16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
die pebbles heeft wel karakter hahah
moby wat een mooi zomers plaatje!
haha danc moest dus onverwachts flink aan de bak.
pareltje idd boek uit de kast trekken, stof eraf blazen en weer eens wat oefeningetjes uitzoeken.
veel plezier!
moby wat een mooi zomers plaatje!
haha danc moest dus onverwachts flink aan de bak.
pareltje idd boek uit de kast trekken, stof eraf blazen en weer eens wat oefeningetjes uitzoeken.
veel plezier!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Vanmiddag weer een korter ritje met Li gereden. Vooral korte galopjes meegepakt en overgangen binnen de draf en actief terugrijden, alles om het kontje er mooi onder te houden! 1 keertje mocht ze even een kort stuk wat flink versnellen, maar rengalop moet ze nog even mee wachten, maar we missen het wel!
Cowgirlwillie, ja, goed idee! En we doen natuurlijk ook leuke ideeen op tijdens de les!
Mensen nog leuke plannen dit weekend?
Cowgirlwillie, ja, goed idee! En we doen natuurlijk ook leuke ideeen op tijdens de les!
Mensen nog leuke plannen dit weekend?
Heerlijk he, zo'n buitenrit.
Vandaag heb ik met Odette ook buiten gereden. Dat gaat een stuk beter dan in de bak. Ze vindt het heerlijk om hard te draven. Helaas is de berm te nat voor een galopje, dus daar wachten we nog maar een poosje mee.
Vandaag heb ik met Odette ook buiten gereden. Dat gaat een stuk beter dan in de bak. Ze vindt het heerlijk om hard te draven. Helaas is de berm te nat voor een galopje, dus daar wachten we nog maar een poosje mee.
Odette&Fenna
Ootje, lekker dat jullie ook buiten hebben gereden. Ja, die bermen zijn hier ook modder en glad, en nu na het regenen nog meer. Wel balen, is de grond niet bevroren, is ie modderglad! Nou ja, voorjaar komt eraan, ik zie de sneeuklokjes alweer in de tuin staan 

Nisko heeft vanmorgen een buitenritje gedaan van een half uur. Meest stap en klein stukje draf. Ze was nogal eeeeeh attent
. Maar vrachtwagens en trekkers is ze nog steeds goed mak voor ook al wordt ze niet veel gereden. Ze haart ook nog steeds. En wel zo erg dat ik elke dag borstel nu.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Annemarie, lekker even naar buiten geweest dus, met een erg wakkere Nisko!
Ja, dat verharen he, Li heeft er ook erg veel last van trouwens, staat heel erg vaak te jeuken. Maar wil haar niet teveel borstelen, stel dat het weer kouder wordt, ze staan 12 uur per dag buiten, dus dan heeft ze haar vachtje nog wel nodig.
Ja, dat verharen he, Li heeft er ook erg veel last van trouwens, staat heel erg vaak te jeuken. Maar wil haar niet teveel borstelen, stel dat het weer kouder wordt, ze staan 12 uur per dag buiten, dus dan heeft ze haar vachtje nog wel nodig.
Danc verhaart gewoon door niet extreem nog.
Gisteren laten rennen, zaterdag niks gedaan, wat een rotweer! en zometeen ga ik nog ff wat met hem doen. ben zo moe, kids waren erg druk.....
Gisteren laten rennen, zaterdag niks gedaan, wat een rotweer! en zometeen ga ik nog ff wat met hem doen. ben zo moe, kids waren erg druk.....
moet even iets heerlijks melden hoor! Gisteren weer ene ritje met Li gemaakt van 2 uur. En voor het eerst sinds bijna een half jaar, mocht ze weer rengaloppen van me. Ik hoefde het geen 2e keer te vragen, oh wat hebben we dat gemist, heerlijk! Haar been ging supergoed, ook erna, dus we gaan de goede kant op!! Ben zo blij 

