Ik wil het uitbesteden, maar een dikke maar eigenlijk. Ik wil mennen en rijden, keer twee paarden, is dus vier keer kosten, uhmmm. Ik weet dus eigenlijk nog niet hoe of wat..
We zien eigenlijk wel hoe het loopt.. gelukkig nog een jaartje denken. Als het zadelmak maken lukt, kunnen we dat zelf doen. Dan kunnen we de basis laten bevestigen door derden. En het lijkt me super gaaf om ze voor de kar beleerd te hebben door Bart vd Berg, volgens mij is hij echt goed. Maar gaan we eerst mennen, of eerst rijden.. Zijn ze er allebij aan toe, of de ene eerder of de andere later.. Wat een vragen he, maar even een jaar laten rusten nog.
Haha, ja dan heb je heel veel karren. Zo zitten wij ook steeds te puzzelen. We hebben voor de shetters al een marathonkar en een sulky, ze hebben allebij een eigen tuig, en samen een dubbelspantuig. We willen met de fjorden eerst met een sulky beginnen, maar later een grotere kar. Dan heb je dus ook 4 karren staan.. Uhmmm... Ze moeten wel droog staan, uhm...
Haha, zijn veulenmaatje Eachann mag volgende week onder de spuit, de laatste keer vond hij het nog niks, maar misschien met dit warme weer vind hij het wel lekker.
Stouterd de Elvis, maar je houd hem onder de duim, hihi.
Vervelend he die vrachtwagens, als wij er 1 tegeoed zien komen op de smalle weg, duiken we bij voorbaad een oprit op, ben zooo bang er onder te komen, ik haat de combi auto's-paarden. Vooral als ze zo hard langs schuren, al zijn ze allemaal niet bang hoor, maar ze zullen maar eens opzij springen van een eend oid die uit de sloot opspringt, en er scheurt er net een langs.
Ooo, nog zo iets leuks gedaan. Yvon en ik hebben maandag Steyn van de peuterspeelzaal gehaald met de kar en juweeltje, ze mocht op het schoolplein, alle kids op de kar, en een rondje gedaan, steyn was natuurlijk super trots op "zijn" Juweeltje, waar hij normaal geen donder om geeft, hihi. Ja, wel om haar mest, kan hij lekker met de kruiwagen rijden, hihi.
Dit is Juweeltje trouwens die dag, durf geen foto te plaatsen van de kids op de kar, weet niet of alle ouders dat op prijs stellen dat hun kind ongevraagd op het internet verschijnt.
Dit is Juweeltje, heerlijk ding. Shet zonder shetkarakter, is zooo lief, en rustig voor kinderen, zeer pittig voor de kar, en op je pinken te mennen, reageert al puur op de stem.
Via de boseilanden weer naar huis, halloa, hier zijn we weer..
Okeee, dan ook maar 1 van Finn, mij en Steyn, weten jullie ook hoe ik eruit zie, whaha.