11 jaar en 11 maanden.....
- nancy imka
Re: 11 jaar en 11 maanden.....
Verschrikkelijk lijkt me dat maar heerlijk toch voor Ronan dat hij een leuk baasje getroffen heeft. Sterkte met het afscheid nemen!
Dat is zeker een dubbel gevoel, maar hij krijg een goed plekje zo te lezen. Veel sterkte!
Wat fijn voor Ronan en zijn nieuwe eigenaresse. Ben wel benieuwd wie, zeker omdat je schrijft strand/zee...
Het is niet meer dan logisch dat het je verdriet doet. Maar denk dat het ook leuk is dat je hem kan volgen en straks kan zien dat iemand anders heel veel lol heeft met Ronan en Ronan met haar.
Het is niet meer dan logisch dat het je verdriet doet. Maar denk dat het ook leuk is dat je hem kan volgen en straks kan zien dat iemand anders heel veel lol heeft met Ronan en Ronan met haar.
---
Ojee dat zal idd moeilijk worden zeg! maar zeker wel fijn dat ie een goed plekje gevonden heeft.
Ik denk zomaar dat ie naar Marjon uit zeeland gaat...
Ik denk zomaar dat ie naar Marjon uit zeeland gaat...
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik weet het en ik kan zeggen, hij gaat naar een super baasje!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Tja een beetje
en
.
Gelukkig krijgt hij een leuk plekje, dat is natuurlijk ook wel een fijn gevoel.
Toch een dikke knuffel, gemakkelijk is het niet.

Gelukkig krijgt hij een leuk plekje, dat is natuurlijk ook wel een fijn gevoel.
Toch een dikke knuffel, gemakkelijk is het niet.
Het zal nu zeker erg moeilijk voor je zijn,
maar ik kan me zeker voorstellen dat het ook enorm oplucht!
Succes in ieder geval met het afscheid nemen van je kerel!
maar ik ben ook heel blij voor je dat hij een goed nieuw huisje krijgt, dat je hem nog kunt volgen en 'dat de kogel nu door de kerk is' .
maar ik kan me zeker voorstellen dat het ook enorm oplucht!
Succes in ieder geval met het afscheid nemen van je kerel!
maar ik ben ook heel blij voor je dat hij een goed nieuw huisje krijgt, dat je hem nog kunt volgen en 'dat de kogel nu door de kerk is' .
Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn... Het lijkt me verschrikkelijk. Ik wil je veel sterkte wensen, want het is toch iets wat je moet verwerken
.

Dag lieve, lieve Trix... 

Kan me voorstellen dat je enorm sneu bent.. Ook al gaat hij naar een paleisje, je gaat hem toch missen..
Dat de nieuwe eigenaresse kan lezen dat je er erg veel verdriet van hebt, zegt haar vast ook wel dat ze een topper van een paard heeft gekocht..
Sterkte meid!!
Dat de nieuwe eigenaresse kan lezen dat je er erg veel verdriet van hebt, zegt haar vast ook wel dat ze een topper van een paard heeft gekocht..
Sterkte meid!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
ik vind het heel knap dat je aan die gedachte om zijn bestwil toch hebt volgehouden om de verkoop door te zetten, ja tuurlijk voelt het alsof je harts verscheurd wordt maar dat neemt na verloop van tijd wel iets af, je mag trots op jezelf zijn wnat dankzij jouw inzet heeft hij het super karakter waar iedere paarden eigenaar van droomt en maak je hem en zijn nieuwe baasje erg blij, petje af voor jou xxx
-
@Caroline en alle anderen, dank je wel voor die lieve woorden. Dat doet me ook erg goed. En ik twijfel er ook niet zo zeer aan dat hij het goed krijgt. Het is idd de tijd van afscheid nemen, maar ik mag hem altijd komen opzoeken. En dat is natuurlijk ook een goed gevoel. Tuurlijk zal het moeilijk zijn, zeker omdat Evita nog niet naar onze stal komt en zijn stal dus leeg blijft. En dat was altijd het eerste wat ik 's morgens zag als ik op stal kom.
Ik ga straks nog rijden, en Leo wil nog een keer filmen. Ik wil kijken of ik nog wat foto's kan maken, want die heb ik nog niet zoveel....
Ik ga straks nog rijden, en Leo wil nog een keer filmen. Ik wil kijken of ik nog wat foto's kan maken, want die heb ik nog niet zoveel....
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Fijn dat je een nieuw huisje voor hem gevonden hebt en dan je hem ook lekker op kan zoeken als je daar behoefte aan hebt. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is, sterkte met de laatste momenten dat hij nog echt bij jou is!
Kun je je onderschrift ook veranderen
Kun je je onderschrift ook veranderen

