Al een tijdje geregistreerd, maar toch nog even voorstellen!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bella
Contacteer:

Re: Al een tijdje geregistreerd, maar toch nog even voorstel

Bericht door Bella » za 23 mar 2013, 10:25

Welkom hier! Ben de 'grote' zus van Janna en woonachtig in Wanneperveen. Mij kun je hier op het forum horen spreken over mijn eigen hoogdrachtige Fjordendame Flamingo, ruin Binkie van mijn schoonvader Bart of mijn 'kleine grut' de NMPRSjes Flower, Fleur en Tofino. En aangezien de twee eerstgenoemden hier niet de enige Fjorden achter het huis zijn, zullen veel verhalen van Janna en Esther overlapping hebben met mijn verhalen aangezien het op eenzelfde terrein gebeurt.
Geluk is de vrucht van intens werk
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » za 23 mar 2013, 13:47

Welkom op FW!

Ik ben Reinou, woon in Surhuisterveen en ben in het bezit van de bijna 4 jarige merrie Finnea (v. Timor). Wij waren afgelopen jaar ook in Roden maar kan me niet herinneren dat ik jullie gezien heb :o? Dat heb je als je met eigen paard heen gaat, krijg je vaak niet zoveel van de rest mee hihi..

Finnea staat op stal bij haar fokker, waar ik me ook nog met de rest van de merries bezig houdt als ik er tijd voor heb. Ze heeft 5 weidegenootjes, waarvan de oudste 23 is en de jongste bijna 1 :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Marlie78

Bericht door Marlie78 » za 30 mar 2013, 17:16

Beetje laat..

Ik ben marlijn, 34 jaar, woon samen incl kids.
Sinds september loopt Ed (Ekdal v Timor m Zoraike) in mijn gehuurde wei. Sinds februari hebben we ook een kleine bonte pluizebolshet Floortje van een half kaar oud bij hem lopen.
Plaats reactie