Manen lang of kort van Yara???
- nadinefjorden
Re: Manen lang of kort van Yara???
Heel veel liefhebbers voor kort zie ik,
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het zal staan want ik heb het vorig jaar afgeknipt na de laatste foto,
Nu vind ik het zo dik en lelijk en te lang voor een boog en ik zie er weleens fjorden bijlopen die hebben zo een mooie strakke boog dat kan alleen bij yara als het korter is maar dan heb ik weer zo een miniboog, maar ja ik heb geen knotjespaard gekocht dus moet ik eigenlijk ook geen knotjes willen haha
Ik hou alleen van net iets anders dan zoals het hoort, en als ze de manen langer heeft schuurt ze wel een stuk minder misschien omdat die rotmugjes er bij lange manen niet zo goed bijkunnen?
Ik ga er nog even over slapen
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het zal staan want ik heb het vorig jaar afgeknipt na de laatste foto,
Nu vind ik het zo dik en lelijk en te lang voor een boog en ik zie er weleens fjorden bijlopen die hebben zo een mooie strakke boog dat kan alleen bij yara als het korter is maar dan heb ik weer zo een miniboog, maar ja ik heb geen knotjespaard gekocht dus moet ik eigenlijk ook geen knotjes willen haha
Ik hou alleen van net iets anders dan zoals het hoort, en als ze de manen langer heeft schuurt ze wel een stuk minder misschien omdat die rotmugjes er bij lange manen niet zo goed bijkunnen?
Ik ga er nog even over slapen
Wij knippen Yara dus de lengte zit wel goed.Anita45 schreef:Ook ik ga voor kort. Ze krijgt een heel sprekend hoofd en nek met een mooi boogje. En bedenk de meeste die knippen, knippen te weinig en hebben de boog dus te lang. Mijn vorige Fjord had ook eczeem maar de boog bleef netjes onder de eczeemdeken doordat ik heb niet te lang liet worden. Persoonlijk vind ik het op foto 4 onverzorgd staan maar goed het is jouw paard, jij beslist. Ze wordt voor mij minder aansprekend met lange manen.
Dien... zullen we haar anders nog even 1x knippen?
Laatste paar keer heeft An het gedaan en die is een dunne boog gewend.
Ga ik haar dit keer knippen.

ik hoor het al: Kelly heeft ze het liefste kort.
(om eerlijk te zijn, vind ik korte manen mooier, maar op die ene foto, waar de manen half lang waren, vond ik het toch ook wel schattig staan)

(om eerlijk te zijn, vind ik korte manen mooier, maar op die ene foto, waar de manen half lang waren, vond ik het toch ook wel schattig staan)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Love_Jordy
KORT KORT KORT! ((Voor het mooie))
Maarja, als je een exeem deken hebt kun je ze beter Langhouden, anders is het zonde van die mooie boog..
Maarja, als je een exeem deken hebt kun je ze beter Langhouden, anders is het zonde van die mooie boog..
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Ik ga voor kort. Ik vind korte manen bij haar ook verzorgder en netter staan. Maar het is jouw paard en je moet doen wat jezelf wilt!
Shirley mijn gele draakje!!!
- nadinefjorden
ik ga het niet meer knippen in ieder geval niet zolang ze der pyama aan heeft als het een beetje netjes is laat ik het jullie zien over een paar maanden het staat idd wel heel schattig we zullen zien..