Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
Yvette_Minouk
Bericht
door Yvette_Minouk » vr 20 feb 2009, 05:48
Ik denk dat voor iedereen oud & nieuw een eigen begrip heeft.
Ik vind Gaby van ons echt het oude type, typje tanktonner, kort op de beentjes, flink breed in de schouders, kort nekje vind ik echt typisch het oude type.
Ik hou meer van de tussenvorm. Ik hou van stevige benen, groot en ronde vormen maar het moet ook nog leuk rijdbaar zijn

-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » vr 20 feb 2009, 06:35
Ik ben op Vlin gevallen vanwege zijn stoere uitstraling en zachte ogen, maar ik heb totaal geen idee of het een oud- of nieuw type is. Hij is gewoon mooi en lief. Maar wie van diegenen die Vlin kennen kan mij hierop antwoord geven....oud- of nieuwtype???
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
-
yvette
Bericht
door yvette » vr 20 feb 2009, 08:59
Jankeke schreef:Ik ben op Vlin gevallen vanwege zijn stoere uitstraling en zachte ogen, maar ik heb totaal geen idee of het een oud- of nieuw type is. Hij is gewoon mooi en lief. Maar wie van diegenen die Vlin kennen kan mij hierop antwoord geven....oud- of nieuwtype???
Misschien dat de topic starter met definities kan komen...? Het is immers haar idee om er een poll over te houden...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
JoyceNan
Bericht
door JoyceNan » vr 20 feb 2009, 10:12
Daphne schreef:Een fjord moet voor mij een stevig, robuust paardje met body zijn. Of ze dan 1.40m of 1.50m zijn maakt mij eigenlijk niet eens zoveel uit. Zolang ze maar niet zo'n ielig kippenborstje hebben, want ik vind het echt heel lelijk als een fjord dat heeft. Die horen front te hebben! Een luxe fjord is imo niet direct een hele slanke/smalle, ik vind de beenhoogte ook altijd erg bepalend. Of ze dan qua bouw wat luxer of wat forser zijn, tja, het is maar net wat Janna zegt: fijne gangen en een fijn karakter doen een hoop! Als je een beauty van een paard hebt maar met lelijke korte pasjes loopt of een tank met lekker ruime gangen...doe mij dan maar de tank
Gelukkig is een fjord (/paard) niet 'alleen' maar luxe óf ouderwets, of gezegend met ruime gangen óf korte stapjes, of een groot hoofd óf een schattig klein hoofdje... Het is de combinatie van factoren die je paard maakt.
bedankt voor het typen!

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
-
Kelly
Bericht
door Kelly » do 26 feb 2009, 12:27
Taco is een tank met lelijke korte pasjes...
Gangen zeggen mij juist weer helemaal niks.
Zonder een goed karakter ben je hopeloos verloren.