Daphne schreef:
Ik ben een beetje in twijfel over Djimm zijn voeding. Hij staat nu op een 'normale' wei, niet supervol of supervet, gewoon prima gras. Hij heeft altijd op gras en hooi geleefd. Alleen als veulen heeft hij (flink) brok gehad. Nu is hij zeg maar twee maanden geleden gecastreerd en heeft er niks onder geleden. Wel zou ik graag zijn groei willen 'stimuleren' of iig voorzien in voldoende bouwstoffen/vitaminen/mineralen. Wat zou ik hem het beste kunnen geven en hoeveel zonder dat het meteen op zijn heupen gaat zitten? Iemand ideeen?
Ik voer Pavo liga brokken, Djinty doet het er super op!
Geloven jullie dat paarden leren van naar elkaar kijken? De laatste keer dat ik Djinty longeerde was ze nog ontzettend aan het klieren en mij aan het uitproberen. Nu ze samen staat met een 3 jarige die beleerd word heeft ze ineens veel meer zin om wat te doen. Dus ik gisteren maar even gaan longeren, en ze deed het super joh! Stemhulpen luisterde ze naar, heel geconcentreerd, bleef lekker lopen. Stoorde zich niet aan mijn hondje die als een idioot voor haar uit rende

Ben MEGA trots op haar! Had ook wel echt het idee dat ze het leuk vond, alleen was ze me daarna wel zat

Waarschijnlijk omdat haar vriendin inmiddels ook weer op stal stond. Braaf peerdje, moeten we toch vaker gaan doen dit!
Ik vind het echt apart trouwens om Djimm op zon nederlands landschap te zien, tis bijna alsof het niet bij hem past!