16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
kan je al wat verklappen? hhhhhh.... hector! haahah offff hannibal... oei iets met een H?
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Hopjesvla 
houdoe
Hillfinger
Nee geen goede opties

houdoe
Hillfinger
Nee geen goede opties

Ik heb idd al 2 lijstjes klaarliggen maar verklap lekker nog niet welke namer er op staan. Nog een kleine 2 maandjes geduld dames. Jullie zijn vrijwel de eersten die het horen als de kleine er is.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik vind de H een lastige letter. Ursula krijgt weer een veulen dit jaar, van Orsta. De manege kinderen mogen altijd namen opschrijven die ze mooi vinden. Je wil niet weten wat ze soms opschrijven, de meest gekke namen komen voorbij.
We hebben de smaak te pakken van het buitenrijden. Vandaag zijn we samen met Tjico naar buiten geweest. Eerst een rondje Wijk, daarna hebben we heuveltjes genomen in het bos. Best leuk om dat weer eens te doen.
In het bos kwam er een hondje hard blaffend achter ons aan. Odette stak een been uit
. Gelukkig raakte ze 'm niet.
We hebben de smaak te pakken van het buitenrijden. Vandaag zijn we samen met Tjico naar buiten geweest. Eerst een rondje Wijk, daarna hebben we heuveltjes genomen in het bos. Best leuk om dat weer eens te doen.
In het bos kwam er een hondje hard blaffend achter ons aan. Odette stak een been uit

Odette&Fenna
2 maandjes geduld moet lukken Anita!
De H is idd een lastige letter, maar moet zeggen bij elke letter komen er weer namen voorbij waarvan ik denk....wie heeft die naam verzonnen. Ekdal vond ik eerst ook een gekke naam, maar het betekent wel iets en het is toch erg origineel!
De H is idd een lastige letter, maar moet zeggen bij elke letter komen er weer namen voorbij waarvan ik denk....wie heeft die naam verzonnen. Ekdal vond ik eerst ook een gekke naam, maar het betekent wel iets en het is toch erg origineel!
Meline op ruim 9 maanden dracht.

Haar lieve hoofdje.

Haar lieve hoofdje.

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat ziet ze er mooi drachtig uit Anita! Volgens mij is Meline een van de eerste hier op FW
Sjolvir is haar in ieder geval nog voor. Die is in maart al aan de beurt, Meline op 11 april.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja dat is waar! Ik vind een maart paard altijd zo vroeg, maarja je hebt het niet altijd voor het zeggen he 
Waar hoop je op(ok op een gezond veulen dat begrijp ik
)maar nog voorkeur voor hengst of merrie?

Waar hoop je op(ok op een gezond veulen dat begrijp ik

Haha, wat denk je Roos. Ik roep al jaren op FW dat ik nu toch wel graag een keer een merrie wil hebben van Meline maar ze heeft tot nu toe mijn smeekbeden niet verhoord. Wie weet lukt het deze keer wel en zo niet, dan ben ik er ook blij mee hoor al zal er dan wel even een baalmomentje zijn.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nu je het zegt...klinkt ook zo logisch! Wil je de merrie dan ook gaan gebruiken als fokmerrie?(neem ik aan van wel
)

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Spannend, ik duim voor je mee!
Welke hengsten hebben nog meer jouw voorkeur? Ik vind Balony een mooie hengst, evenals Timor en Anton (logisch he vooral de nakomelingen zijn zo knap !)en Rudsmo.
Welke hengsten hebben nog meer jouw voorkeur? Ik vind Balony een mooie hengst, evenals Timor en Anton (logisch he vooral de nakomelingen zijn zo knap !)en Rudsmo.
Wat ziet Meline er mooi drachtig uit ze heeft zeker een lief koppie echt schattig ben erg benieuwd naar haar veulen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
jeetje wat een buik Anita
Hopen op een merrieveulen.

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
@ Anita, draagt ze ook anders dan met de heren, of is de buik hetzelfde als andere keren??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Meline is mooi drachtig! Het zou wel leuk zijn als ze deze keer een merrieveulen krijgt. Heeft ze al eens een merrieveulen gehad?
Odette genoot vandaag van de zon:

Odette genoot vandaag van de zon:

Odette&Fenna
Anita wil graag een merrieveulen, die moet de toekomstige fokmerrie worden toch Anita?!
- nancy imka
Mijn nicht is op vakantie dus ik moet zelf de paardjes voeren smorgens. Dat is voor mij wel even wennen hoor weer op tijd op! En bah wat duren de dagen dan lang zeg als je verder niks te doen hebt!
Maar vanmorgen was zo raar, Imka stond helemaal te trillen van de kou. Nou had ik gister wel gereden maar toen ik weg ging was ze redelijk droog. Ze had ook lekker liggen rollen en er was verder niks aan de hand. Dus of het nou toch gekomen is omdat ze dus nat geweest was gister. Of dat het komt dat de haren natuurlijk raar opgedroogd waren en ze ze niet uit kon zetten in ieder geval had ze het best fris! Ik heb haar lekker kuil in de zon gegeven toen was het trillen wel snel weer weg... Maar vond het toch vreemd!
Maar vanmorgen was zo raar, Imka stond helemaal te trillen van de kou. Nou had ik gister wel gereden maar toen ik weg ging was ze redelijk droog. Ze had ook lekker liggen rollen en er was verder niks aan de hand. Dus of het nou toch gekomen is omdat ze dus nat geweest was gister. Of dat het komt dat de haren natuurlijk raar opgedroogd waren en ze ze niet uit kon zetten in ieder geval had ze het best fris! Ik heb haar lekker kuil in de zon gegeven toen was het trillen wel snel weer weg... Maar vond het toch vreemd!
Dat is apart, Nancy. Het had ook wel hard gevroren vannacht. Gelukkig ging het snel weer over.
Odette&Fenna