Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!
Re: Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!
Hoe zou Coosje het doen vandaag??
Ik ben ook benieuwd ja!
Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Zou de keuring nog niet bijna afgelopen zijn? 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik heb net iig heeeeeerlijk gereden op mn barefootje en met mn ongebroken trensje en edurancehoofdstelletje.
Roze wolkverslag bij Dagboek
Roze wolkverslag bij Dagboek

Ik ga lezen bij dagboek!
Hoe bevalt dat ongebroken trensje?
Heb voor een paar euro eentje kunnen overkoen, eens kijken hoe dat gaat. Alle bitten die ik tot hiertoe geprobeerd heb waren veel te groot voor zijn kleine mondje
Hay gaat vanaf zaterdag een weekje logeren bij opa Louis hihi
Hoe bevalt dat ongebroken trensje?
Heb voor een paar euro eentje kunnen overkoen, eens kijken hoe dat gaat. Alle bitten die ik tot hiertoe geprobeerd heb waren veel te groot voor zijn kleine mondje

Hay gaat vanaf zaterdag een weekje logeren bij opa Louis hihi
Fijn he Viv, dat je eindelijk weer lekker hebt kunnen rijden.
Cyra heeft een onderleg watertrensje in, enkel gebroken, de rest is te veel in haar mondje. Ze is inmiddels voor het eerst gelongeerd met zadel op.
en
en
en
Ik heb er op gezeten
Zelf opgestapt en stukje gestapt naast mn pa.
Zaterdag moet ik draven.... owwww vind het zo mega spannend. Orion inrijden is namelijk alweer 10 jaar geleden.
Cyra heeft een onderleg watertrensje in, enkel gebroken, de rest is te veel in haar mondje. Ze is inmiddels voor het eerst gelongeerd met zadel op.
en
en
en
Ik heb er op gezeten

Zelf opgestapt en stukje gestapt naast mn pa.
Zaterdag moet ik draven.... owwww vind het zo mega spannend. Orion inrijden is namelijk alweer 10 jaar geleden.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Yvette gefeliciteerd met de succesvolle stamboekopname van Cosimo.
Viv, zweef lekker door zou ik zeggen. Voelt goed kan ik zeggen sinds gisteren al was dat om een andere reden.
Anna, super joh. Komen er foto's van de volgende keer?
Mijn C heeft even weer rust gehad omdat de aandacht naar F gegaan is de afgelopen dagen. Wie weet lukt het om voor maandag als Jeroen weer gaat werken om nog iets met hem te doen.
Viv, zweef lekker door zou ik zeggen. Voelt goed kan ik zeggen sinds gisteren al was dat om een andere reden.
Anna, super joh. Komen er foto's van de volgende keer?
Mijn C heeft even weer rust gehad omdat de aandacht naar F gegaan is de afgelopen dagen. Wie weet lukt het om voor maandag als Jeroen weer gaat werken om nog iets met hem te doen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Als het goed is komt Evelientje zaterdag foto's maken en mn moeder ook, dus die gaan er zeker komen.

En zat ze nog net zo lekker An? Eneeeh je moet niks he?
Jil: Ik rij al jaartje of tig mee dus weet eigenlijk niet beter. Heb hem ooit gekocht om Tjo te laten wennen aan een menstang en hij reed lekkerder dan mn dubbel gebroken.
Je mag er alleen geen fjordsport mee starten of ABOP (wel KNHS) dus mochten we dat ooit gaan doen dan moettie toch weer een ander bit in.
Mn Myler gaat iig terug want ik merk geen giga verschil met mn andere bitjes. Dus daarvoor issie dan net weer ff te duur.
Jil: Ik rij al jaartje of tig mee dus weet eigenlijk niet beter. Heb hem ooit gekocht om Tjo te laten wennen aan een menstang en hij reed lekkerder dan mn dubbel gebroken.
Je mag er alleen geen fjordsport mee starten of ABOP (wel KNHS) dus mochten we dat ooit gaan doen dan moettie toch weer een ander bit in.
Mn Myler gaat iig terug want ik merk geen giga verschil met mn andere bitjes. Dus daarvoor issie dan net weer ff te duur.
Ik ben echt super trots op mijn C-tje...36 punten is ruim een 1e premie!
Dus nu toch maar rustig aan gaan trainen voor de zadelproef...
Dus nu toch maar rustig aan gaan trainen voor de zadelproef...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Gefeliciteerd Yvette, da tzijn mooie punten!
Ja joh, elke keuring een puntje erbij...als veulen 34, als 2-jarige 35 en nu 36!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Als dat zo in stijgende lijn blijft gaan 

Oeh gefeliciteerd Yvette!
Hee Super Anna,
Hee Super Anna,

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Gekke Anna heeft ingeschreven voor haar eerste onderlinge wedstrijd met Cyra .... en kan er nog nieteens op rijden. Ga een A proefje doen op vreemd terrein op gras xD en schijt al bagger om zaterdag te moeten draven aan de longeerlijn.
Ga liever los de bak in direct, maar ze zijn de binnenbak aan het schoonmaken en onze buitenbak is 60 bij 45
Ga liever los de bak in direct, maar ze zijn de binnenbak aan het schoonmaken en onze buitenbak is 60 bij 45

Je gaat er wel voor Anna! Haha. Hoeveel tijd heb je nog om te oefenen. Ik vind je wel heel stoer hoor.
Yvette gefeliciteerd met Cosimo!
Hoe rijdt zo'n ongebroken trensje? Werkt dat scherper of valt dat juist wel mee. Nou ik zal jullie verhalen wel in de gaten houden.
Yvette gefeliciteerd met Cosimo!
Hoe rijdt zo'n ongebroken trensje? Werkt dat scherper of valt dat juist wel mee. Nou ik zal jullie verhalen wel in de gaten houden.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

hele mooie punten en hoogte Yv, mareeeh nu al aan proefjes denken? Spekkie van mij hoeft voorlopig nog niet aan de bak hoor misschien volgend jaar, misschien wel helemaal niet (als ik toch niet met ongebroken trens mag rijden
).
Iloon, ligt helemaal aan de mond van het paard of hij zacht/hard inwerkt, op de tong of de lagen enz enz....
Ik denk eerlijk gezegd niet in hard of zacht maar in het werkt of het werkt niet
An jij bent idd knettergek

Iloon, ligt helemaal aan de mond van het paard of hij zacht/hard inwerkt, op de tong of de lagen enz enz....
Ik denk eerlijk gezegd niet in hard of zacht maar in het werkt of het werkt niet

Vanaaf komt onafhankelijke MSFC langs om naar mn zadel te kijken. Ben benieuwd.
Waarom niet aan een proefje denken, zo zwaar zijn die niet.Viv schreef:hele mooie punten en hoogte Yv, mareeeh nu al aan proefjes denken? Spekkie van mij hoeft voorlopig nog niet aan de bak hoor misschien volgend jaar, misschien wel helemaal niet (als ik toch niet met ongebroken trens mag rijden).
Stappen draven en een galopje kan die van jou ook en dat sprongetje zien ze nog niet eens staan.
Als je nu op je gemakje doortraint moet je dat in november makkelijk kunnen halen.
Als ik een beetje door kan rijden met coen dan zal hij in het najaar in hoenderloo de zadelproef doen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Waarschijnlijk zal Tootje in Najaar ook de zadelproef doen
.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden