Hoi Hoi!!
Ik heb het zeer druk gehad!
Zaterdag moest ik werken en zondag stond er een jumping op het programma met mn andere paardje. Vriendin van me brengt hem uit op jumping. Ging weer super: hij reed foutloos rond en ik ging als fier baasje naar huis
Met Jack gaat het beter...
Sinds dit weekend is zijn mest helemaal vast. Het is echt gewoon paardenmest...zijn billetjes en staart zijn proper. Dus de vlecht is uit de staart gegaan en die staart is nog dagelijks proper.
Hij is ook frisser.
Maar de infectie op zn been is er nog steeds : DA blijft nog 1 week pijnstillers geven. Als er dan niets is uitgebarsten gaan we foto's nemen. Want als er een dag geen pijnstllers gespoten worden ligt hij weer plat van de pijn in zn stal...erg merkwaardig.
Gisteren een stukje buiten met hem gaan wandelen rond de stallen...en de buitenlucht deed hem duidelijk deugd. Ik had een trippelend, snuivend, proestend, stuiterballetje aan mn halstertouw

. Toen ik hem terug naar de stal wilde brengen deed hij zelfs n bokje

.
Gisteren toen ik zn manen wilde knippen bleef meneer ook niet stilstaan...een kant van de boog is geknipt, de andere is voor vandaag...jaja meneer is duidelijk aan de betere hand.
Hij is ook al flink aangekomen. Maar heeft nog heel wat kilo's in te halen...
Wat is het koud trouwens hé...