Trainingsroute verkend. Is 5.5 km, dus niet superlang en doen er ongeveer halfuurtje over, dus plan is om hem telkens 2 keer te doen. Beetje stom, maar veel meer mogelijkheden zijn er op dit moment niet om echt goed te kunnen mennen.
Op die manier krijgt Dagmar de kans om goed conditie op te bouwen (want ze puft al wel wat, alhoewel we al wel veel stukken in draf hebben kunnen doen) en dan kunnen we ons daarna weer naar het bos wenden, wat toch een pak zwaarder is voor haar.
Dus het plan van aanpak staat klaar

Verder wordt het me moeilijker en moeilijker gemaakt qua wie moet vertrekken en wie ik wil houden...
Nuts is volgens mij echt wel uls en Ronald is heel erg positief over hem, maakt ook prima vorderingen in omgang dusja. Hij staat wel te koop, maar prijs is niet bepaald en eigenlijk willen we wachten tot na de keuring om te beslissen.
Ninja, tot gisteren zei ik, ze moet weg, kan niet blijven, maar nu toch weer twijfel. Ze begin een beetje als Charm te doen, namelijk grijs snoetje, grijs brilletje en waar ze in het begin nogal smal was, is ze echt mooi aan het verzwaren en gewoon goede fjord aan het worden. Zucht.... Zo'n toverballenlotto is toch ook niet alles. Waarom ze niet gewoon met kleurlabel op geboren worden ipv altijd maar bruin en achteraf te veranderen, ikke niet snap hoor

Deze week komt eigenaar Benten is kijken en zijn mening geven. Punt is, als we Nuts houden dan is het interessanter om Lotje te verkopen ipv Ninja met oog op mocht hij eventueel goedgekeurd worden.
Langs andere kant, Lotje is supermooie fjord, groeit mooi uit, lief karakter en is volgend jaar 3, dus kan gewerkt worden. Plus afstamming Tonar, die ook niet superdik gezaaid liggen.
Pfffff Al sla je me dood

Heb in alle geval al bepaald dat ik ooit een veulen van Irma wil voor mezelf, ik ben dol op haar karakter en dat geeft ze ook echt door aan haar veulens, die zijn zo ongelooflijk familiegericht en braaf.
Bon, sebiet voeren en nog wat verder piekeren.