Wat leuk een reactie van jou Anita. Ik hoop dat ik het zo allemaal zelf kan...maar dat moet toch goedkomen zou je zeggen!Anita schreef:Ik ben getuige geweest van Ekdal's eerste menervaring. Op een paar eerste communicatiefoutjes na deed hij het idd hartstikke braaf. Als je voort gaat in de lijn van Annabel Roos krijg je er een hartstikke leuk paard aan.
Fijn Nancy, dat Emy zo braaf was.
In de stal,de wei of zomerverblijf, het E'tjes topic deel 5!
Re: In de stal,de wei of zomerverblijf, het E'tjes topic dee
Je bent nu vast apetrots Roos op Ekdal,tot nu toe gaat alles toch best gesmeerd met de E'tjes beleren.Alhoewel het meestal wat moeilijker word als ze grapjes uit gaan halen als ze eenmaal door hebben wat de bedoeling is haha...
Emy was echt super braaf he nanc...Alsof ze begreep wat er met je was.
Sandy87@Hier staan ze ook nu ook op minder gras..De buikjes groeide hier ook iets te hard helaas.Dus Seven doet het ook braaf..
Wat erg dat je moeder 2 hartinfarcten heeft gehad.dat is niet niks,en dan de bijbehorende zorgen er om heen.Is niet makkelijk voor je.Sterkte ...
Emy was echt super braaf he nanc...Alsof ze begreep wat er met je was.

Sandy87@Hier staan ze ook nu ook op minder gras..De buikjes groeide hier ook iets te hard helaas.Dus Seven doet het ook braaf..
Wat erg dat je moeder 2 hartinfarcten heeft gehad.dat is niet niks,en dan de bijbehorende zorgen er om heen.Is niet makkelijk voor je.Sterkte ...
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ik hoop dat Ekdal geen grapjes uit gaat halen haha 
Sandy veel sterkte!!

Sandy veel sterkte!!
- nancy imka
@ Roos, met mij gaat het wel. Heb eigenlijk tot op heden geen klagen. Al heb ik vandaag wel een hele rustige dag gehad liep natuurlijk een beetje hard van stapel. Mn voet werd vanmorgen ineens wat donker van kleur als ik hem laag hield dus vandaag hele dag thuis geweest met pootje veel omhoog. Saai saai en nog eens saai! Nog 4½ week en dan mag ik proberen te gaan lopen. Heb vandaag de arts nog eens gesproken en ik mag zes weken na de operatie gewoon gaan lopen dus ben benieuwd!!!
Gister weer even een ommetje gemaakt met de pony's.
Moest wel lachen,ik liep met Elvis en me hond en we moesten een bruggetje over.Kwam er uiteraard precies daar een fietsclub aan,Elvis draaide ze kont op de brug en omdat me hond ook nog eens voor me liep kon ik hem niet direct weer terug draaien.Hij schoof dus bijna een man van ze fiets die nog net op tijd op ze kont kon leunen om niet om te vallen.Ze konden de lol er wel van in zien geloof ik dus moest zelf ook wel even lachen,ook omdat hij geen kick gaf hahaha...
Ook moest hij zich nog even uitsloven omdat er een kwpn'er voorbij kwam,groot en stoer maken maar wel lief bij het baasje blijven.
Moest wel lachen,ik liep met Elvis en me hond en we moesten een bruggetje over.Kwam er uiteraard precies daar een fietsclub aan,Elvis draaide ze kont op de brug en omdat me hond ook nog eens voor me liep kon ik hem niet direct weer terug draaien.Hij schoof dus bijna een man van ze fiets die nog net op tijd op ze kont kon leunen om niet om te vallen.Ze konden de lol er wel van in zien geloof ik dus moest zelf ook wel even lachen,ook omdat hij geen kick gaf hahaha...
Ook moest hij zich nog even uitsloven omdat er een kwpn'er voorbij kwam,groot en stoer maken maar wel lief bij het baasje blijven.

