Even voorstellen

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Lot

Bericht door Lot » zo 06 apr 2008, 15:42

leoensuzanne schreef:jij hebt ons op de keuring aangesproken. We brachten haar toen voor.
Ja dat klopt ik was daar gewoon om te kijken en een beetje te oriënteren. Ik was eigenlijk van plan om in 2008 weer een fjordje te kopen (i.v.m. avondstudie) maar toen ik dat eigenwijze koppie zag was ik gelijk verkocht!
leoensuzanne schreef:Anca wordt zondag 4 jaar. Zij is een Manus x Inco. En hopelijk bevalt zij in juni van een Tsjerkveulentje. Dus ook weer familie van Dhalene.
Wat leuk nog een mini Tsjerkje, die zijn nogal schaars.
Ben benieuwd naar het veulentje.
Lot

Bericht door Lot » zo 06 apr 2008, 15:52

Daphne schreef:ik heb ook een Tsjerkje in mijn bezit, namelijk Djimm! Zou je een keer standfoto;s van Dahlene willen plaatsen? Ben benieuwd of zij en Djimm veel van elkaar weg hebben!
Wat leuk nog een Tsjerkje! Ik zal binnenkort een keer goede foto's van haar plaatsen. Dan kunnen we ze vergelijken! Ik vind zelf dat Dhalene echt het koppie van d'r vader heeft.

Ik zag trouwens op PP dat jij vorig jaar naar de hengstenkeuring op Hestegaarden bent geweest en daar foto's hebt gemaakt van Tsjerk zijn eerste veulen. Dat is mijn Dhalene!! :D Ze is daar 4 dagen oud. Heb je daar toevallig nog meer foto's van? De foto's die ik voor de rest van haar heb zijn namelijk vanaf 3 maanden en ouder.
k4tink4
Contacteer:

Bericht door k4tink4 » ma 07 apr 2008, 16:51

haay!! Welkom:D

Ik ben Katinka, 18 jaar en ik ben de eigenaresse van de 11 maanden oude Djinty. Een merrietje :) Ik ben nog niet zo heel lang haar baasje, ik heb haar 5 januari bij Esther gekocht. Zij heeft zich al voorgesteld :) Veel plezier hier!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)
Afbeelding
Daphne

Bericht door Daphne » di 08 apr 2008, 17:05

Lot schreef:
Daphne schreef:ik heb ook een Tsjerkje in mijn bezit, namelijk Djimm! Zou je een keer standfoto;s van Dahlene willen plaatsen? Ben benieuwd of zij en Djimm veel van elkaar weg hebben!
Wat leuk nog een Tsjerkje! Ik zal binnenkort een keer goede foto's van haar plaatsen. Dan kunnen we ze vergelijken! Ik vind zelf dat Dhalene echt het koppie van d'r vader heeft.
Djimm heeft echt het hoofd van zijn moeder, alleen dan iets mannelijker. Dus het kan best kloppen dat de koppies niet echt op elkaar lijken :D
Lot schreef:Ik zag trouwens op PP dat jij vorig jaar naar de hengstenkeuring op Hestegaarden bent geweest en daar foto's hebt gemaakt van Tsjerk zijn eerste veulen. Dat is mijn Dhalene!! :D Ze is daar 4 dagen oud. Heb je daar toevallig nog meer foto's van? De foto's die ik voor de rest van haar heb zijn namelijk vanaf 3 maanden en ouder.
Ja klopt, ik dacht al dat dat Dhalene was! Ik zal eens kijken op mijn laptop, als ik iets heb pb ik je wel!
Plaats reactie