Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Hèhè, 90 euro voor een paar riempjes en teugels
maar fijn dat je het voor een leuke prijs hebt kunnen kopen! Werkt dit zo anders dan dat BF hoofdstel dat je had?

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
De BF is kaakgekruist (dus ook druk achter de oren) en dit is kingekruist. Bij deze zit er dan ook nog een bladveer binnenin de neusriem (is zacht onderlegd met een soort schuimspul dus je voelt niet dat er metaal binnenin zit, ook niet bij druk) waardoor je, als de druk wegvalt, meteen release hebt omdat die veer weer in z'n oorspronkelijk vorm terug wil. Jee wat leg ik dit weer knullig uit 
(hier staat het wat 'professioneler' uitgelegd
http://www.aleashop.be/details.asp?lang ... tID=583458)

(hier staat het wat 'professioneler' uitgelegd

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Klinkt interessant. Ben benieuwd naar jouw ervaring!
Ging jij nog voor de S-hack trouwens?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Dat zit nog steeds in de planning ja, maar ik heb er niet echt haast bij. Is iets voor tegen de zomer 

Vanochtend zoooo lekker gelest wat een heerlijk buldozertje heb ik toch 
Morgen even nieuwe standje van mn singelstoot uitproberen in het bos

Morgen even nieuwe standje van mn singelstoot uitproberen in het bos

wordt gelijk met de bikini uit de kast getrokken dusJilly schreef:Dat zit nog steeds in de planning ja, maar ik heb er niet echt haast bij. Is iets voor tegen de zomer

Ja, dan ga ik in bikini bitloos op pad 
Straks komt Gidar terug, ben benieuwd of hij wat heeft opgestoken van z'n bootcamp. Morgen t/m zondag zijn we op weekend, komt even niet lekker uit maar goed
Dat was nog ons cadeau voor mijn ouders hun huwelijk, een weekendje met het hele gezin weg. Volgens mij is het al 7 jaar geleden dat dat nog gebeurd is, gunnen we ze dan maar 

Straks komt Gidar terug, ben benieuwd of hij wat heeft opgestoken van z'n bootcamp. Morgen t/m zondag zijn we op weekend, komt even niet lekker uit maar goed

hahaha....hebben we dat nu zwart op wit dat er deze zomer een topic komt van jou in bikini en bitloos op Hay? Ik zal dan even met Reinou overleggen of we geen FW-entree kunnen vragen dan voor al die mannen die ineens interesse hebben in Fjorden 
Ga je er straks zelf ook meteen mee aan de slag dan nog voor je weekend?

Ga je er straks zelf ook meteen mee aan de slag dan nog voor je weekend?

Blegh, net terug van een half uur tevergeefs wachten aan stal. Instructrice had contact gehad met Louis dat ze zaterdag zou komen ipv vandaag, maar niemand had er aan gedacht mij in te lichten

Ik herleefde trouwens weer lang vervlogen tijden, het is daar zo eng in het donker haha. Toen ik een vieze, dikke rat zag weg spurten in het zadelhok had ik het helemaal niet meer! Toen ben ik bij Brijol in de stal gevlucht, die heeft me gelukkig beschermd tegen enge beesten

Hoe het nu precies verder moet weet ik niet, volgende week woe-vrij heb ik beurs met werk tot half 6, dus waarschijnlijk ben ik nooit voor half 8 thuis. Als ik dan nog moet eten en naar Hay heb ik niet zoveel zin/fut meer om nog een les te rijden denk ik. Naja we zien wel, desnoods doe ik op de show een verkleedact zodat ons ondermaatse rijkunsten niet zo opvallen

Ben je ook afgezet, bij Emiel voest kost nl hetzelfde hoofdstel mar 65 euro http://www.emielvoest.nl/hst/e08m02v/em ... CF0058F852Nathalie schreef:vragen ze dus normaliter 90 (ja u leest het goed)euro extra als je het complete hoofdstel wilt. Voor die 90 euro krijg je dan dus de neckstrap (dus de leren riem achter de oren langs) en de 'speciale' teugels en wat daar speciaal aan is, is dat er een laagje foam aan de achterkant zit (wat ik persoonlijk niet eens prettig vind) Dat is toch bizar???
Heb dus nog geen foto's op Cos, maar het geeft een idee.
ach Jilly, het is toch voor de 'common good' van FW..je denkt meteen weer aan persoonlijk gewin...FOEI!
Viv, dat is niet hetzelfde hoofdstel...die van Voest en bijv. de ruitersportshop zijn een afgeleide van de meroth. Alleen de meroth heeft de bladveer in de neusriem voor de directe release.
Viv, dat is niet hetzelfde hoofdstel...die van Voest en bijv. de ruitersportshop zijn een afgeleide van de meroth. Alleen de meroth heeft de bladveer in de neusriem voor de directe release.
Jilly schreef:afhankelijk van hoeveel van de opbrengst voor mij is zal ik er eens over nadenken haha
Hoe het nu precies verder moet weet ik niet, volgende week woe-vrij heb ik beurs met werk tot half 6, dus waarschijnlijk ben ik nooit voor half 8 thuis. Als ik dan nog moet eten en naar Hay heb ik niet zoveel zin/fut meer om nog een les te rijden denk ik. Naja we zien wel, desnoods doe ik op de show een verkleedact zodat ons ondermaatse rijkunsten niet zo opvallen
Jilly redt FW! Natuurlijk geef je de opbrengst dan aan een goed doel

