Die manen staan Hildar echt gaaf Aria!
Heerlijk genieten Ilona! En helemaal fijn dat de na-pijn meeviel.
Wendy geniet ook van het goede leven hihi.
Alvast succes Nathalie! Ik leste eerst in halve uurtjes, maar mijn huidige instructrice doet niet aan halve uren (ze rijd ook een 20 km enkel reis, dus begrijpelijk) en zo'n uur is hard werken. Gewoon durven zeggen dat het even teveel wordt hoor, wij stappen toch een keer of 3 tussendoor even lange teugel en ademhalen (zowel voor Hay als voor mij

). Maar Hay is nog steeds stikkapot na zo'n les. Het zweet druipt dan van z'n oren, donkere zweetringen om z'n ogen enz. Arm beest hihi...
En dan is het vooral wassen geblazen! Als ik zelf rijd, kom ik wel een maand of langer toe met 1 dekje, maar eens we weer gaan lessen is het iedere week een nieuw.
Gisteren met Hay niet veel gedaan. Die geniet echt nu hij in z'n nakie in de zon kan staan hihi.
Wel naar m'n instructrice geweest, maar door een kl*te omleiding alsnog het rijden met Gidar gemist pff! Hij doet wel echt heel erg z'n best, maar hij is zoooo groen. Ze kon gewoon niet verstaan dat hij met zo'n niveau al een zadelproef heeft afgelegd. (weten jullie ineens het niveau hier)
Hij staat er echt heerlijk in een mega buitenstal met halve deur in een dik pak stro. Volgens mij wil hij donderdag niet mee terug naar huis denk ik.
Donderdag brengt ze hem weer terug en heb ik meteen een les.
Verder nog wel op haar appaloosa hengst gereden, erg gaaf beest! Zij had een hoop opmerkingen en vond 'm niet klaar na een bevallings- en winterstop (dat bevallen van haar dus he) voor terug uit te brengen in het L2, maar voor mij was het zo gaaf om een goed afgericht paard onder me te voelen. Snel content zeker?