Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Re: Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Wat goed zeg, de C'tjes doen het maar weer! Ben benieuwd of Peer ook zo'n mooi resultaat heeft.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik zal niks verklappen................Jilly schreef:Wat goed zeg, de C'tjes doen het maar weer! Ben benieuwd of Peer ook zo'n mooi resultaat heeft.

Die
zegt al genoeg hihi
Cadiz geslaagd voor z'n B fjordsport, leuk!

Cadiz geslaagd voor z'n B fjordsport, leuk!
Jaaahhh mn brave puppiekind. liep helemaal niet zo lekker als thuis maar dat boeit niet, hij was retebraaf!!
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Super Viv, gefeliciteerd 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
- Senna&Cajra
Wat doen de C'tjes het weer goed
.

DreamingOne : ik neem aan dat Co, Columbus is ???? wat super jammer dat jullie niet met het kampioenschap mee deden, of heb ik het nu verkeerd ??
Iedereen gefeliciteerd!!!
Peertje heeft een 1e premie met 37 punten behaald!
We zijn super duper übertrots op onze allerliefste Fjord!
hij is overigens op 1.50m gemeten vandaag.
Later meer, we zijn nu net thuis (even een Perenfeestje op stal) en krijgen NU visite...
Peertje heeft een 1e premie met 37 punten behaald!
We zijn super duper übertrots op onze allerliefste Fjord!

hij is overigens op 1.50m gemeten vandaag.
Later meer, we zijn nu net thuis (even een Perenfeestje op stal) en krijgen NU visite...

Laatst gewijzigd door Peertje op za 21 aug 2010, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

-
Ja dat klopt! Co was helemaal op van stress, zenuwen en was mega opgefokt dus wilde het hem niet aandoen om nog langer te moeten blijven.zarah schreef:DreamingOne : ik neem aan dat Co, Columbus is ???? wat super jammer dat jullie niet met het kampioenschap mee deden, of heb ik het nu verkeerd ??
Anders had ik misschien nog wel even gebleven maar was niet meer te doen voor hem en ook niet voor mij haha, hij is lomp sterk.
Uit het oog, maar niet uit het hart!
Hoi allemaal , ben er weinig maar mijn man in opgenomen in het ziekenhuis.
Zodra hij thuis is kom ik alles vertellen
Zodra hij thuis is kom ik alles vertellen
Sterkte Dees
Feli Viv met je B fjordsport en de rest met de behaalde resultaten op de keuring
Cyra nog even in het tuig gehesen. Jemig wat wil die merrie graag voor je werken. De dingen die mis gaan is puur omdat ze me niet altijd snapt (zal beslist mijn onervarenheid zijn met het mennen). Ook het stil staan gaat steeds beter. Stukje de weg op na afloop, kwamen onderweg nog een arabier tegen. Geloof dat mijn fjord heter was dan die arabier, maar ze stond wel beter in de hand
Feli Viv met je B fjordsport en de rest met de behaalde resultaten op de keuring
Cyra nog even in het tuig gehesen. Jemig wat wil die merrie graag voor je werken. De dingen die mis gaan is puur omdat ze me niet altijd snapt (zal beslist mijn onervarenheid zijn met het mennen). Ook het stil staan gaat steeds beter. Stukje de weg op na afloop, kwamen onderweg nog een arabier tegen. Geloof dat mijn fjord heter was dan die arabier, maar ze stond wel beter in de hand

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Sterkte met je man Dees.
C'tjes gefeliciteerd! Mooie punten en ééntje netjes geslaagd!
Wanneer mag Cyra weer voor de kar Anna? Neem aan dat jij er nu achter gelopen hebt?? Of staat ze al volledig voor de kar?
C'tjes gefeliciteerd! Mooie punten en ééntje netjes geslaagd!
Wanneer mag Cyra weer voor de kar Anna? Neem aan dat jij er nu achter gelopen hebt?? Of staat ze al volledig voor de kar?
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Celinde staat vanaf eergisteren lekker met vakantie. Ze mag 3 weken bijkomen tussen de veulens hihi.
Viv gefeliciteerd met Cadiz hij was echt super braaf! Peer ook gefeliciteerd!
Viv gefeliciteerd met Cadiz hij was echt super braaf! Peer ook gefeliciteerd!
Ctje 

Leuke foto ML.
Drie FW C'tjes toppers!!
Drie FW C'tjes toppers!!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Haha, die Peer, wat ziet hij er elegant uit zo. Vond hem op de keuring toch mooier, hihi.mls schreef:Thanks!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Cadiz deed het echt súperbraaf
...vanuit je verhalen had ik m iets boeveriger verwacht, maar hij was juist uberrelaxt aan het rondtuffen
En wat loopt hij toch heerlijk he, twee hoeven in zijn neus en hij doet het wel ondanks het supernerveuze baasje boven op hem hahaha
Peer ook kéurig resultaat!
En Columbus was inderdaad druk. Voelde misschien ook jullie spanning en alles er omheen. Volgende keer even ander bitje met ketting, hoef je minder kracht te zetten als hij sterk wordt. (We zagen het bommetje steeds groter worden, toen je paar keer boos werd op 'm.) Maar altijd wel mooie ervaringsmomenten, keuringen etc...veel wachten, veel te zien, veel drukte...