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Ze kunnen zo lekker lomp zijn he. (maar zeker niet gemeen en express)
Emily heeft het ook wel eens en kijkt dan van; OEPS???
Wat braaf van Emy trouwens, erg leuk dat ze dat zo aanvoelt en een beetje op je past!
Ik was gister super trots op mijn meisje! Ik was lekker aan het longeren in de binnenbak, had wat balkjes neergelegd enz.
Toen kwam Thea er aan, Thea heeft een 3 jarige kruising haflinger x tinker; Surprise.
Ze vroeg of het goed was als ze er even bijkwam in de bak, ze wilde namelijk even wat oefenen.
Ik vond dat geen probleem, is meteen een goede oefening voor Emily dat ze op mij moet blijven letten.
Zo gezegd zo gedaan; Thea kwam de bak in en legt een zeil neer. Surprise vond het 10 keer niks, sprong er overheen of weigerde.
Toen ze klaar was vroeg ik of ik ook even mocht oefenen, dus ik vol spanning op het zeil af; SJOK SJOK zo over het zeil heen!!
Zelfs helemaal uitgeklapt vond Emily er niks aan, sterker nog ze stond er op te schoppen van; WAT IS DIT NOU VOOR ONZIN?
Emily was dus een goede begeleider voor Surprise en zo gingen ze beide over het zeil heen!
Wat was ik trots zeg!!
Helaas geen foto's gemaakt van de week, maar die komen nog wel een keer!
Emily heeft het ook wel eens en kijkt dan van; OEPS???
Wat braaf van Emy trouwens, erg leuk dat ze dat zo aanvoelt en een beetje op je past!
Ik was gister super trots op mijn meisje! Ik was lekker aan het longeren in de binnenbak, had wat balkjes neergelegd enz.
Toen kwam Thea er aan, Thea heeft een 3 jarige kruising haflinger x tinker; Surprise.
Ze vroeg of het goed was als ze er even bijkwam in de bak, ze wilde namelijk even wat oefenen.
Ik vond dat geen probleem, is meteen een goede oefening voor Emily dat ze op mij moet blijven letten.
Zo gezegd zo gedaan; Thea kwam de bak in en legt een zeil neer. Surprise vond het 10 keer niks, sprong er overheen of weigerde.
Toen ze klaar was vroeg ik of ik ook even mocht oefenen, dus ik vol spanning op het zeil af; SJOK SJOK zo over het zeil heen!!
Zelfs helemaal uitgeklapt vond Emily er niks aan, sterker nog ze stond er op te schoppen van; WAT IS DIT NOU VOOR ONZIN?
Emily was dus een goede begeleider voor Surprise en zo gingen ze beide over het zeil heen!
Wat was ik trots zeg!!
Helaas geen foto's gemaakt van de week, maar die komen nog wel een keer!
Emily (v. Balony, m. Justy)

Van harte met Edgard, welkom bij de 3 jarige!!!!!Join the club!
Nou, ze zijn nog van vorige week, maar Ekdal's debuut voor de wagen.
Het was al wat schemerig dus geen supergoede foto's helaas..
Maar in ieder geval een indruk.
1:
2:
3:
Andere kant om:
4:
5:
6:
7:
En los:
8:
Het was al wat schemerig dus geen supergoede foto's helaas..
Maar in ieder geval een indruk.
1:

2:

3:

Andere kant om:
4:

5:

6:

7:

En los:
8:

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Whaa gekke Ekkie voor de kar!
Wat zul je trots zijn op je man Roos, en Annabel natuurlijk ook~, hij doet het super!

