Andrea, jeetje, ik schrik ervan! Sterkte ermee en ik hoop dat Dakota en jij op jullie nieuwe/oude stal weer jullie draai kunnen vinden.
Sandra, gefeliciteerd met Daantje! Wat gaan ze snel he, die jaren. Onvoorstelbaar!
Dj is flink toegetakeld zeg

Ben ik heel gemeen als ik denk dat hij het wel verdiend had?
Djimm doet het trouwens goed op Hollandsche Bodem! Hij had een heel vrachtje teken meegenomen (waarschijnlijk van dat prachtige bospad

) maar die zijn nu allemaal dood&weg. Ook die op zijn koker en balzak. Ik had daar van de dierenarts een Frontline vlooien- en tekenspray voor gekregen. Ja GEKREGEN! De spray was houdbaar tot 06-2010 en kon zodoende niet meer verkocht worden. Ik mocht hem dus zo meenemen. Frontline is altijd superduur spul dus even gegoogled: nieuwprijs €37,90!

Dank U Dierenarts!

Maargoed, volgens mij vindt Djimm het leuk als ik er ben. Hij komt naar me toe en ik kan zonder enige moeite het halster omdoen. Ben nu de basiscommando's (stap en ho en achteruit) even aan het refreshen maar dat gaat ook wonderbaarlijk goed, hij doet geen stap verkeerd. Als hij het leuk vind en braaf is/blijft, ga ik binnenkort wat VD-en met hem.