Peer ook kéurig resultaat!
En Columbus was inderdaad druk. Voelde misschien ook jullie spanning en alles er omheen. Volgende keer even ander bitje met ketting, hoef je minder kracht te zetten als hij sterk wordt. (We zagen het bommetje steeds groter worden, toen je paar keer boos werd op 'm.) Maar altijd wel mooie ervaringsmomenten, keuringen etc...veel wachten, veel te zien, veel drukte...
Geluk is de vrucht van intens werk
-
@ Bella, ja klopt! Op een gegeven moment na het losbreken kon ik hem gelukkig weer wat kalmeren en daarna was hij wel weer wat afgekoeld.
Hij begon erg rustig en ineens sloeg hij 180 graden om daardoor en ook van schrik werd ik eerst ook idd boos op hem want hij heeft sinds ik hem heb nog nooit gesteigerd.
Zeker veel spanning bij hem, en toen het misging ook bij mij wat ook verkeerd was.
En vooral omdat de merrie van mijn nichtje ineens weg was, dat was het breekpunt voor hem denk.
Ketting is idd een goed idee, maar nooit aan gedacht omdat hij normaal op een bit altijd te houden is.
Hij begon erg rustig en ineens sloeg hij 180 graden om daardoor en ook van schrik werd ik eerst ook idd boos op hem want hij heeft sinds ik hem heb nog nooit gesteigerd.
Zeker veel spanning bij hem, en toen het misging ook bij mij wat ook verkeerd was.
En vooral omdat de merrie van mijn nichtje ineens weg was, dat was het breekpunt voor hem denk.
Ketting is idd een goed idee, maar nooit aan gedacht omdat hij normaal op een bit altijd te houden is.
Uit het oog, maar niet uit het hart!
Wie is nu wie op de foto?
Marie_louise, DreamingOne (sorry hoe heet je ook weer?
) en Lisette?
Leuke foto!
Pff, ik moet onderhand toch eens op zoek naar een singel denk ik. Heb een oude BF singel (bij m'n zadel gekocht, 4,5 jaar geleden) ik vind het een súper fijne singel, maar toen ik laatst bij de BF dealer was vertelde ze me dat ze die singels niet meer maakten omdat ze aan de naden snel lossen en de nieuwe singels vond ze zelf niet echt een aanrader. Nu begint het leer bij mij aan de kantjes dus ook te scheuren. Zij raadde de FRA singels aan, maar ik heb eigenlijk liever leer dan neopreen of stof. Kunnen jullie me een merk/model aanraden?
Ohja en daarbovenop dacht m'n lesgeefster dus ook dat Hay m'n bit niet fijn vindt (HH golden brass, dubbel gebr. bustrens) omdat hij kwijlt, maar niet schuimt. Heb al verschillende bitten gehad: KK aurigan (te dik), BR watertrens gaf wondjes, happy mouth was het ook niet helemaal en nu deze dus blijkbaar ook niet. Ik begin zo stil aan te denken dat Hay het gewoon niet prettig vindt van een bit in te hebben, maar als ik lees over bitloze hoofdstellen spreek geen een me echt aan qua werking. Jullie nog een idee welk bit ik kan proberen?

Leuke foto!
Pff, ik moet onderhand toch eens op zoek naar een singel denk ik. Heb een oude BF singel (bij m'n zadel gekocht, 4,5 jaar geleden) ik vind het een súper fijne singel, maar toen ik laatst bij de BF dealer was vertelde ze me dat ze die singels niet meer maakten omdat ze aan de naden snel lossen en de nieuwe singels vond ze zelf niet echt een aanrader. Nu begint het leer bij mij aan de kantjes dus ook te scheuren. Zij raadde de FRA singels aan, maar ik heb eigenlijk liever leer dan neopreen of stof. Kunnen jullie me een merk/model aanraden?
Ohja en daarbovenop dacht m'n lesgeefster dus ook dat Hay m'n bit niet fijn vindt (HH golden brass, dubbel gebr. bustrens) omdat hij kwijlt, maar niet schuimt. Heb al verschillende bitten gehad: KK aurigan (te dik), BR watertrens gaf wondjes, happy mouth was het ook niet helemaal en nu deze dus blijkbaar ook niet. Ik begin zo stil aan te denken dat Hay het gewoon niet prettig vindt van een bit in te hebben, maar als ik lees over bitloze hoofdstellen spreek geen een me echt aan qua werking. Jullie nog een idee welk bit ik kan proberen?
De eerste 2 net andersom Jilly.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco