Even voorstellen! Wendy1708
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Re: Even voorstellen! Wendy1708
Welkom, ik ben Andrea 31 jaar en de trotse eigenaar van mijn zelf gefokte fjordenruin Dakota.
Dakota is 2,5 jaar en een zoon van mijn helaas overleden merrie Vinga, zijn vader is Sven.
Veel plezier hier op Fjorden Wereld!
Dakota is 2,5 jaar en een zoon van mijn helaas overleden merrie Vinga, zijn vader is Sven.
Veel plezier hier op Fjorden Wereld!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Hoi Wendy, welkom hier! Ik ben Anna, 24 jaar en Dani is mijn tweejarige merrie. Veel plezier hier!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Heey Wendy,
Ik ben Amber, 20 jaar, woon in Voorthuizen.
Ik heb Fjordy, ruin van 12 en Toot (Casperé
) een hengst van 3.
Ik ben Amber, 20 jaar, woon in Voorthuizen.
Ik heb Fjordy, ruin van 12 en Toot (Casperé

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Hoi,
Ik ben Claudia (38 jaar) en ben eigenaar van Alco (5 jarige hengst) Coen (3 jarige hengst) en Fahay (merrie veulen van dit jaar).
Verder rij ik wedstrijden met de hengst Zortin en ik rij af en toe Hermansen.
Bling bling kan best nog boven de 30 hoor.
Ik ben Claudia (38 jaar) en ben eigenaar van Alco (5 jarige hengst) Coen (3 jarige hengst) en Fahay (merrie veulen van dit jaar).
Verder rij ik wedstrijden met de hengst Zortin en ik rij af en toe Hermansen.
Bling bling kan best nog boven de 30 hoor.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hoi!!
Welkom hier, ik zag ook al een berichtje van je op een ander forum. Fjordennamentopic
Ik zat dus ook al te kijken wanneer je hier zou verschijnen
ik ben Katinka, 20jaar, woonachtig in Gouda en Djinty is mijn 2 jarige merrie (stedjeblakken x halldor).
Veel plezier hier!
Welkom hier, ik zag ook al een berichtje van je op een ander forum. Fjordennamentopic

Ik zat dus ook al te kijken wanneer je hier zou verschijnen

ik ben Katinka, 20jaar, woonachtig in Gouda en Djinty is mijn 2 jarige merrie (stedjeblakken x halldor).
Veel plezier hier!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

Welkom Wendy! Ik ben Anouska, 29 jaar, en in het bezit van de 4 jarige ruin Bjørn. Veel plezier hier!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Hoi Wendy, leuk dat je ons gevonden hebt. Ik heet ook Wendy en mijn fjord heet Red Bull. Ik heb ook nog een shetlander genaamd Ulvy. Veel plezier hier (maar dat moet wel lukken
)

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

- nancy imka
Hoi hoi,
Ik ben Nancy 27 jaar en in bezit van twee mega leuke fjordenmerrie's. De eerste is mijn 21 jarige topper Imka. Ik heb haar al ruim tien jaar. En Emy (excusa eigenlijk) en haar heb ik sinds april. Ik heb haar gekocht van Monique van FW ook. Dat is ook een toppertje hoor! Kort om een stel heerlijke fjordjes heb ik
Jij hebt ook een leuk fjordje hoor, en die bling bling vind ik ook erg leuk staan
Ik ben Nancy 27 jaar en in bezit van twee mega leuke fjordenmerrie's. De eerste is mijn 21 jarige topper Imka. Ik heb haar al ruim tien jaar. En Emy (excusa eigenlijk) en haar heb ik sinds april. Ik heb haar gekocht van Monique van FW ook. Dat is ook een toppertje hoor! Kort om een stel heerlijke fjordjes heb ik

Jij hebt ook een leuk fjordje hoor, en die bling bling vind ik ook erg leuk staan

Hoi,
Ik ben Kim, 19 jaar en woon in Spijkenisse.
Ik ben in het bezit van 3 fjordenkanjers!
Mijn oudste merrie Patricia. Zij is 14 jaar. Zij staat helaas met een peesblessure.
Dan hebben we nog Wendrika. Haar roepnaam is Wendie. Zij is 8 jaar. En dan heb ik nog een zoon van Wendie. Hij heeft Fjelldal en is nu 5.5 maand oud.
Veel plezier hier!
Ik ben Kim, 19 jaar en woon in Spijkenisse.
Ik ben in het bezit van 3 fjordenkanjers!
Mijn oudste merrie Patricia. Zij is 14 jaar. Zij staat helaas met een peesblessure.
Dan hebben we nog Wendrika. Haar roepnaam is Wendie. Zij is 8 jaar. En dan heb ik nog een zoon van Wendie. Hij heeft Fjelldal en is nu 5.5 maand oud.
Veel plezier hier!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Welkom!
Ik ben Yvanka (18jr) en ben in het bezit van een hele leuke fjordenruin Eros (1,5jr). Daarnaast heb ik ook nog een gigantische leuke mini shetlander Benji (3jr) die sinds deze zomer voor de kar loopt.
Ik wil je heel veel plezier wensen op FW!
Ik ben Yvanka (18jr) en ben in het bezit van een hele leuke fjordenruin Eros (1,5jr). Daarnaast heb ik ook nog een gigantische leuke mini shetlander Benji (3jr) die sinds deze zomer voor de kar loopt.
Ik wil je heel veel plezier wensen op FW!
Eros: Topas x Polly (v Halstor)

Hoi!
Ik ben Marjon, 21 jaar en woon in Zierikzee.
Heb een fjordenruin van 13, Ronan genaamd.
Veel plezier hier!!
Ik ben Marjon, 21 jaar en woon in Zierikzee.
Heb een fjordenruin van 13, Ronan genaamd.
Veel plezier hier!!
Mama van Gwen
(7-2-15)

Hoi, welkom!
Ik zal mij ook even voorstellen, ik ben Marleen, 19 jaar oud. Woon in Kerkenveld (Drenthe), waar ook mijn super fjordos staat genaamd Benthe (officieel Brigitte) v. Timor. Benthe is sinds een jaartje onder het zadel en sinds een half jaartje staat ze ook voor de kar. Vooral dit laatste vind ze helemaal geweldig!
Veel plezier hier, en inderdaad, het is verslavend!
Ik zal mij ook even voorstellen, ik ben Marleen, 19 jaar oud. Woon in Kerkenveld (Drenthe), waar ook mijn super fjordos staat genaamd Benthe (officieel Brigitte) v. Timor. Benthe is sinds een jaartje onder het zadel en sinds een half jaartje staat ze ook voor de kar. Vooral dit laatste vind ze helemaal geweldig!
Veel plezier hier, en inderdaad, het is verslavend!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.