Het A-tjes Topic deel 4!!
Re: Het A-tjes Topic deel 4!!
Anka haar paspoort zegt 1.42 maar dat kan echt niet (meer) kloppen. Als er iemand met een meetstok is mag die zich melden, wil Anka wel eens meten. Denk dat ze toch wel minstens net zo groot is als Nisko en die staat voor 1.46 op papier.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
word er echt zat van. heb ik dan zo'n ingewikkelde fjord waar niks goed op ligt, het zal..
Karev is ook gemeten op 1.42,
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Het lijkt me echt heel stug dat niets past. Als Anka een eigen zadel krijgt vertrouw ik denk ik toch maar weer op mijn vertrouwde zadelmaker denk ik. Gaat tot nu toe prima.Tamara schreef:word er echt zat van. heb ik dan zo'n ingewikkelde fjord waar niks goed op ligt, het zal..
Heb het idee dat Anka wel iets groter is dan Karev. Maar ja, echt precies weet ik niet hoe groot Anka momenteel is. Denk toch groter dan 1.42. Maar ja, meten is weten he hihi.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
nou weet je, dit s mijn 3e zadel, en de drukplekken na dit laatste zadel zijn imo groter geworden.
Zondag gereden, ging hardstikke goed(bikkel), maar gister met masseren weer erg geirriteerd en wispelturig,dus nog niet goed...
Zondag gereden, ging hardstikke goed(bikkel), maar gister met masseren weer erg geirriteerd en wispelturig,dus nog niet goed...
-
Ik dacht dat onze Anca op 1.45m is gemeten. Maar ik denk dat die ook ietsjes groter is.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Tamara: ik heb ook zulke zadelproblemen, maar dat wist je ook wel. Alinde laat nu haar rug wel meer los, ik heb hem nu ong. 3 tot 4 weken terug. Ze was laatst helemaal nat en toen zag ik ook wel drukplekken helaas, maarja ik baal zo vreselijk van de eerste zadelmaker
Nu schuiftie nog een klein beetje, maar blijftie al wel beter liggen en ze wil haar rug dus wel wat meer loslaten. Ik ga het even aan kijken hoe het zit met spier opbouw enzo, maar als het niet beter word dan moet de zadelmaker maar weer komen.
Ik heb ook wel een keer aan een masseur ofzo zitten denken ook omdat ze ineens zo raar doet met dr hoofd enzo dat zou best door spieren kunnen komen (tandarts is nog niet zo heel lang geleden geweest dus dat is het als het goed is niet)
blijft altijd lastig: wat is het beste voor je paard
Nu schuiftie nog een klein beetje, maar blijftie al wel beter liggen en ze wil haar rug dus wel wat meer loslaten. Ik ga het even aan kijken hoe het zit met spier opbouw enzo, maar als het niet beter word dan moet de zadelmaker maar weer komen.
Ik heb ook wel een keer aan een masseur ofzo zitten denken ook omdat ze ineens zo raar doet met dr hoofd enzo dat zou best door spieren kunnen komen (tandarts is nog niet zo heel lang geleden geweest dus dat is het als het goed is niet)
blijft altijd lastig: wat is het beste voor je paard
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Lijkt me niks erger dan geen passend zadel kunnen vinden en dat meen ik echt! Daar word je toch helemaal gestoord van???
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
ow carolien, je wilt niet weten hoe ik baal. Ondertussen ben ik al ruim anderhalf jaar bezig hé!! en het ergste is nog dat karev er de dupe van is met 2 enorme drukplekken.
lisa, bedoel je sandra?
lisa, bedoel je sandra?
maar wat ga je nu dan doen?
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
mijn fysio komt 9 januari weer(madelon). De zadelmaker(astrid) komt daarna, samen met de ontwerpster van de msfc zadels(die is ook fysio,Gerry). Ze(astrid en Gerry) gaan samen tot een oplosing komen, want omdat we er nu al zo lang mee lopen te kloten moet het gewoon uitgezocht worden wat nu de oorzaak is. Wel netjes, de zadelmaker neemt de kosten van de fysio(gerry) op zich! Kost me niks. Heeft me opzich ook niet veel gekost hoor qua bezoekjes. Allemaal service, dat is super. Mag ook wel!
Maar het is nog gewoon een lange nasleep van de vorige zadelmaker. Alleen ligt het zadel wat ik nu heb goed, zo op het oog, ook volgens mijn fysio(madelon), alleen heb ik wel het idee dat de drukplekken wel erger zijn geworden, dus zou ie niet goed liggen..
pfff, ga wel zadelloos verder.
Maar het is nog gewoon een lange nasleep van de vorige zadelmaker. Alleen ligt het zadel wat ik nu heb goed, zo op het oog, ook volgens mijn fysio(madelon), alleen heb ik wel het idee dat de drukplekken wel erger zijn geworden, dus zou ie niet goed liggen..
pfff, ga wel zadelloos verder.

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Wat een zadelge-tosk zeg. Ik vrees de dag dat ik besluit dat Anka ook een eigen zadel krijgt. Ik vind een zadel uitzoeken wel 1 van de irritantste dingen omdat je er zo'n hoop gedoe van hebt als het niet goed is. Brrr
Het is weer helemaal wit en het gaat vriezen dat het kraakt
Weer niet rijden vrees ik
. Heb jij nog weer kunnen rijden Carolien?
Het is weer helemaal wit en het gaat vriezen dat het kraakt

Nee..... ik geloof dat ik na Roden fjordsport nog 1x in de bak heb gereden. Toen was het nat en daarna bevroren. Dus al een dikke maand niet? Ja, ben 2 weken gelden nog met Danique en Blossem naar buiten geweest.
Ik baal (net als iedereen, dat weet ik
) ZO ENORM, als ik goed door had kunnen rijden wilde ik M1 gaan doen met de Fjordcup.
Denk nu niet eens dat ik meedoe (misschien gaan we van de week nog paar keer naar de binnenbak, maar dat is een half uur lopen haha) en als ik meedoe is het L1. Maar wat mag je van een paard verwachten als hij zolang stil staat. Niet veel vind ik. En eigenlijk helpt klagen ook niet. Ligt hier nu weer dikke 5 cm sneeeuw!
Komende dagen eerst maar eens aan de drank
Zit hier nu met een trillende hond tussen mijn benen, die is bang voor vuurwerk. Buiten vindt ze het vreemd genoeg niet zo erg, maar in huis is ze wel bang
Twijfel nog tussen niks, pilletje of een advocaatje met slagroom 
LANG LEVE DE WINTER
Ik baal (net als iedereen, dat weet ik

Denk nu niet eens dat ik meedoe (misschien gaan we van de week nog paar keer naar de binnenbak, maar dat is een half uur lopen haha) en als ik meedoe is het L1. Maar wat mag je van een paard verwachten als hij zolang stil staat. Niet veel vind ik. En eigenlijk helpt klagen ook niet. Ligt hier nu weer dikke 5 cm sneeeuw!
Komende dagen eerst maar eens aan de drank

Zit hier nu met een trillende hond tussen mijn benen, die is bang voor vuurwerk. Buiten vindt ze het vreemd genoeg niet zo erg, maar in huis is ze wel bang

