Ik heb op poownie gezeten, ik heb op poownie gezeten..!!!
Oké, dit heb ik al een paar keer gedaan, maar nu iets langer (en met hulp) dan de vorige keertjes.
We hadden Castor eerst weer eens gelongeerd. 3/4 jaar geleden ongeveer had ik dat al 2 of 3 keer gedaan heel kort en vandaag pakte hij het zo snel weer best goed op. Na 5 á 10 minuten begon hij ook al te reageren op stap en draf stemhulpen. Hoo was soms iets moeilijker

. Maar ik ben zo trots op hem. Hij keek ook zo lekker enthousiast. Volgens mij vond hij het wel leuk.
Castor had zijn halster om met het hoofdstel eroverheen. Zadeltje maar niet gedaan ivm beginnende regen.. Longeerlijn zat aan halster.
Na 15 minuten gelongeerd te hebben er nog even opgeklommen. Daar zat ik dan. Zomaar een minuutje ofzo, maar toch op poownie gezeten
Castor deed een stap (uit zichzelf) en had toen gelijk zoiets van hey er zit iets op mijn rug (al bijna een minuut vent). Gelijk met zijn hoofd richting knie. Eeeh niet bijten aub. Daarna was het weer over. Toen ben ik er maar weer afgesprongen. Daar zat ik namelijk zonder zadel en zonder cap! Wat ik dus niet van plan was te gaan doen hahaha. Lekker dier is het, echt waar!
Ik zie nou wel weer het nut van lange manen (die Castor niet meer heeft). Ik had nu niets om me aan vast te houden... Hopelijk groeit zijn hengstenpluk snel
Terug richting huis zag ik een meisje rijden op een fjord.. dan komen gelijk de droombeelden weer opzetten.. ooit kan ik ook op pad met mijn eigenste poownie..