Met veel plezier naar het F-jes topic deel 4!
Re: Met veel plezier naar het F-jes topic deel 4!
Leuke familie foto Reinou, jullie lijken niet echt op elkaar.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
wat leuk dat je zus mee is geweest naar Finnea Reinou! Leuke foto van jullie 3-en.
Vandaag weer een waardeloze dag voor Fatoush.....stokkreupel. Maar ze waren me daar ook een partijtje idioot aan het doen met z'n 4-en, ze genoten zo van de sneeuw. Daar moet hij aan het eind van de dag dan weer bezuren. Ik wil hem zijn pleziertjes ook niet ontnemen. Ik ga volgende week niet naar de kliniek, durf er niet door met die sneeuw.
Vandaag weer een waardeloze dag voor Fatoush.....stokkreupel. Maar ze waren me daar ook een partijtje idioot aan het doen met z'n 4-en, ze genoten zo van de sneeuw. Daar moet hij aan het eind van de dag dan weer bezuren. Ik wil hem zijn pleziertjes ook niet ontnemen. Ik ga volgende week niet naar de kliniek, durf er niet door met die sneeuw.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Jeroen heeft vandaag wat foto's van de paarden in de sneeuw gemaakt. Iedereen is erop gekomen behalve zwaan-kleef-aan Ferro. Hij stond steeds te dicht op de camera, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Leuk dat je zus mee was Reinou, wat vond ze er zelf van?
(schrik wel een beetje van hoe ze er nu uit ziet, heel stuk slanker, heb nog altijd haar voor me zoals ze eruit zag toen jullie op kraamvisite kwamen bij cai)
(schrik wel een beetje van hoe ze er nu uit ziet, heel stuk slanker, heb nog altijd haar voor me zoals ze eruit zag toen jullie op kraamvisite kwamen bij cai)
Geluk is de vrucht van intens werk
Fatoush vandaag, lekker hooi eten in de sneeuw
Het gaat weer heel slecht met hem, om moedeloos van te worden

Het gaat weer heel slecht met hem, om moedeloos van te worden

Baranna 13-5-2006
En toch altijd weer dat vrolijke koppie van hem...'gelukkig' dat hij dat in ieder geval nog kan...verzacht de 'pijn' van het kijken er naar of niet?
Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ze vond Finnea best groot
maar ze is ook niet zoveel gewend natuurlijk. Ze vond het sowieso erg leuk om haar eens in het echt te zien. Ze kende haar natuurlijk wel van de foto's, maar dat geeft nooit helemaal een goed beeld.
(Is ook niet gek dat je nu schrikt van hoe ze eruit ziet. In 2006 was ze net uit de kliniek en aardig op d'r streefgewicht, denk dat ze daar nu 12 à 13kg onder zit)
Wat een domper Ivonne
net nu het zo goed leek te gaan. Hopelijk is het iets eenmaligs en loopt ie snel weer beter. Wel een prachtige foto trouwens 

(Is ook niet gek dat je nu schrikt van hoe ze eruit ziet. In 2006 was ze net uit de kliniek en aardig op d'r streefgewicht, denk dat ze daar nu 12 à 13kg onder zit)
Wat een domper Ivonne

Arme Fatoush, de kou is natuurlijk ook niet prettig voor hem en dan al die sneeuw heb erg met hem te doen.
Met Fjellko gaat het echt super hij is het verlies van zijn maatje helemaal te boven en is met een inhaal slag bezig om met iedereen te spelen echt een mooi gezicht want eerder speelde hij nooit alleen maar rennen.
Ik vind hem al erg groot als hij naast Foss staat is hij ruim 5 cm hoger en met Urjan scheelt het bijna niks, ik denk wanneer stopt dit mijn man zei gisteren hij is toch nu wel uitgegroeit dus ik zei nee nog lang niet.
Met Fjellko gaat het echt super hij is het verlies van zijn maatje helemaal te boven en is met een inhaal slag bezig om met iedereen te spelen echt een mooi gezicht want eerder speelde hij nooit alleen maar rennen.
Ik vind hem al erg groot als hij naast Foss staat is hij ruim 5 cm hoger en met Urjan scheelt het bijna niks, ik denk wanneer stopt dit mijn man zei gisteren hij is toch nu wel uitgegroeit dus ik zei nee nog lang niet.
http://www.fjorkahoeve.nl
Mijn F-jes in de sneeuw. Eerst Ferro samen met Gino en Giant met de bal.