LANG LEVE DE WINTER

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
-
wat een ellende tamara, je was zo blij met je zadel!
zalie is rond de 1,50
het rijden gaat na dat gat in haar been zo ontzettend goed!
was vreselijk mishandeld in het ziekenhuis, maar zalie heeft me er weer helemaal bovenop gehoplen gister! heerlijk gereden!
vreselijk balen dat ik straks 2 maanden niks kan.. maar goed daarna... oh het wordt ons jaar 2010!!!
zal vandeweek ff een topic openen over mn belevenissen van de afgelopen dagen!
meiden, maak er wat moois van vanavond en heel veel geluk en gezondheid voor 2010 ook voor de paardjes en jullie naasten natuurlijk!
Liefs Fab
zalie is rond de 1,50
het rijden gaat na dat gat in haar been zo ontzettend goed!
was vreselijk mishandeld in het ziekenhuis, maar zalie heeft me er weer helemaal bovenop gehoplen gister! heerlijk gereden!
vreselijk balen dat ik straks 2 maanden niks kan.. maar goed daarna... oh het wordt ons jaar 2010!!!
zal vandeweek ff een topic openen over mn belevenissen van de afgelopen dagen!
meiden, maak er wat moois van vanavond en heel veel geluk en gezondheid voor 2010 ook voor de paardjes en jullie naasten natuurlijk!
Liefs Fab
Azalie :: Isabeau
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
He wat vervelend Tamara en Lisa, dat jullie zoveel zadelproblemen hebben! Hoop dat jullie toch snel een oplossing kunnen vinden.
Fijn dat het met jouw Atje zo goed gaat Fabienne
Liesje zit een beetje in de lappenmand momenteel. Had een ontsteking in de hoef en liep daardoor niet rad. We zijn het inmiddels aan het behandelen en ze loopt weer bijna helemaal goed. Heb er dinsdag zelfs even op gezeten, alleen dat was niet te doen... Had het gevoel dat ze ieder moment kon ontploffen. Dat wil je nu liever niet natuurlijk. Dus voorlopig worden het staptochtjes aan de hand, en dan heb ik er ook al redelijk wat werk van om haar rustig te houden...
Fijn dat het met jouw Atje zo goed gaat Fabienne

Liesje zit een beetje in de lappenmand momenteel. Had een ontsteking in de hoef en liep daardoor niet rad. We zijn het inmiddels aan het behandelen en ze loopt weer bijna helemaal goed. Heb er dinsdag zelfs even op gezeten, alleen dat was niet te doen... Had het gevoel dat ze ieder moment kon ontploffen. Dat wil je nu liever niet natuurlijk. Dus voorlopig worden het staptochtjes aan de hand, en dan heb ik er ook al redelijk wat werk van om haar rustig te houden...

liesje ontploffen, da's eens wat anders,hihi 

Iedereen een gelukkig, sportief, vruchtbaar en gezond 2010!
Vruchtbaar voor degenen (paard OF mens) die dat wensen dan he

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
haha,vruchtbaar.
Ook namens mij een gezond en fjordvol 2010!
Ook namens mij een gezond en fjordvol 2010!
Hallo allemaal,
Ik wil jullie een heel gelukkig, fijn en gezond nieuwjaar wensen!!
Ik heb vanmiddag een lekkere rit gemaakt met Aran. Heerlijk in het zonnetje.

Ik wil jullie een heel gelukkig, fijn en gezond nieuwjaar wensen!!
Ik heb vanmiddag een lekkere rit gemaakt met Aran. Heerlijk in het zonnetje.
Hoor ik hier een ondertoontje of onuitgesproken wens?adanco schreef:Iedereen een gelukkig, sportief, vruchtbaar en gezond 2010!

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
-
haha ja ik hoor er ook wat bij!
maar iedergeval dank! ik wacht er nog een jaartje mee! hahah (zalie ook)
arme liesje, sterkte yoline ff volhouden.
was heerlijk weer vanmiddag in de haaglanden he monique, ik heb ook heerlijk gereden in het zonnetje! moet zeggen dat ik de kou iets minder erg begin te vindern, paardje is zo lekker voorwaarts!
maar iedergeval dank! ik wacht er nog een jaartje mee! hahah (zalie ook)
arme liesje, sterkte yoline ff volhouden.
was heerlijk weer vanmiddag in de haaglanden he monique, ik heb ook heerlijk gereden in het zonnetje! moet zeggen dat ik de kou iets minder erg begin te vindern, paardje is zo lekker voorwaarts!
Azalie :: Isabeau