En over je verkleed partijtje... Dat wordt of een clownspak of gewoon heel veel jurk die heel veel over paard valt dan?? Of moeten we meer acrobatisch gaan denken?

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ik vind mezelf een prima doel om geld aan te schenken 
Dan zou het idd een hele grote jurk worden ofzo, acrobatie is icm dit paard niet aan mij besteed haha
Ga verder inpakken, over 3 kwartier moet ik bij m'n vriend op de stoep staan (en ik heb al te horen gekregen dat hij wil dat ik nu eens op tijd kom
) en de kofferbak is nog helemaal leeg, komt niet goed!

Dan zou het idd een hele grote jurk worden ofzo, acrobatie is icm dit paard niet aan mij besteed haha
Ga verder inpakken, over 3 kwartier moet ik bij m'n vriend op de stoep staan (en ik heb al te horen gekregen dat hij wil dat ik nu eens op tijd kom

Veel plezier van het weekend Jilly!
En die acrobatie is misschien niet wat jij wilt... maar misschien heeft meneer wel hele andere plannen
Nee hoor, komt vast goed
En die acrobatie is misschien niet wat jij wilt... maar misschien heeft meneer wel hele andere plannen

Nee hoor, komt vast goed

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

precies, dus je moet je maar aanpassen aan het paard Jilly!Ilona schreef:Veel plezier van het weekend Jilly!
Nee hoor, komt vast goed

Is andersom, de meroth is afgeleid van die van Emiel want die van Emiel bestaat al jaartje of 20Nathalie schreef: Viv, dat is niet hetzelfde hoofdstel...die van Voest en bijv. de ruitersportshop zijn een afgeleide van de meroth. Alleen de meroth heeft de bladveer in de neusriem voor de directe release.

Die heeft bitloos rijden ongeveer uitgevonden. Mijn kingekruiste is inmiddels al zo'n 15 jaar oud

En nog in nieuwstaat zo ongeveer ondanks dattie enorm gebruikt is.
Soms is dat met hoofdstellen het bos door de bomen niet meer zien
ik ben er ook nog geen gevonden die echt goed werkt.
Jilly, ja idd, als het weer eens goed is en we een foto apparaat hebben maak ik een topic, Hilly is echt zo enorm vooruit gegaan!
Enne, bitloos rijden in bikini is best nog fijn hoor, zeker als je de zee in gaat
Als je verkleed gaat: dat wil ik zien!
En een fijn weekend toegewenst!
Nathalie, ik ben benieuwd hoe het zal gaan met dat hoofdsteld! ik moet zeggen, mijn biothane hoofdstel dat zowel bitloos als met bit kan was ook 100euro, maar toen ik het kocht was het wel een goede investering.

Jilly, ja idd, als het weer eens goed is en we een foto apparaat hebben maak ik een topic, Hilly is echt zo enorm vooruit gegaan!
Enne, bitloos rijden in bikini is best nog fijn hoor, zeker als je de zee in gaat

Als je verkleed gaat: dat wil ik zien!
En een fijn weekend toegewenst!
Nathalie, ik ben benieuwd hoe het zal gaan met dat hoofdsteld! ik moet zeggen, mijn biothane hoofdstel dat zowel bitloos als met bit kan was ook 100euro, maar toen ik het kocht was het wel een goede investering.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
mijn pijn in mijn hart,tranen over mijn wang heb ik een besluit moeten nemen over Cairo.
financieel is alles zo duur geworden dat het voor mij haast niet haalbaar meer is om mijn fjordenvriendje te houden.
ik wil niet dat hij daar de dupe van gaat worden,dus ik moet helaas met pijn in mijn hart opzoek gaan naar een nieuw fantstisch baasje voor mijn vriendje
financieel is alles zo duur geworden dat het voor mij haast niet haalbaar meer is om mijn fjordenvriendje te houden.
ik wil niet dat hij daar de dupe van gaat worden,dus ik moet helaas met pijn in mijn hart opzoek gaan naar een nieuw fantstisch baasje voor mijn vriendje
Cairo mijn superman voor altijd!!!

Jeetje wat ontzettend verdrietig joh! 

Capone (KWPN), Beer en Grijze