De rui is weer begonnen!
en Fjellko heeft 2 verschillende petten zo te lezen
Kobalt gaat vanaf vandaag op 'dieet'.. ook al krijgt hij niks anders nu dan gras en vitaminekorreltjes...
schrok me rot gisteren. Ko heeft gewoon 2 vetbulten aan de zijkanten van zn buik boven/voor zijn lies zeg maar..
en bij zn staartaanzet is het ook te erg nu.. dus ik ben naar de boer gegaan en die zorgt dat vandaag Ko en Vjell enkel nog op het meer-weiland kunnen en de achterste 2 stukken maakt hij dicht. Die wei is schraler dan die andere stukken. en hij moet nu 3x per week aan de bak.
vind niet zo heel fijn om 3x per week te moeten longeren nu aan de ene kant, maar goed. hij moet echt wat kwijt gaan raken gewoon!!
*zucht* wat kan dat snel gaan opeens en ergens ben ik ook boos op mezelf dat ik zo lang heb zitten twijfelen over zn gewicht en dacht dat het wel meeviel en niet erger zou worden..
gisteren was ik wel geweldig trots op hem want hij heeft geweldig gelopen aan de longeerlijn. dat binnenoortje echt bijna 100% vd tijd op mij gericht, mooi aandraven, snel terug naar stap, halthouden, blijven staan komen.. en zelfs op een kusgeluidje op beide kanten een heeel nette galop!
ik hoop dat ik met 3x half uur longeren per week wat vetjes ga wegkrijgen.. is dat reeël?
gelukkig straks ook weer avonden licht dan kan ik met de fiets er weer op uit en stukken gaan draven!