Nou jij kent Steyn en vooral NICO

dus ik snap dat je deze gedachten binnenkrijgt, hahahaha.
Ik zal het haarfijn vertellen......
Steyn begon op zijn crocs, in een korte broek, een hempje en een t-shirt, oja en zijn cowboyhoed op uit Canada (want bij de paarden is hij cowboy) netjes met een emmer sop en een sponsje te poetsen. Heel netjes, want mama (ikke dus) dacht dat hij dat wel heel netjes kon,

ahumm. Nou ging dus eigenlijk heel goed, Steyn flink boenen enz.. Nico begon met de hoge druk de buitenkant te doen, maar die klojo begon zijn zoon weer te plagen. Elke keer naar zijn richting spuiten. Pppfff die boeven, maar ik houd ze onder de duim,

whahaha.
Nou na een kwartier was Steyn natuurlijk DRIJF nat (waarschijnlijk het beeld wat Esther net voor zich had) Gierend van het lachen stonden ze dus dit waterballet op te voeren.
Naja, dan moet je toch als bezorgde moeder inspringen... Heb je het koud Steyn?? NEE MAMA, ja right, je lippen zijn al half blauw

.
Nou wij maar bij mijn moeder boven (paarden staan bij ouderlijk huis) naar oude kleren van Sterre en mij zoeken.
Haha, dat was eigenlijk nog grappiger...
Hij was droog en warm, maar het arme ventje zag er niet bepaald modieus uit. Een joggingbroekje met paarden erop, ooit eens van de buurvrouw gehad. Een strak shirtje waar ik vaak mee stapte als puber, van Esprit. En daaroverheen een rood/wit fleece vestje van Sterre, 5 maal de mouwen opgerold.
Whaha, en hij voelde zich stoer en mooi in die kleding. Toen kwam Nico met het geweldige idee om ijs te gaan halen bij van Dam, dat is echt de heerlijkste gelaterie van Heemstede. Echt een dorp met een hoog kaka gehalte, echte chique lui die daar wonen.
Nou , ik ben dus maar niet meegegaan... Maar kan me wel enigzinds indenken wat die mensen daar in de rij voor een ijsje, gedacht hebben,,,,, welke gek heeft vanmorgen dit arme jongentje aangekleed??