Sonja staat nog steeds alleen in haar paddockje (en dat zal voorlopig nog wel zo blijven ook). elke dag haal ik haar er even
uit om te grazen, dan zet ik ze vast en kan ze grazen terwijl ik Guus rijd en aan het uitmesten ben. echt vrolijker word ze er niet
van en het lijkt nu net een bommetje. normaal kijkt ze nergens van op of om maar toen ik van de week Guus een tik op zijn billen gaf
omdat hij in de weg stond werd Sonja helemaal gek, sprong een meter in de lucht enzo. totaal niet hoe ik ze ken. verder staat ze
gewoon op 4 benen te grazen etc, kan goed weer omhoog na het rollen en ik zie ze niet vaak meer op 3 benen staan. dus dat lijkt
positief maar over een maandje of 2 weer scannen en kijken hoe het er dan bij staat.
wel kom ik gisteren terug van vakantie en ik denk dat Sonja in die 9 dagen wel 50kg zwaarder is geworden..

beperken in voer echter krijgt ze nu een handje brok voor de vitamientjes en verder alleen vrij grof hooi (wel onbeperkt) maar ik ben bang datals ik het hooi ga beperken ze zand gaat eten of juist weer gaat ijsberen van de verveling.. pff het is wat hoor..