat hij en ik ook het kan, dus dan moet hij er ook over, want wanneer hij gaat weigeren is dat véél erger dan over 70cm springen, dan durf ik namelijk niet meer :+

ML, Hildar is een goeie springer qua techniek, maar hij doet het niet super graag, hij moet van mij omdat ik het ook wel leuk vind (en het is ook wel een beetje stoer :)) )
En wat jammer van Bolle! Hopelijk komt er toch nog verbetering in. Maar wel fijn dat je zoveel voor hem wil doen, daar heeft hij vast ook iets aan.

Jilly, een hele show in bikini met een Hay liedje? Hoeveel zijn de kaartjes? :P
Ja zo'n weide aan huis (groter dan die we hebben :\ ) stalletjes, bak, ja dat zie ik ook wel zitten, dan kun je dat doen he, bak en buitenpaard.
Kun je Hay niet op haver zetten? dan zal ie wel vooruitgaan hoor ;)

Vandaag weer lekker in het zonnetje kunnen rijden, al in topje en al :o Hildar liep vanaf het begin al goed, maar ik denk dat hij last had van zijn tandjes en heb hem dan aan de lange teugel laten lopen, maar zelfs dan kan ik mooi figuren rijden, galoperen enz, we beginnen elkaar te kennen :+:
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
ing-1970

Bericht door ing-1970 » wo 23 mar 2011, 19:00

Kijk dit dan.
ik had hem ook al bij de pics neer geplaatst.

Afbeelding

Vandaag totaal geen zin om te rijden,omdat ik niet vooruit te branden was,
Roy was bezig de rijbak te vergroten,die is nog niet helemaal af dus daar even mee geholpen,
en stalletje uitgemest.
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 23 mar 2011, 19:11

Dus in het bos heeft Hay het beter naar z'n zin Jilly? Dan is hij dus ook wel voorwaarts? Wat een luxe zou dat zijn om voor elk onderdeel van wat je wilt doen een ander paard te hebben :P. Hopelijk hebben wij als we gaan verhuizen de pony's ook aan huis en vrees dat er dan echt wat bij komt (twijfel nog een beetje tussen Gra Fjord of iets bonts met een maanoog :') , maar goed..iedereen weet dat als je vantevoren al bedenkt waarmee je thuis wilt komen, dat bijna een garantie is dat het iets heeeeeeeeeeel anders wordt)

hahaha...Ilona is helemaal op dreef, ik moedig jullie dan wel aan met van die pom-pom dingen a la cheerleaders (mits ik er niet het bijbehorende mega-korte rokje bij aan hoef :P)

Aria- 50cm valt tegenwoordig bij mijn in de categorie 'lef' hoor :') (<-- ik vind die smiley toch zo fantastisch)
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 mar 2011, 19:16

Nathalie schreef: hahaha...Ilona is helemaal op dreef, ik moedig jullie dan wel aan met van die pom-pom dingen a la cheerleaders (mits ik er niet het bijbehorende mega-korte rokje bij aan hoef :P)
Toe zeg! Je dacht toch niet dat je er niets voor hoefde te doen he!
Elk ding wat wordt getypt wordt tegen je gebruikt dus ja, ja Nathalie gaat in een mega-kort rokje de ratslag doen met pom-pom dingen in d'r handen
Afbeelding
Wiehoe!! Go Nathalie! :') --> deze smiley zegt inderdaad meer dan een paar getypte woorden ;)
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 mar 2011, 19:18

Oh enne @Inge. Ik heb je foto gezien hoor. Corner doet goed zijn best over de hindernis :))
En Aria, was het al zo warm om met topje te rijden vandaag? Echt heerlijk!
Ik heb wel lekker in het zonnetje gezeten vanmiddag.
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 23 mar 2011, 19:40

WAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....je vergeet dat ik al een "bejaarde burgertut" van 38 ben. Ik doe wel alsof het niet de bedoeling was om zo'n kleine Fjord te hebben, maar eigenlijk is dat expres omdat ik gewoon zo stijf ben dat ik m'n benen niet zo ver omhoog krijg :') (<--- jaaaaa daar issie weer)

vooralsnog lijkt het er dus niet op dat ik zo gracieus oud word als deze dame :D

Afbeelding

verwacht dus van mij niets meer dan een beetje gezwiep met de pompom-pommers....en scanderen mag ook al niet want ik wil natuurlijk niet in jouw zangkunsten-vaarwater terechtkomen :P
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 mar 2011, 20:13

Wat een goed idee... We maken er een yell van ipv een lied en zwaaien dan wat met de pom-poms! Wedden dat Hayco dan ineens wel pepers in zijn reet heeft in de bak :)*
Zie, een forum is harstikke nuttig om elkaar te helpen O:)
Graag gedaan Jilly! *knikt ook wijs*

Ik wilde ook wel een kleine poownie.. maar hij moest maar groeien en groeien.. Nu kan ik er niet meer zo opspringen (ja, ja, zegt ook wat over mijn lenigheid :roll: )

'Sexy bítch' die ouwe trouwens :')
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 23 mar 2011, 20:19

hehehe...oma's met paars haar 'rocken' en helemaal als ze zo bij de bushalte staan....bij zo'n tanige tante staan ze vast niet in de rijd om haar tasje te stelen!

och Ilona, wil je een keer op P.C. komen springen dan???

pepers in de reet? Ik heb wel gehoord dat ze bij het tuigen soms sambal rond de anus smeren (achterlijk niet?), maar dat is om de staart "mooi hoog" te houden dus weet niet of Hayco harder zou gaan lopen?
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 mar 2011, 20:35

Oké dan... gaan we weer :')
Sambal rond de anus en wij als een stelletje stijve bimbo's springend en yellend met pom-poms langs de kant en Hay die gaat echt wel hoor.

P.C... net boven de 1 meter? Dat moet nog wel lukken. Goed voor mijn zelfvertrouwen. Dan is het net of ik niet echt een stijve hark ben :D
Tegen niemand zeggen hoor, maar ik heb vorig jaar nog een klein stukje op een shetlander gereden (grote maat zeg ik erbij om het nog een beetje goed te praten) :=
Ooh deed me wel denken aan die goede ouwe tijd toen het nog gewoon mocht! Was echt wel lachen. En scheuren dat kleine ding! (had ook pepers in zijn reet.)
Bel de dierenbescherming, bel de dierenbescherming!
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 23 mar 2011, 20:39

*belt de dierenbescherming*................*kijkt er heel serieus bij ook*.........dit zijn gewichtige zaken zo laat op de avond (ja, als je oud en burgertuttig bent is 21.39 uur laat!)
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 mar 2011, 20:46

Maar ik ben niet zo groot... en niet zo zwaar.. maar ook geen 12 meer... of 10 of 8 O:)
Vergeef me.. het was echt maar heel even.. Ik ben overgehaald ik kon geen weerstand bieden. Ik weet het, ik was zwak :sorry:
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » wo 23 mar 2011, 21:23

omg wat een niveau :=
mare, ik ben voor: Nathalie, dat moet er bij :P

ik denk dat we hier echt een hitje te pakken hebben, kunnen nog naar een festival, met Nathalie als achtergrond danseres/zangeres *o/*

Ilona: Ja het was zo warm, we reden uit de wind en het was echt bakken!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 23 mar 2011, 22:00

Aria_zz schreef:omg wat een niveau :=
mare, ik ben voor: Nathalie, dat moet er bij :P

ik denk dat we hier echt een hitje te pakken hebben, kunnen nog naar een festival, met Nathalie als achtergrond danseres/zangeres *o/*

Ilona: Ja het was zo warm, we reden uit de wind en het was echt bakken!
in bikini? Dat is dus jouw aanbod om met Jilly een pas-de-deux te doen? wat vreselijk sympathiek van je!!
Ilona en ik zwaaien wel wat met de pompom-pommertjes hoor! komt goed
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 mar 2011, 22:04

OMG het wordt steeds beter!

*Kijkt nu weer serieus* Nathalie.. Ga eens naar bed jij!
Plaats reactie