Wat fijn!
Moby foto is gaaf zeg.....lieve moobs!
Moby foto is gaaf zeg.....lieve moobs!
super toch?Pareltje2 schreef:moet even iets heerlijks melden hoor! Gisteren weer ene ritje met Li gemaakt van 2 uur. En voor het eerst sinds bijna een half jaar, mocht ze weer rengaloppen van me. Ik hoefde het geen 2e keer te vragen, oh wat hebben we dat gemist, heerlijk! Haar been ging supergoed, ook erna, dus we gaan de goede kant op!! Ben zo blij
Marloes, de fjord van mijn werk heeft wel pech de laatste tijd. Eeerst heel erg ziek geweest, toen mok, nu weer een hoefzweer......
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Dat is niet best Ivonne!
Heerlijk zeg, zo'n lange buitenrit. Daar zullen jullie wel van genoten hebben. Het is ook wel mooi weer ineens.
Arme Marloes, hopelijk loopt ze snel weer goed.
Maandagavond heb ik met Odet gewandeld in het donker. Af en toe dacht ze dat ze een stuiterbal was, maar verder ging het prima. Ze is een beetje te dik,
dus ze moet maar wat meer bewegen. In de paddock blijft ze alleen stil staan, dus vandaag mocht ze bij Diza in de buitenbak. Dat scheelt wel zeg, bij zo'n jonge pony. Die houdt wel van een beetje gek doen, dus dan komt Odet wel in beweging.
Arme Marloes, hopelijk loopt ze snel weer goed.
Maandagavond heb ik met Odet gewandeld in het donker. Af en toe dacht ze dat ze een stuiterbal was, maar verder ging het prima. Ze is een beetje te dik,

Odette&Fenna
Ekdal wil ook altijd spelen met Danc, maar Danc wil dat niet meer, die doet lieve niks 
Danc is voor het eerst sinds winters weer eens slank. BIjna te......

Danc is voor het eerst sinds winters weer eens slank. BIjna te......
Meline stond zo even al heerlijk uit te buiken na het hooi eten waar ze om een uur of 7 aan waren begonnen. Je kunt merken dat ze nu minder voer kan verstouwen met die dikke buik. Ook haar biks en grasbrok gaat niet meer in 1x op.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
jaaaa ik heb weer gereden! na een jaar! op mijn toppertje! heeerlijk! zo'n ouwetje die je blind kan vertrouwen.
hier een uitgebreid verslag. http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =2&t=42394
hier een uitgebreid verslag. http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =2&t=42394
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Wat heerlijk zeg!
Danc wordt morgen gereden....
Wat een luxe!
Danc wordt morgen gereden....

Wat heerlijk zeg! Dat was wel genieten zeker.cowgirlwillie schreef:jaaaa ik heb weer gereden! na een jaar! op mijn toppertje! heeerlijk! zo'n ouwetje die je blind kan vertrouwen.
Meline schiet al aardig op he. Altijd leuk als de veulen-tijd weer aanbreekt.
Ik heb vandaag weer een buitenritje gemaakt met Odet. Het was wel koud, dus we zijn maar niet te ver gegaan.
Odette&Fenna
wou dat Marga drachtig was...heb zin aan een leuk veulentje
Baranna 13-5-2006
Daar kun je zelf iets aan doen Ivonne voor zover je mogelijkheden reiken (de natuur bepaald het natuurlijk uiteindelijk of het lukt of niet). Ik gun je het plezier van een veulen.
Meline schiet idd al aardig op. Dat wordt extra genieten deze keer want zeer waarschijnlijk wordt ze niet gedekt dit jaar.
Fijn Willemijn dat je weer even op je paardje hebt gereden.
Meline schiet idd al aardig op. Dat wordt extra genieten deze keer want zeer waarschijnlijk wordt ze niet gedekt dit jaar.
Fijn Willemijn dat je weer even op je paardje hebt gereden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Je hebt vast al namen Anita voor het toekomstige veulen?