Anka is ook wat stug op rechts maar heb zonet bij -1 heerlijk priveles gehad

. En mijn instructrice heeft me weer handvatten gegeven om het op rechts vast houden op te lossen. Dinsdag in de groepsles ging dat niet zo, ik weet wel dat ik niet vast moet houden, maar ik moet ook aanwijzingen hebben wat ik dan wel moet doen. Dat kan ik zelf nog niet helemaal goed bedenken dan.
De aanwijzingen kreeg ik vandaag en dan wordt ze heel soepel en gaat alles in enen heel lekker

. Aangalopperen en nette overgangen. Het staat en valt toch wel met het netjes aan 2 teugels hebben van je paard. Ik weer blij. En nu ik weereer rijd is dat hele hete er ook weer even af.
En Anka is veel te dik. En ondanks rijden valt ze niet echt af. Snap nu hoe dat kan. Vanmorgen ging Nisko en Bonnie heel snel de wei in en lieten de kuil op de voerplaats voor wat het was. Maar wie bleef doodleuk staan kanen, juist ja, Anka

. Ik wil kijken of ik haar 's avonds op stal hooi kan voeren, haar mest is ook niet mooi. Kuil is wel paardenkuil, maar goed, toch te rijk denk ik.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!