Ik had met mijn huidige auto een prettig "ongelukje"

De (tijdelijke) auto die ik nu heb moest voor zijn eerste 20.000 km beurt weg.. Nou dat is gebeurd, auto weer opgehaald... En na een paar dagen, wil ik hem starten en PIEP "motoroliepijl te laag bijvullen".... HUH! Goed ik naar benzinestattion gegaan, (1km verder), olie gehaald. Wil ik mijn motorkap van de auto open doen, al heel mijn handen vet/vuil... Doe ik hem open, droop de olie van mijn motorkap naar beneden, heel mijn motorblok smerig... en ja een gat dat rookte in het midden.... Hadden die knuppels van het garagebedrijf mijn oliedop na het vullen niet goed dichtgedraait.... Zn motor bouwt druk op, pats dop eraf en een smerige zooi! Gelukkig lag die dop nog ergens tussen mijn motorblok dus kon ik vullen en verder rijden, maar ik ga daar nooit meer heen!
Lekker hoor je zal heel je motorblok in de soep laten lopen door zoiets..
Maar aankomende donderdag krijg ik mijn nieuwe auto, die is echt zo gaaf

Met bo gaat het verder goed... Laat hem eerst even een half uurtje in de stapmolen stappen zodat hij lekker los is, en dan gaan we een half uuurtje rijden. Kan ik hem wat sneller oppakken wel fijn, want na een half uur rijden ben ik versleten..
Maar gisteren was hij echt super fijn te rijden, wijken ging super, stap-galop overgangen en oook zijn contragalop in de volte

Wat is het hier trouwens rustig zeg... is dit omdat ik er nu ineens weer ben?