Hihi Fugo is een beetje aan het puberen dus...maar voor het vrouwtje heeft ie blijkbaar nog genoeg respect

houden zo!
Wat is Falko leuk! Hij ziet er goed uit zeg!!
Hier zat Fin weer even in een flinke dip met haar kriebels

Na de 2x sebacil knapte het op, maar 2 weken geleden kreeg ze ineens bulten op d'r hals (dacht eiwitbulten) en vorig weekend begon ze weer met schuren. Donderdag had ze zelfs twee plekjes op d'r voorhoofd open... Dus besloten om de DA langs te laten komen, want ik wilde niet zomaar overal mee gaan smeren en wassen. Wilde liever even dat ze er naar keek.
Vanochtend is ze dus langs geweest. Fin heeft goed laten zien dat ze jeuk had, arme ziel

De DA denkt dat er toch nog beestjes zitten waar ze zo'n jeuk van heeft, dus moet haar weer 2x met sebacil behandelen. Kan nu alleen even niet omdat het zulk nat en koud weer is. Regent het er gelijk weer af... De bulten zijn geen eiwitbulten, maar een soort allergische reactie op de beestjes. Mogelijk ook licht geïnfecteerd. Dus die moet ik behandelen met betadineshampoo. Dat gelijk maar gedaan en ook de open plekjes even bij langs geweest. Verder gaf ze het advies om toch voor de zekerheid een behandeling met imaverol te doen. Kan zijn dat er toch een schimmel bij zit omdat het al zo onrustig is nu. Niet dat ze daar jeuk van krijgt, maar het kan wel (deels) de kale plekken verklaren...
Kortom, ik ben er mooi klaar mee. Maar doe het graag om haar van de jeuk af te helpen
Verder was de DA erg enthousiast over Fin trouwens