Fendora staat te genieten van een winterzonnetje.

Balen Ivonne dat het met Fatoush weer slechter gaat. Daar word je niet echt vrolijk van.
Leuk dat je zus is wezen kijken Reinou bij Finnea. Ik ken haar verder niet maar je kan wel zien dat ze niet goed in haar vel zit.

Fendora staat te genieten van een winterzonnetje.

Balen Ivonne dat het met Fatoush weer slechter gaat. Daar word je niet echt vrolijk van.
Leuk dat je zus is wezen kijken Reinou bij Finnea. Ik ken haar verder niet maar je kan wel zien dat ze niet goed in haar vel zit.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

dat houdt me wel op de been Annabel. Als hij ook nog stond te treuren zoals Diëgo in zijn slechtste tijd....dan kon ik het niet aanzien. Maar ik lijk er meer last van te hebben dan Fatoush. Hij was gister ook weer heerlijk met opa Apollo aan het ravotten in de sneeuw. Hij weet natuurlijk ook niet beter, heeft al vanaf September 2009 (!) pijn, hij kent geen leven zonder pijn
Baranna 13-5-2006
balen ivonne! pech ook dat je nu niet naar de kliniek kan.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Arme Fatoush.. Ik hoop echt zo dat het snel opknapt, maar ik weet het niet..
Fjella heeft momenteel onwijs jeuk, wat kale plekkies op haar hoofd. Lomp as always en verder wel lief!!
In de stal staat ze ook flink te schurken en ze kan helemaal genieten van lekker met mij kroelen, vooral bij haar staartje, dat trekt ze de malste koppen, hihi..
Misschien door het verharen nu de dagen weer lengen ofzo, naja het komt vaker voor in de winter. Volgens mij heeft ze geen luizen ofzo..
Fjella heeft momenteel onwijs jeuk, wat kale plekkies op haar hoofd. Lomp as always en verder wel lief!!
In de stal staat ze ook flink te schurken en ze kan helemaal genieten van lekker met mij kroelen, vooral bij haar staartje, dat trekt ze de malste koppen, hihi..
Misschien door het verharen nu de dagen weer lengen ofzo, naja het komt vaker voor in de winter. Volgens mij heeft ze geen luizen ofzo..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
wat een leuke foto die laatste reinou!
yvon ik vind het echt zo but voor jullie.. en idd altijd wel dat vrolijke bekkie op de foto...
en Fjella zo aan de jeuk, rare tijd ervoor ja maar wie weet het verharen, Kootje verhaart ook weer.
voor kerst had ik nog het idee even te wandelen.. kootje keek me al aan van méns doe effe normaaaaaaaaaaal
het resulteerde in wegzakken in de sneeuw tot de knietjes, oren die eraf vroren en Ko die duidelijk het er niet mee eens was.. het werd een klein rondje
yvon ik vind het echt zo but voor jullie.. en idd altijd wel dat vrolijke bekkie op de foto...

en Fjella zo aan de jeuk, rare tijd ervoor ja maar wie weet het verharen, Kootje verhaart ook weer.
voor kerst had ik nog het idee even te wandelen.. kootje keek me al aan van méns doe effe normaaaaaaaaaaal

het resulteerde in wegzakken in de sneeuw tot de knietjes, oren die eraf vroren en Ko die duidelijk het er niet mee eens was.. het werd een klein rondje

Fatoush haart ok uit. Hopen dat het jeuken van Fjella door het verharen komt. Maar idd wel een rare tijd van het jaar.
Baranna 13-5-2006
Tweede kerst weer even bij Fugo geweest, hij had meer ook voor de winterwortels dan van mij, ik heb wel wat foto's gemaakt van het eten met zijn vriendjes die zet ik er van de week wel op. Hij moet ook nodig weer geknipt worden, misschien vrijdag dan ben ik lekker vrij 