Wat zul je trots zijn op je man Roos, en Annabel natuurlijk ook~, hij doet het super!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Esther, ONWIJS bedankt voor de fotos!!!!
Annabel en Bart; wat doet ie het goed zeg. De laatste foto is Anabel helemaal trots zo te zien, en gelijk heb je
Wat doet ie het goed!!!!! En hij ziet er ook zo goed uit, jullie voeren toch geen Pokon he....hihi
Zo leukkkk!!!!
Daphne; ik ben zo;n trotse mama hihi
Annabel en Bart; wat doet ie het goed zeg. De laatste foto is Anabel helemaal trots zo te zien, en gelijk heb je
Wat doet ie het goed!!!!! En hij ziet er ook zo goed uit, jullie voeren toch geen Pokon he....hihi
Zo leukkkk!!!!
Daphne; ik ben zo;n trotse mama hihi
Jeetje wat doet die Ekdal dat goed zeg! Je zal wel super trots zijn roos!
Hierbij het bewijs dat Emily niks aan het zeil vind;

De foto is wat donker, het was al laat, maar goed het bewijs is er!
Ze draafde er van de week zelfs overheen, de draak!
Ik vind haar wel dikker worden en zit er sterk aan te denken om haar wat minder te eten te geven, wat een buikje
Wat vinden jullie?
Hierbij het bewijs dat Emily niks aan het zeil vind;

De foto is wat donker, het was al laat, maar goed het bewijs is er!
Ze draafde er van de week zelfs overheen, de draak!
Ik vind haar wel dikker worden en zit er sterk aan te denken om haar wat minder te eten te geven, wat een buikje

Wat vinden jullie?
Emily (v. Balony, m. Justy)
-
Ze is nog in de groei he, misschien gebruikt ze die kilo's dadelijk wel weer voor een groeispurt
Maar ja van de andere kant wil je haar natuurlijk ook niet te dik hebben.
Knappe Ekdal! Al onder het zadel en aangespannen!
Vandaag is de kaptoom binnen gekomen die we besteld hebben. Ik had er een hele ander voorstelling van (dacht dat het een zwaar ding was met veel ijzer). Maar het is eigenlijk een heel soepel ding met drie ringen eraan.
Evian die mag vandaag het eerste de kaptoom uitproberen
Lekker aan de hand aan de gang.

Maar ja van de andere kant wil je haar natuurlijk ook niet te dik hebben.
Knappe Ekdal! Al onder het zadel en aangespannen!
Vandaag is de kaptoom binnen gekomen die we besteld hebben. Ik had er een hele ander voorstelling van (dacht dat het een zwaar ding was met veel ijzer). Maar het is eigenlijk een heel soepel ding met drie ringen eraan.
Evian die mag vandaag het eerste de kaptoom uitproberen

emely, ik heb zelf het idee dat edgard nu ook behoorlijk dik wordt.. zal vanavond eens wat foto,s maken ik zit ook te twijfelen om hem wat te minderen ikn brok.
ik voer hem basisbrok ongeveer 1 kilo per dag
maar op stal zijn ze nogal van de hapjes
appels, lucerne, weet ik het allemaal nog meer.....
ik baal hier wel van maarja zeg er steeds wat van maar ze doen toch steeds weer ook als ik er niet bij ben
gister heb ik mijn edgard aan de longeerlijn gehad deed het erg goed stap en draf en steeds weer overgangen enzo!
ik voer hem basisbrok ongeveer 1 kilo per dag
maar op stal zijn ze nogal van de hapjes

ik baal hier wel van maarja zeg er steeds wat van maar ze doen toch steeds weer ook als ik er niet bij ben
gister heb ik mijn edgard aan de longeerlijn gehad deed het erg goed stap en draf en steeds weer overgangen enzo!
Spannend Yvet!
Ekdal kreeg hier 1/4 sportbrok 2 maal per dag. en hooi
Ekdal kreeg hier 1/4 sportbrok 2 maal per dag. en hooi
hihi en nu krijgt Ekdal alleen heerlijke groene grasjes.....
En wat brokjes na het werk.
En wat brokjes na het werk.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
Is toch ook prima!
Was ook meer omdat de rest van stal ook krijgt en dan kan meneer natuurlijk niet achterblijven he
Was ook meer omdat de rest van stal ook krijgt en dan kan meneer natuurlijk niet achterblijven he

Zeker! Hoor hem ook niet klagen 

Giel
Norvyn
Norvyn
hij klaagt pas als ie weer terug moet denk ik...