@Anouska: balen zeg dat je nou nog niets weet
@Kristel: gezellig met dit weer naar de Apenheul, je zal het wel goed warm hebben gehad, waren de apen overigens nog wel actief?
@Tessa: het is nu ook geen weer om wat met ze te doen
Zo ik heb ook een dag achter de rug zeg pffffffff. Vanmorgen op weg naar mijn werk hoorde ik al een piepje onder de motorkap vandaan komen, ojee V-snaar

Als ie het nou maar houdt totdat ik thuis ben, want heb 2 van die reservedingen in de kelder liggen (liggen normaal in de auto, maar met de verhuizing eruit gehaald en nog niet terug gelegd). Nou toen ik om 4 uur naar huis ging was ik zo'n kilometer van de praktijk, hoorde een knal en zag mijn acculampje gaan branden. Ja hoor V-snaar had het begeven

Nou zag ik net een Alfa Romeo dealer, dus even gevraagd of die mij konden helpen, nee konden ze niet, ik moest naar de VW dealer, die zat daar en daar. Nou verdwaal ik altijd in Spijkenisse, dus ik kreeg het al benauwd toen ze uit gingen leggen hoe ik moest rijden. Zegt zo'n gast ineens dat me auto ook lekt, volgens hem was het tankje van mijn koelvloeistof lek. Ja warm weer, auto die koelvloeistof eruit gooit en een Clau die in Spijkenisse verdwaald. Hmmm terug naar de praktijk en de ANWB bellen, half 5 gebeld en om 6 uur kwam meneer ANWB. Nou bleek die gast van de alfa ook last van de warmte te hebben, want dat ie ging lekken had wel degelijk met die V-snaar te maken. Nouja meneer van de ANWB andere V-Snaar erop gezet, koelvloeistof erin en karren maar weer. Ik rij de snelweg op, kon lekker doorkarren, normaal is daar file, maar het was nu laat dus die was weg. Helaas te vroeg blij geworden, want even verderop gingen we van 3 naar 2 en vervolgens naar 1 baan, was een bermbrandje grmbl

Uiteindelijk om 7 uur thuis, ik ben gaaaaaaaaarrrrrrrr.
Daarnet Samantha aan de telefoon, die zou vanmiddag bij Vera zijn als de hoefsmid kwam, bleek dat mijn laatste smid zo'n zooitje van haar hoeven had gemaakt (had ik zelf natuurlijk ook wel voor een deel gezien), dat ze nu op haar zolen loopt. Zondag komt hij terug om alles op te vullen en er ijzers onder te doen die hij uit gaat hollen. Volgens hem moet Vera echt veel pijn hebben

Volgens hem heeft die andere smid heel haar hoeven verpest. Ik heb het nu helemaal gehad, zit er even helemaal doorheen