Ben met Fjella niet bang voor eczeem hoor! Ze heeft vooral jeuk op haar hoofd, eigenlijk ergens vergelijkbaar met Eachann toen hij 0,5 was. Misschien wat broei of droog. Ze schuurt niet aan haar staart of manen gelukkig.
Zal haar binnenkort ook weer eens knippen, maar het groeit niet zo snel bij haar, wel zo makkelijk..
Zal haar binnenkort ook weer eens knippen, maar het groeit niet zo snel bij haar, wel zo makkelijk..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Jemig Anita die F-jes van jou zijn ook al van die buffels
zien er goed uit beide!
Finnea heeft geen jeuk volgens mij, maar vindt het wel héérlijk om overal tegen aan te schuren. Voorpluk en staart zijn zo'n beetje gehalveerd inmiddels, al is dat ook deels met dank aan haar stalgenootjes waar ze het erg goed mee kan vinden
Gister ook weer een enorme pluk uit haar staart verdwenen, verdorie... Nouja straks in het weideseizoen trekt het hopelijk weer bij.
Verder is ze een beetje tegendraads momenteel. Zal wel in de lucht hangen, Gwynna is ook al zo heerlijk dwars de laatste dagen. Hopen dat het niet al te lang duurt

Finnea heeft geen jeuk volgens mij, maar vindt het wel héérlijk om overal tegen aan te schuren. Voorpluk en staart zijn zo'n beetje gehalveerd inmiddels, al is dat ook deels met dank aan haar stalgenootjes waar ze het erg goed mee kan vinden

Verder is ze een beetje tegendraads momenteel. Zal wel in de lucht hangen, Gwynna is ook al zo heerlijk dwars de laatste dagen. Hopen dat het niet al te lang duurt

Kootjes volle broertje staat weer te koop, dus als iemand nog een knap graatje wil hebben? 

Ferro en Fendora zien er goed uit. Leuk gezicht, als ze zo aan het spelen zijn met een bal.
Fenna schuurt ook graag. Haar manen en staart zijn aardig uitgedund helaas.
Ze lag net lekker te slapen toen ik kwam.
Volgens mij is ze nu aardig aan het groeien. Ze is in ieder geval de breedte ingegaan. Binnenkort moet ik de meetstok maar weer eens meenemen.
Fenna schuurt ook graag. Haar manen en staart zijn aardig uitgedund helaas.
Ze lag net lekker te slapen toen ik kwam.

Volgens mij is ze nu aardig aan het groeien. Ze is in ieder geval de breedte ingegaan. Binnenkort moet ik de meetstok maar weer eens meenemen.
Odette&Fenna
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Kootjes volle broer is ook wel erg leuk Suzanne! Maar vind eentje wel genoeg voorlopig
Hij vindt vast snel een leuk baasje.
Heb je alweer normaal met 'm kunnen wandelen of is het nog steeds zo'n wegzak-idee bij jullie? Hier is het nogal een uitdaging om met paard heel het erf af te komen, zo'n gladde bende is het, dus het gewandel met Finnea heb ik voorlopig maar even opgegeven.
Finnea heeft zich vandaag eindelijk weer een beetje gedragen op de poetsplaats
Ze vindt het gewoon heel moeilijk dat ze zo weinig kan zien en dat ze vrij weinig ruimte heeft om te bewegen. Vandaag kon ze gelukkig iets makkelijker draaien, omdat er wat minder spul in de weg stond, misschien dat ze daarom minder onrustig was. Ach alle nieuwe dingen wennen vanzelf een keertje!
Toch nog niet helemaal op haar gemak
't wordt best al een hele dame hè? 

Heb je alweer normaal met 'm kunnen wandelen of is het nog steeds zo'n wegzak-idee bij jullie? Hier is het nogal een uitdaging om met paard heel het erf af te komen, zo'n gladde bende is het, dus het gewandel met Finnea heb ik voorlopig maar even opgegeven.
Finnea heeft zich vandaag eindelijk weer een beetje gedragen op de poetsplaats

Toch nog niet helemaal op haar gemak