Haha, Jilly, mooier dan Flamingo KAN niet....

Ik heb Flamingo in het echt mogen bewonderen en ik was er helemaal weg van. Zij is echt vreselijk mooi donker en heeft wel zo'n mooie dikke voorpluk. Daarnaast is ze al helemaal 'af'. Niet aan haar te zien dat ze pas 2 jaar is....
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat ze Genista wilden verkopen, vooral omdat Annabel Flamingo in haar bezit heeft. Maar gelukkig is het toch gelukt..
Genista is overigens ook een plantennaam. Ik begreep van Janna al dat alle veulens bij Reinders een plantennaam kregen. Moet wel enorm wennen aan de naam zeg, helemaal omdat ik het niet zo'n hengstennaam vind, maar het blijft gewoon Genista. Ben al blij dat hij geen Gladiool of Geranium heet
Genista betekent overigens "Heidebrem"...
Ow, en Anita, ik begreep al uit eerdere berichten dat jij de de fjordendatabankexpert bent... Fijn om zo iemand als jij bij de hand te hebben!!!
Jazeker heb ik nog foto's van Sigurd, het was (is) een Halldor uit Jutta (v. Brusvein uit Candy). Even kijken of ik de foto's van hem zo hier in het topic kan krijgen....
(gaat proberen....

)
Oei, dan moet ik de foto's eerst uploaden.... even kijken hoe dat moet... volgt dus later ...