Ctje 

-
@Mieke, ja idd, nog niet aan gedacht! Zal het meteen effe doen!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
Gosh Suzanne, wat moeilijk. Vaak neem je zo'n zware beslissing met je verstand, maar je gevoel is er nog niet aan toe. Over een tijdje als je ziet dat Ronan een fijn nieuw plekje heeft gekregen dan haalt je gevoel je verstand in en is het goed. En heb je er vrede mee. Maar het gemis zal blijven, want 11 jaar en 11 maanden is niet niks. Sterkte meid.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- rocky&moby
heel veel sterkte met afscheid van je vriendje nemen. Ik sta voor zo zelfde keuze en ik heb momenten dat ik zeker weet dat het het aller beste is en op andere momenten wil ik weer van alles verzinnen waardoor ik hem kan houden.
Hopelijk maken jullie nog mooie foto's/films als leuke herinnering en gelukkig blijft het een FW fjord zo te lezen! dan hoor je vast nog eens hoe goed het met hem gaat.
Hopelijk maken jullie nog mooie foto's/films als leuke herinnering en gelukkig blijft het een FW fjord zo te lezen! dan hoor je vast nog eens hoe goed het met hem gaat.
Heel moeilijk. Maar het lijkt me ook moeilijk als zo'n superpaardje zolang te koop staat: waarom wil niemand hem? Ga je dan al gauw denken
Ik heb hem in het echt gezien en het is een een héél leuk dier, die Ronan, daar gaat zijn nieuwe baasje een hoop plezier aan beleven!
En jij kan gelukkig nog gaan rijden, héérlijk langs het strand. Sterkte als hij straks echt weg is.....
Ik heb hem in het echt gezien en het is een een héél leuk dier, die Ronan, daar gaat zijn nieuwe baasje een hoop plezier aan beleven!
En jij kan gelukkig nog gaan rijden, héérlijk langs het strand. Sterkte als hij straks echt weg is.....
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
als dreeke weet waar hij heen gaat,heb ik een vermoeden...
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- Yfke-lover
`Zo te horen heb je een leuk baasje voor hem gevonden dat moet wel troost bieden maar dat maakt niet alles goed je zult hem volgens mij erg missen. Sterkte daarmee
WEl goed van je dat je een goed nieuw tehuis voor hem hebt gekregen en dat je er nog eens heen kan gaan.

WEl goed van je dat je een goed nieuw tehuis voor hem hebt gekregen en dat je er nog eens heen kan gaan.

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Dubbel gevoel he... ik weet dat het allemaal niet meevalt 
Hopelijk meld zijn nieuwe baasje zich hier zodat we nog van zijn verhalen kunnen genieten.
Heel veel sterkte... en geniet nog even van hem.

Hopelijk meld zijn nieuwe baasje zich hier zodat we nog van zijn verhalen kunnen genieten.
Heel veel sterkte... en geniet nog even van hem.

Heel veel sterkte,weet precies hoe je je voelt.
Je weet dat het beter is zo maar toch zegt je gevoel even heel wat anders.
Straks als je hem weer lekker op kan zoeken gaat het vast wel weer beter maar het is even rot nu.

Je weet dat het beter is zo maar toch zegt je gevoel even heel wat anders.
Straks als je hem weer lekker op kan zoeken gaat het vast wel weer beter maar het is even rot nu.

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart